#29

491 44 1
                                    

Chtěla bych předem říct že tohle berte jako „mezičlánek" nebo tak něco. V tomhle dílu mi vlastně šlo o to uvést věci na pravou míru proto to taky vychází neobvykle dnes,tak snad to chápete😅.
Příští měsíc se nic zajímavého nedělo. Jen samý shon a učení .Pro tebe i pro Finna byla maturita důležetá i když jste oba veděli že vás rozdělí. Venku napadl i nějaký ten sníh a blížily se Vánoce. A to znemanalo jediné že zájezd do Paříže byl kupodivu každým dnem až hrozivě moc blízko. Matka konečně dorazila ,ale byla jako vyměněná o všechno ztratila zájem a prakticky jediné co jí zajímalo byla práce nic víc. Nevěděla jsi co se stalo ,ale možná to tak je i lepší.Je pravda že tě to hodně mrzelo ,ale už jsi si na to začínala zvykat. S matkou jste měli dlouho rozpor kvůli tvým narozeninám ,ale ten pominul a teď spolu skoro nemluvíte. Jen když je to potřeba. Je to sice hodně smutné ,ale mluvíš s Mary více jak se svou matkou. Mary už tě brala jako člena rodiny a je pravda že jsi se jím opravdu pomalu stávala. A s Finnem jsi se vídala opravdu každý den ať už za účelem zábavy nebo za učením. Snažila jsi se pravidelně docházet na všechny jeho koncerty,někdy i na zkoušky a seznámil tě i s kapelou. Nejvíce jsi si do oka padla s Aylou ne jen proto že to byla jediná holka v kapele ,ale taky byla velmi milá a přívětivá. Čas ti s Finnem neskutečně utíkal a bylo vidět jak jsi navzájem usnadňujete špatné dny existencí toho druhého. Není hezčí pohled než na dva upřímně zamilované lidi co by vás dva.

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat