Vyšla jsi z koupelny a vydala jsi do kuchyně kde jsi připravila snídani pro sebe i pro Finna. Ale když jsi koukla na gauč nikdo tam neležel.
„Snídaně!"
Zavolala jsi do ticha. Nic se neozvalo. Vyndala jsi džus z lednice a rozlila ho do dvou sklenic. Sedla sis ke stolu a začala sis pochutnávat na hamandeggs. Když jsi upíjela džus někdo ti sáhl na rameno. Trhla jsi sebou a vylila si džus přímo do klína.
„Zabiju tě slyšíš?"
Řekla jsi klidně a slyšela Finnovo jemné chichotání.
„Udělám ti snídani a co z toho mám? Polité oblečení."
„Nezapomínej na to že to co máš na sobě je moje."
Tahle poznámka tě donutila se pousmát. Finn si sedl naproti a začal také jíst. Měl rozcuchané vlasy které mu mírně lezly do obličeje. Také neměl tričko. Což bylo asi to nejlepší.
„Jo a ještě něco. Už nikdy neříkej že jsi ošklivá protože to není pravda. Děkuji."
„Je to pravda."
„Chceš se hádat? Umím to dobře."
„Nechci."
„Fajn. Mám pravdu. Mimochodem dneska večer hrajeme s kapelou. Přijdeš? Vlastně proč se ptám jasně že přijdeš."
„Přijdu. Jen si myslím že jsem dnes měli zavítat do školy."
„Jo to je pravda. Ale s tím už nic neuděláme na to je moc pozdě. Možná zítra."
Nahodila jsi pobavený obličej a odnesla talíře ze stolu.
„Fajn teď bych asi měla zavolat mamce. Od té doby co odjela se mi neozvala. Párkrát jsem jí psala textovku a na to nijak moc nereagovala takže toho má asi moc ,ale měla bych jí zavolat."
Finn kývl a odešel do koupelny. Zavolala jsi matce. Prozváněla jsi ji třikrát a zvedla to až na potřetí. V telefonu zněla opravdu hodně nepříjemně a celkem ošklivě tě odbila tím že „kurva neví kdy se vrátí". Hodně tě to překvapilo matka nikdy nemluvila sprostě a řvala jen v těch nejnutnějších chvílích. Chvíli potom ti telefonát vrtal hlavou ,ale nakonec jsi ho vypustila pryč a oblékla se do svého oblečení.
„Teď musím domů ,ale večer přijdu neboj se,v kolik hodin bych tam tak měla být?"
„Okolo sedmé."
„Fajn,Pa."
Téměř jsi už otevřela dveře a odešla ,ale Finn tě zastavil.
„Nezapomněla jsi na něco?"
Otočila jsi se a pohlédla na Finna který seděl na židli. Opatrně jsi k němu prišla a věnovala mu pusu na tvář. Otočila jsi se a chtěla se vydat ke dveřím ,ale Finn tě chytil za ruku. Přiblížil se blíž k tvému obličeji pramínek vlasů který ti překážel v obličeji ti dal za ucho tak aby jsi mu dobře viděla do tváře a on zas tobě. Po chvíli se vaše rty spojily. Cítila jsi Finnovu mentolovou žvýkačku kterou měl vždy při sobě. Když jste se oba odtáhli zámavala jsi mu na pozdrav a on tobě. Pak jsi dveřmi zmizela v ruchu města.
Ahoj všichni! Všem se omlouvám za takovou neaktivitu ,ale je toho teďko nejak moc. Doufám že se vám tento romantický konec zalíbil. Mám vás ráda pa příště!♥♥♥
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?