Co nevidět byl večer a ty jsi čekala na Finna který tě měl odvézt k Sophii na párty. Finn měl pět minut spoždění. Když přijel pozdravil tě podal ti helmu a mířil k Sophii. Už na několik metrů od baráku bylo slyšet že je to ten barák kde se koná ta párty. Všude byly poházené toaletní papíry a kelímky od pití.
Finn zaparkoval a vydali jste se dovnitř. Hned jak jste vešli dovnitř uvítala vás Sophia.
„Ahoj! Jsem moc ráda že jste dorazili. Doufam že si to užijete!"
Než jsme stačili cokoliv říct Sophia byla pryč.
„Zajdu pro pití dobře?"
Kývla jsi a Finn se ztratil v davu. V dáli jsi videla misku s chipsy jenže než si se dostala k misce všechny byly pryč. Naštvaně jsi se vrátila na místo kde už na tebe čekal Finn s pitím. Podal ti jeden kelímek. Vzala sis ho do ruky a napila se. Otřásla si se ,ale pak jsi do sebe hodila celý kelímek. Byla to vodka.„Jdeme tancovat?"
„Dobře."
Šli jste do obýváku kde tančilo již několik lidi a přidali jste se k nim. Moc jste si to užívali. Jenže sis ani neuvědomovala kolik alkoholu piješ.
„Hele támhle hrajou flašku.Pojď jdeme taky."V kruhu jsi seděla ty,Finn,Jack,Millie,Celeb,Sadie a Ellie.
„Začnu."
Řekl Celeb. Roztočil flašku od Vodky a jeho hrdlo se pozastavilo u Finna.
„Takže Finne pravda nebo úkol?"
„Úkol.."
„Dobrá. Dej si s Millie francouzáka."
Sadie s Jackem se na tebe vyděšěně koukly a ty zas na Finna. Doufala jsi že to neudělá. Srdce ti bylo jako kdyby jsi měla nějakou důležitou zkoušku.Ale on to udělal. Ano sice se netvářil že by to dělal rád ,ale udelal. Plastový kelímek který si měl v ruce jsi pevně zmáčkla zvedla se a vydala se do koupelny. Slyšela jsi jak za tebou několik lidí volá tvé jméno ale ignorovala jsi.Zamkla jsi se v koupelně a dívala se na sebe do zrcadla.
„Byla jsem až moc naivní. Naivní,naivní.."
Opakovala sis stále dokola..
Na umyvadle si zahledla žiletku na holení. Nikdy by jsi to neudělala ,ale neměla jsi an nejmenší ponětí co děláš. Začala sis na ruce dělat ostrým předmětem čáry z kterých nasledně tekla krev. Spoustu krve. Měla jsi pořezanou úplně celou ruku. I když jsi byla celá od krve a příšerně se ti motala hlava šla sis do kuchyně pro další alkohol.Zachvilku jsi narazila do Jacka.
„Kde jsi sakra byla? Hledáme tě celou dobu!"
Marně ses snažila schovat svou ruku.
„Bože co sis udělala?"
„Proč...proč....TAK PROČ?"
Řvala jsi na Jacka který vlastně za nic nemohl a z očí ti tekly slzy které se mísily s tvojí krví.
„Sophie zavolej záchranku!."
Křikl Jack a Sophie běžela k telefonu. To je to poslední co sis pamatovala. Pak už jen Jacka jak příšerně řve na Finna a snaží se tě udržet protože jsi padala do bezvědomí.Mylsím že mě teď asi nebudete mít rádi ,ale už to chtělo nějaký zvrat nejde aby to šlo přece vše tak dobře. Ale nebojte ono se to srovná❤️.
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?