#37

452 42 1
                                    


Všechno bylo tak dokonalé. Trávila jsi Vánoce s někým kdo tě miluje nejvíce. A samozřejmě ty jeho. Celý večer jste sledovali filmy i pohádky. Mary po třech filmech odešla spát. V obývacím pokoji jsi zůstala jen ty a Finn. Byly to Vánoce což je vyjímečná záležitost takže jste si s Finnem dali sklenku vína. I když jsi nikdy víno nemusela dnes byla ta pravá chvíle dát si ho. 

„Jsou to ty nejhezčí Vánoce co jsem kdy zažila."

„Nemůžu více souhlasit."

Řekl Finn a následně se napil ze svojí sklenky. Usmála jsi se a položila hlavu zpět na Finnovu hruď. Finn položil zpět sklenku a pohrával si s tvými vlasy. Po krásně prožitém večeru jste oba ospalí upadli do hlubokého spánku.

Ráno

Když jsi se ráno oba probudila Mary byla již dávno vzhůru a měla připravenou snídani Finn zatí, dále spal.

„Dobrá ráno!"

„Dobré,dobré." Usmála se Mary.

„V kolik jste šli vlastně spát?"

„Abych řekla pravdu sama vůbec nevím. Ale bylo to pozdě. Moc pozdě. Poslední film co jsme dokoukávali byl Sám doma. Mám ho ráda."

„To já taky a moc. Nejsou bez něj Vánoce. Jen už jsem ho viděla včera ráno. Dáš si něco k snídani?"

„Jen cereálie děkuji. Musím se hlídat už takhle jsem nebyla dlouho ve fitku."

„Nepotřebuješ to. Věř mi."

Říkala vážně Mary když mi podávala misku s cereáliemi. Vzala si svůj talír s hamandeggs a sedla si vedle mě.

„Dobré ráno!"

„Šípkový Finn je vzhůru!"

Finn jen prokulil oči a vzal si talíř s jídlem.

„Myslím že tu byl Santa a nechal nám pár dárečků pod stromem. Měli by jsme se po snídani otevřít!"

„Pro krista pána mami!"

Pronesl otráveně   Finn a plácl se do čela. To tě donutilo se usmát. Hned po snídani jste se přesunuli k Vánočnímu stromečku.

„Dva dárky jsou pro Finna,dva pro mě a sice jeden ,ale veliký pro Y/N."

Mary otevřela dárek od Finna. Finn jí koupil drahou značkovou vůni. Mary z ní měla opravdu velkou radost. Můj dárek který jsem měla původně pro matku jsem věnovala jí. Byly to náramky od Pandory. Šetřila jsi na ni opravdu dlouho.

„Proč jsi utratila tolik peněz?Děkuju moc ,ale vůbec jsi to nemusela dělat."

„Musela."

Mary se usmála a pevně tě objala. Pak začal své dárky rozbalovat Finn. Od matky dostal značkové oblečení. Finn poděkoval a otevřel dárek od tebe. Koupila jsi mu kryt na kytaru. Usmál se a věnoval ti polibek.

„Děkuju moc!"

„Nneí vůbec za co!"

„Otevři ten svůj honem!"

Když jsi otevřela svůj žasla jsi úžasem. V krabici byly šaty. Byly prosté ,ale zároveň vyjímečné. Šaty byly černé a poměrně dlouhé,šaty pokrývala průhledná látka která byla ještě o něco delší než samotné šaty. Byly ze stran decentně vykrojené a na hrudním koši jako poslední detail byla černá mašle. Hned jsi pochopila že Mary a Finn mysleli dopředu a to na maturitní ples. Mary s Finnem se tajně modlili aby se ti šaty líbily protože za ně zaplatily spoustu peněz. 

„Nemám slov...t-ty šaty jsou dokonalé! Nemají jedinou chybu! Děkuju moc!"

Bylo zřetelně vidět jakou mají oba radost že se ti šaty líbí. Objala jsi oba najednou. Obětí bylo opětováno. Když si všichni uložili dárky dostalo se na focení. Vyfotilo se snad tisíc fotek. Ta uplně poslední byla pro tebe důležitá. Jsi na ní ty s Finnem. Na fotce je Finn který drží nahoře jmelí a při tom ti dává pusu na pusu. Je to nejkrásnější fotka z těchto Vánoc

Ahojky zlatíčka. Vím že je to s mou aktivitou moc špatné ,ale dělám co je v mých silách. Jinak ano nemáme Santu a dárky rozbalujeme večer ,ale toto se odehrává v cizině takže t prosím pochopte. Děkuji a mám vás všechny moooc ráda!♥♥


Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat