#44

375 40 1
                                    


Z toho večeru jsi byla nervozní. Ve tři hodiny jsi čekala u kavárny na Sadie. Když už sis myslela že už se neukáže přišla celá udýchaná.

„Ahoj!"

„No konečně!"

Políbili jste se na tvář. Podala jsi Sadie kávu a Sadie poděkovala.

„Tak po čem by jsem se dnes měla poohlížet?"

„Jdu večer na Finnův koncert s kapelou s jeho rodiči. Chci vypadat dokonale."

„Měli by jsme se vrhnout do práce protože tohle nebude jen na chvíli. Pojď."

Prošli jste snad celé nákupní centrum. Koupili jste klasický černý croptop,roztrhané džínsy a jako doplněk děrované silonky.

„A jsi si jistá že v tom nevypadám jak k*rva?"

„Ne! To se teď nosí! Musíš taky někdy sledovat co se nosí a co ne."

„Když myslíš. Každopádně moc děkuji za to že jsi mi pomohla."

„Maličkost! Zase někdy?"

„Určitě. Pa."

„Papa!"

Rozloučili jste se a ty jsi se vydala domů.

O několik hodin  později

Konečně už jsem dorazila do klubu. Lidé se hromadily ,ale Finnovi rodiče nikde. Na poslední chvilku dorazily. Šla jsem k baru objednat pití.

„Dvakrát Martini a jednou colu prosím."

„Hned to bude. Jinak peníze schovejte. Vy tu platit nemusíte. Už minule jsem vám to říkala."

„Jistě. Omlouvám se. Děkuji!"

Vzala jsem pití a přinesla ho k společnému stolu.

„Tady to je."

„Děkujeme. Kdy už začnou hrát?"

„Měli by každou chvílí."

Než jsi to dořekla na podiu stála celá kapela s Finnem v čele. Hráli nádherně jako vždy. A vypadalo to že i Finnovu otci se to zalíbilo. Celý večer jsi se snažil zapadávat do konverzací. A docela se ti to i dařilo. Pan Wolfhard se zdál být jako velmi milý tak snad to není jen nějaká zástěrka..

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat