#4

890 75 0
                                    

Byl pátek a ty ses s matkou vydala na nákupy do místního obrovského centra. Bylo docela veliké. Ani ses nedivila protože město bylo taky docela veliké. Máma tě zatáhl do několika krámů,ale nebyla jsi holka co by byla na růžové vždycky jsi byla spíše na černou. Nosila jsi černé oblečení,tmavší rtěnky a vždy jsi poslouchala rokovou hudbu. Byl to taky důvod proč tě neměli ve staré třídě moc rádi.

Když už tvoje máma ztrácela naděje byl tu ještě jeden obchod. Byl malý ,ale vypadal velmi luxusně. Když jsi přicházela do obchodu do oka ti padly Jendy šaty. Byly černé,sametové a okolo pasu měli falešný pásek s mašlí uprostřed. Přišli ti na tvůj vkus krátké ,ale přesto sis je zkusila.

Když jsi vešla z šatny matka se na tebe koukala jak na andílka.
„Tak myslim že tyhle jsou ty pravé. Nebi takhle. Seš si jimi jistá? Jsou kratší ,ale zároveň hrozně úžasně. A myslím že klukům se taky budou líbit."
„Jsem. Naprosto."
„Tak já to zaplatím."
„Mami jsi skvělá. Dekuju."
„Prosimtě."
Řekla matka a s úsměvem odešla zaplatit šaty. Měla jsi obrovskou radost. A už ses nemohla dočkat plesu. Hrozně ti drásalo nervy že budeš muset čekat ještě 3 dny. Taková dlouhá doba. Silně jsi pochybovala o tom že si tě Finn všimne ,ale říkala sis že musíš mít alepoň sebemenší naději. Která byla opravdu malá.
„Zlato mám pocit že po takhle náročném nakupování si zasloužíme velké karamelové frapé a makronku co říkáš?"
„To se nikdy neodmítá."
Řekla jsi s úsměvem matce. Opravdu věděla jak na tebe. Moc dobře věděla jakou moc miluješ frapé ze Starbucks.

Him & IKde žijí příběhy. Začni objevovat