Blížil se večer a ty jsi se začala připravovat. Navlékla sis své černé šaty,černé lodičky na podpadku a celé to doplňily černé síťované silonky. Vrhla jsi se k matčinému stolku s make-upem. Nanesla sis vrstvu make-upu,bronzer,linky,třpitivé stíny a lehce rudou rtěnku.
Vešla jsi dolů kde na tebe čekala matka s foťákem.
„Vypadáš úžasně zlato. Udělám nějaké fotky."
Jen jsi protočila oči a zapózovala na fotku. Nasedli jste do auta a matka tě odvezla. Vystoupila jsi z auta rozloučila se z matkou a zhluboka začala dýchat stejně jako první den.Když jsi se odhodlala vešla jsi dovnitř. Po chvíli cesty obrovskou školou jsi konečně došla k sálu kde je centrum dění. Vyděšeně jsi otevřela dveře a vstoupila. Procházela jsi uličkami plnými lidí. Všechny pohledy padaly na tebe. Chvilkama jsi si připadala jako Popelka. Jen princ ti chyběl. Došla jsi nakonec a nalila sis kolu do kelímku.
Za chvilku za tebou přišla Sadie.
„Bavíš se?"
„Těd jsem přijela. Ale vypadá to super. Ty tu jsi sama?"
„Nene jsem tu s Celebem. A ty?"
„Jo tak. Jak jinak než sama."
„Brzy určitě nebudeš. Zatím pa."
Sedla sis k jedinému volnému stolu a koukala na to jak všichni tančí se svou kamarádkou,kamarádem či přítelkyní nebo přítelem a ty tu sedíš sama u stolu. Po chvíli jsi začala smutnit. Cítila jsi se opravdu sama. Po chvíli sis vytáhla telefom a začala sis číst zprávy.„Ahoj."
Zvedla jsi oči a udiveně se zadívala.
„Je tu volno?"
Usmál se na tebe chlapec s havraními vlasy.
„Jistě."
Odvětila jsi.
„Opravdu se omlouvám za všechny moje kamarády nic s tím neudělám. Rad bych ale je to marné. Doufam že se nezlobíš. Jinak ti to sluší."
„Za nic nemůžeš. Nemusíš se vůbec omlouvat. A děkuji."
„Zatancuješ si semnou?"
„Nejsou tu i lepší holky na tanec než jsem já?"
„Žádnou nevidím."
„Tak pojď."Smáli jste se s tančili jste. Opravdu sis to užívala. Finn ti o sobě řekl hodně věcí a ty zase jemu o sobě. Pomalu se začalo stmívat a akce se pomalu schylovala ke konci.
„No užila jsem si to a jsem ráda že jsem tu mohla být s tebou. A teď se budu muset nějak přemístit v téhle botech domů. Takže ahoj."
„Mužů tě doprovodit?"
„Jestli máš zájem."
Po několika minutách jste dorazily k tvému domu.
„Hádám že by jsme se měli rozloučit."
Vypadlo po chvíli ticha z Finna.
„Jo,Jo tak ahoj."
„Čau."
Otočila jsi se a rozešla se ke dveřím.
Usmála ses na něj a zabouchla jsi dveře. Hned jak jsi dorazila do pokoje lehla sis na postel a po chvíli usla.Hrozně se omlouvám ale vůbec jsem neměla čas na to vydat novou kapitolu. Příští týden je u nás ve škole inspekce takže tam bude opravdu rušno ,ale budu se snažit aby alepsoň dvě kapitoly vyšly. Zatím se mějte.❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?