Když hudba dohrála všichni začali tleskat a ty také. Když bylo již několik minut podium prázdné přišla ti textovka od Finna.
„Víš kde mě najít♥"¨
Přešla jsi ke dveřím kam už tě automaticky pustily. Šla jsi do Finnovi šatna a hned mu skočila do náruče. Finn objetí opětoval.
„Bylo to úžasné!! Děkuji!!"
„No tak to jsem rád."
„Nemusel jsi to kvůli mě dělat."
„Nemusel ,ale chtěl jsem. Navíc neříkala jsi že na tohle holky letí?"
„No to říkala."
„Vidíš."
„Tak kolik jsi jich dneska chytil?"
„Tebe a nic víc nechci."
Usmála jsi se a políbila Finna. Vypadal šťastně. Ty jsi si uvědomila že všechno se vrátilo do normálních kolejí.Když jsi nad vším okolo přemýšlela došlo ti že matka neví absolutně nic z toho co se stalo. Což je špatně. I když je pravda že máma z pracovních cest psala vždy textovky co dvakrát denně. A za tu dobu co je tam již několik týdnů nenapsala ani jednou. Finn tě z přemýšlení vytrhl.
„Musíme tu uklidit takže to chvilku zabere. Pokud budeš mít zájem stavím se!"
„Jasně stav se."
„Dobře tak ahoj."
„Čau."
Zvedla jsi ruku na pozdrav a opustila bar. Cestou jsi koupila nějaké maličkosti k jídlu co se vešly do kabelky. Když jsi došla domů zapla sis hudbu do reproduktoru a sedla jsi si na terasu. Schylovalo se k tmě a na nebi se objevovali první hvězdy. Všechno se ti honilo v hlavě a zamyslela jsi se nad otcem.
„Ahoj tati,jestli tam někde jsi tak doufám že mě slyšíš. Moc mi tu chybíš,myslím na tebe každý den.Ani nevíš kolik se toho událo. Vypadá to že maminka o mě zřejmě ztratila zájem. A vypadá to že jsem si našla chlapce. Pamatuji si jak jsi vždy ríkal že si taky najdu někoho kdo mě bude mít rád jako jste se měli rádi s maminkou. Moc mě mrzí že tě s ním nemohu seznámit. Myslím že by jste si rozuměli,hraje na kytarau tak jako jsi hrával ty...."
Z očí se spustily vodopády slziček které padaly do neznáma. Z tmy nenápadně vykročily postava. Trochu jsi nadskočila ,ale když jsi viděla o kohi jde uklidnila jsi se. Byla to Sadie která bydlela o blok dál
„Koli jsi toho slyšela?"
„Všechno."
Sadie si sedla vedle a pevně tě objala.
Omlouvám se že v úterý nevyšla kapitola snad se nezlobíte. Mám vás ráda papa❤️
ČTEŠ
Him & I
Fanfiction(tyXFinn) Dva mladí lidé se potkají na střední škole. Je možné že se zamilují? Kam až tohle povede? Rozdělí je něco?