Twenty, epilog, nowe reylo, nominacje

759 45 11
                                    

Dziękuję za 757 msc w #fanfiction!

Jest to ostatnia już część Sojuszników, ale jak wcześniej zostało zapowiedziane...

Zaprszam na nowe reylo pod tytułem - it's your choice.

Rozdział zadedykowany:

melanix8, Kociaczek2017

oraz ...  Sithiy!
Gratuluję wygranej w konkursie :)
A teraz... obiecany rozdział.

Kylo

   Do moich uszu dochodzą krótkie, wysokie i pojedyncze dźwięki. Próbuję przywrócić wspomnienia... Czuję się bardzo źle, a moje powieki nie mogą się podnieść. Między palcami u prawej dłoni leci strużka krwi. Ciepłej krwi. Zbieram w sobię swoją moc, chęć życia. Siłę i wolę. Gwałtownie otwieram oczy. Stoi nade mną droid medyczny.  Jego szara głowa marudnie kręci na boki.

- Co się stało?! - podnoszę się raptownie, wycierając rękę w łoże szpitalne. Od razu kręci mi się w głowie. Chyba straciłem dużo życiodajnego płynu, skoro powoli omdlewam. Mój mechaniczny opiekun przytrzymuje mi delikatnie ramię. Dławię w sobię, krzyk spowodowany wbiciem metalu w ranę.

- Bunt sir, z rozkazu Lady Rey został on udaremniony. - odpowiada spokojnie.

- Gdzie ona jest? - pytam, równocześnie wstając. Ren musi być potężny.

- Na mostku, panie.

Eksplozje małych, wirujących przede mną plamek nie powstrzymują mnie w obraniu odpowiedniego kierunku. Choć całe ciało piecze oraz boli, muszę ją zobaczyć.

Rey

   Godzinę temu ubrałam na siebie czarne, długie szaty Najwyższego Porządku, z ich symbolem na plecach. Włosy rozpuściłam i teraz stoję jako jedyna kobieta na mostku. Wokół mnie pracują admirałowie, generali, mechanicy, szturmowcy... Wyczuwam ich respekt w mojej osobie. Oto ja, Rey, ich nowa przywódczyni. Ta, która uratowała Kylo Rena. Przynajmniej na koniec, bo początkowo to ja potrzebowałam jego pomocy. Kiedy się obudzi, przekażę mu swoją decyzję.
Spoglądam pewnie w kosmos. W przepiękną próżnię. Jest w niej coś hipnotycznego, a zarazem przerażającego. Nie, to nie czas by się bać... wolność Ruchu Oporu na zawsze będzie moim priorytetem.

Rey

Odwracam się powoli, patrząc w oczy Rena. Jego troskliwy, wręcz urokliwy wzrok... rany, które ma z mojego powodu...
Uśmiecham się mimowolinie. Dowiódł czegoś wspaniałego.
Czego nie potrafię nazwać.
Zmniejsza dzielącą nas odległość, a ja spuszczam głowę. Muszę odnaleźć w sobię lodowate spojrzenie, bezemocjonalność... nie mogę być dobroduszna w obecności potwora.

- Poczułeś się lepiej? - pytam, gdy podnoszę spowrotem głowę. Przeszywam go zaplanowanym spojrzeniem.

Ren wzdycha ciężko i podchodzi jeszcze bliżej.

- Tak. - mówi oschle - I Rey... dłużej nie dam rady... ja cię naprawdę kocham. Całym moim sercem, które chce się zmienić. Błagam rozpocznijmy wszystko na nowo.

Łzy kumulują się w kącikach moich oczu.

Muszę być silna.

Silniejsza od niego.

Jestem rebeliantką.

I mistrzynią Jedi.

Składam mu szybki pocałunek na jego ustach. Po czym nakzuję wszystkim wstać.

- Od dzisiaj Najwyższy Porządek to historia! - ogłaszam - Narodził się Nowy Porządek, który zjednoczy siły z Ruchem Oporu w trosce o władzę w galktyce. Władzę dobrą,pożyteczną, lecz dyscyplinarną.

- Wiwat Lady Rey! - salutują mi, a ja odmachuję im.

- Myliłam się... - mówię na ucho do Kylo - Alderan nie przywróci ładu w kosmosie, ale ja. Już wiem po co istnieję, znalazłam swoją drogę.

W jego oczach dostrzegam iskry, a potem żal.

- Masz okazję stać się dobry, Ben. - tłumaczę mu. - Zdobądź się na odwagę i odpowiedz mi.

Kylo

- Chcę dołączyć. - mówię.

Za plecami Rey widzę myśliwca TIE.

Huk...

Odłamki szkła...

Lecą prosto na mnie...

Rey...

Epilog:

Alderan chcąc mnie uratować z łap Najwyższego Porządku zniszczył okno widokowe przed mostkiem, swoim skradzionym statkiem. Podał generałom fałszywe kody, aby nie wzbudzić podejrzeń.

Moja misja jest zakończona - Kylo Ren, syn Lei Organy i Hana Solo, a wnuk Dartha Vadera przeszedł na jasną stronę mocy.

Dokończę jego dzieła, lecz Nowy Porządek posłuży dobru.

T H E E N D

Oczekujcie nowego Reylo 😀
Obserwujcie mnie
Głosujcie
Komentujcie
...

Nominacja od JediBossk 😂
Dzięki 💙
A więc 15 faktów o mnie:
1. Kocham Gwiezdne Wojny.

2. Moje dwie ulubione części
to - Ostatni Jedi oraz Powrót Jedi.

3. Muzyka ze Star Warsów jest rewelacyjna 💙💗💚

4. Zanim powstało to reylo, moje oczy przeczytały około 40 książek z tego ,,gatunku".

5. Każdy komentarz to dla mnie niezastąpiona motywacja do dalszego pisania.

6. Mój ulubiony kolor to czerwony .

7. A zwierze - lemur katta.

8. Ja także nominuję jakieś osoby 😂😂😂.

9. Moja ulubiona emotka 😂 i 💚.

10. Przepadam za książkami fantasy, fanfiction
oraz science - fiction.

11. Wolę wschody słońca od zachodów.

12. Kiedyś obejrzałam wszystkie części Gwiezdnych Wojen
pod rząd, jak jeszcze było ich tylko sześć.

13. Mam nadzieję, że kolejne reylo przypadnie Wam do gustu.

14. Dziękuję za głosy 😄.

15. A teraz obiecane nominacje:
Nahirra i KingaKicia2001.

Sojusznicy (reylo)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz