Tadaammm tadammmm........ Dıııttırıııı Dırırııı Dıtttırı (Hollywood giriş müziği :D).Evet sayın seyirciler beklenen gün geldi çattı. Her iki takımın taraftarları da bu büyük buluşma için heyecan ile bekliyor.
Aha vallahi üşüttüm. Kafayı sıyırmak hiç bu kadar güzel olmamıştı. Heyecandan sabah 5.30 da kalktım. Tam 3 kez duş aldım, kıyafetlerimi 7 kez ters giydim, serçe parmağı 4 kez yatağımın kenarına vurmuştum ve jübilemi kafamı dolabımın kapağına vurarak yaptım. Jübilem bana alnımın ortasında güzel bir morluk olarak geri dönmüştü ya neyse. Kendimi öldürmeden hazırlanıp zikir çeke çeke evden çıkmıştım. Hayır bir an önce dine dönmezsem başıma daha kötü şeyler gelecek diye korkmaya başladım çünkü.
Yol boyu düşünüyordum kararımı vermiştim ama heyecandan ölecektim. Kafamı dağıtmak için içimden Ajdar'ın çikita muz şarkısını söylüyordum. İşe yaramamış değildi baya dilime dolanmış olacak ki okula vardığımı farketmemiş kapıdan hafif yüksek sesle çikita muz söylerek girdim. İnsanların tuhaf bakışlarıyla sesli şarkıyı söylediğimi farkederek sesimi kestim.
Yavaş adımlarla sınıfıma gidiyordum . Çünkü biliyorum Tarık beni sınıfta bekliyordu. Ne kadar yavaş gidersem gideyim sınıfa varmıştım. Kapıdan girdiğim gibi beklediğim manzarayla karşılaşmıştım. Tarık sırama oturmuş, kafası sıramda kulağında kulaklar beni bekliyordu. Yavaş adımlarla yanına gittim ve omzuna dokundum. Dokunduğum anda kafasını kaldırmış ve güzel gülüşünü bana bahşetmişti. Allah'ım sana geliyorum.
"Günaydın" dedi. "Günaydın " dedim. Bir anda suratı ciddileşerek "Alnına ne oldu?" diye sordu. "Dolabın kapağına vurdum" dedim ve güldüm. Ben gülünce o da gülmüştü. Bana mı öyle geliyor yoksa biz ayak üstü flörtleşiyor muyuz?
Ayağa kalktı ve sırtımda ki çantamı alıp sırama koydu ve beni kolumdan tutarak dışarı çekmeye başladı. Şuan sesimi çıkartmadan onun yönlendirdiği yere doğru gidiyordum. Merdivenlere doğru adımlamış ve 2 kat aşağı deponun olduğu yere inmiştik. Buraya genelde ya yiyişicek olan ergenler ya da birini dövecek olan okulun kabadayıları gelirdi. Şuan benim için iki seçenek de tehlikeliydi ki tercih etmeme izin verseler neyi seçeceğim de belliydi.
Aşağı indiğimizde birbirini vantuzlayan bir çiftle karşılaşmıştık ki oğlan ciddi anlamda kızı vantuzluyordu. Çifti gören Tarık " Siz ne halt yiyorsunuz lan burada" demişti. Sesi duyan çift ayrılmıştı ki garibim kızın dudakları patlıcan moruna dönmüştü. Çift suratımıza aval aval bakarken Tarık sinirle "Ne bekliyorsunuz lan sınıflarınıza gitsenize " diye bağırdı.
Çift gidince biz bize kalmıştık ki 5 dakikadır birbirimizin suratına bakıyorduk. En sonunda sessizliği o bozmuştu "Bak Derin senden hiç bir karşılık bekleyerek o şeyleri söylemedim. Bana hiç bir şekilde karşılık vermek zorunda değilsin sadece bunları söyledim diye benden uzaklaşmanı istemem." dedi. Ne oluyor lan bana çocuk konuşurken bile kalp atış ritmim değişiyor. Hayır ben buraya çocuğu reddetmeye gelmemiş miydim. O böyle güzel bakarsa ben ne yapardım.
Konuşmaya devam ederek "Bak ben seni zaten kaç senedir karşılıksız seviyorum ki sevmeye devam ederim senin yanında olduktan sonra arkadaş olarak veya sevgili olarak düşünmeyecek kadar aşığım sana".
Ehhh yeter be başlatırım kimseye aşık olmayacağım triplerime ne olacaksa olsun diyerek dudağına ufak bir öpücük kondurmuştum ki geri çekildiğimde tüm organlarım yerinden çıkacak gibi atıyordu.
Ne olduk biz şimdi ?
Y/N: Anam valla öptü ;) Bakalım bundan sonra neler olacak :) Okuduğunuz için teşekkürler yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfen ;) Medyadaki klipte Derin'in söylediği çikita muzun tamamı. Akıl sağlınızın yerinde kalmasını istiyorsanız tamamını dinlemeyiniz :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANOTHER -[boyxboy]-
Teen FictionBaşka yerin insanları, başka filmin oyuncularıydık. -06.01.2018