Yatakta Uzanıyorum

3.6K 237 75
                                    




'Tabi kide arkadaşız' demişti.

Mutlu muydum diye soracak olursanız. Kesinlikle şuan Ateş'in bana 'Bir erkek nasıl bu kadar güzel olabilir' dediği zamandan daha mutluydum. Belki şaşırtıcı gelebilir ama bilmediğim bir şekilde ona güveniyordum. Tarık'la yakın olacağım gibi hissediyordum ve bu beni aşırı mutlu ediyordu. Bundan sonra sanki yanında mutlu olacağım birisi olacakmış hissi çok güzeldi.

Tarık'a "Hadi yarın görüşürüz" diyerek el salladım ve evimin yolunu yürümeye başladım. Ulan ne güzeldi okuldan ayrılırken birine 'yarın görüşürüz' demek. Yarın seninle konuşacak, dertleşecek birisinin olması ne güzel şeydi öyle.

Salak salak sırıtarak yolu bitirmiştim. Bir baktığımda evin kapısının önündeydim. Çantamdan anahtarımı çıkartarak kapıyı açmıştım. Evet doğru duydunuz kapıyı kendim açıyorum. Hayır annem çalışmıyor aksine gayette ev hanımı. Kapıyı kendim açmamın tek sebebi kimseye muhtaç olmamak benimsemiş olduğum bir felsefe. Şimdi diyeceksiniz ki ulan bir kaç saat öncesine kadar Tarık seninle revire gelsin diye çocuğa 'Gitme' dememiş miydin. Evet dedim ama o durumla bu durum arasında dağlar kadar fark benim için. Neyse size bunu anlatırsam çok uzun sürer inşallah başka bir sefere.

Annem geldiğimi duyunca mutfaktan çıkmış ve yanıma gelmişti. "Hoşgeldin bitanem. Nasıl geçti bugün okul?" dedi. Biliyorum annem tamamiyle sevgiden yapıyordu ama ben ondanda soğumuştum ki.

Neden mi? Çok basit. Babam beni dövmüş ve hastanelik etmişti. Annem kurtarmaya çalışınca onu odaya kapatmış olabilirdi. Ama daha sonrasında neden onun yaptıklarını sakladı? Neden o bana bunları yaptıktan sonra hala onla evli kaldı? İşte bu yüzden anneme de mesafeliydim. Babam kadar olmasa da ona da kızgındım. Sorusuna cevap vererek "İyiydi" ki cevabım her zaman kısa olurdu, odama geçtim.

Üstümü başımı çıkartırken bugün ki yaranın sarıldığı sargıyı gördüm ve aklıma Ateş'in yaptığı pislikler ve Tarık'ın samimi tavırları gelmişti.

Kıyafetlerimi giyip yatağıma oturduğumda aklıma direk Tarık gelmişti. Şuan tamamen Ateş'i zihnimden silmiş Tarık'ı düşünüyordum. Tam düşüncelere dalmıştım ki telefon titremişti. Elime alıp baktığımda mesajın Tarık'tan geldiğini görünce yüzümde bir gülümseme oturmuştu.

Tarık : Pişşşşttttt. Ne yapıyorsunn toprağammmm :D

Derin : Yatakta uzanıyorum.

Tarık : Bak ikidir yatak lafı geçiyor. Bana sübliminal mesaj mı veriyorsun anlamadım :D Size filan mı gelmemi istiyorsun yoksa ;)

Ulan hakketten he çocuk ne zaman yazsa hep yataktayım. Görende beni sapık sancak (değil miyim ki). Adam akıllı bir cevap vereyim de bari.

Derin : Yok be. Sen ne zaman yazsan genelde uzanıyorum da ondan. Hem sen abinle nasıl konuşuyorsun sapık ergen .

Tarık : Aman be sende taktın bir abiye. Demeyeceğim işte abi filan. Sana abi dersem olmaz.

Derin : Neden olmazmış lan. Yasak filan mı var? Desen ölür müsün.

Tarık : Diyemem işte olmaz. Dersem ilerisi için iyi olmaz.

Derin : O ne demek lan şimdi?

Tarık : Boşver de sen onu kolun nasıl? Acıyor mu? Ağrı var mı? Sargısını değiştirdin mi?

Derin : Heyy yavaş yavaş sor be . O zaman teker teker cevap veriyorum.
Bir azıcık acı var ama öldürmez çok şükür.
İki aynı şekilde azıcık ağrı da var ama o da öldürmez çok şükür.
Üç sargıyı henüz değiştirmedim.

Tarık : Sen beni sinirlendirmeye mi çalışıyorsun. Bu saate kadar neden değiştirmedin ki o sargıyı. Hey allahım ya çocuk musun sen? İlla söylemek mi lazım. Şimdi kalk ve o sargıyı değiştir.

Derin : Pardon da sen hayırdır. Anam mısın da bu kadar rahat azarlıyorsun.

Tarık : Bak Derin cim istersen bana atar gider yapma he. Ne diyorsam onu yap. Kalk sargıyı değiştir.

Derin : Öff tamam be değiştiriyorum. Sana da laf yapmaya gelmiyor hemen bir sinir bir şiddet.

Tarık : Ben sana ne zaman şiddet uyguladım?

Derin : Bana uygulamadın ama başkalarına uyguladın ne farkeder.

Tarık : Çok farkeder canım. Sen başkası değilsin sana asla şiddet uygulamam anladın mı?

Derin : Ne demek bu şimdi?

Tarık : Boşver ne demek olduğunu şimdi kalk ve dediğimi yap.
Hadi bende kaçıyım bari.
Kendine dikkat ve o kolunun üstüne yatmamaya çalış
VEEEEE SARGIYI DEĞİŞTİR!

Derin : Tamam tamam be değiştiriyorum.

Hadi iyi geceler :)

Tarık : İyi geceler :)
Rüyanda beni gör ;)

Derin : :\

Buda neydi neden bu kadar beni düşünüyordu. Hem ikidir neden rüyanda beni gör diyordu ki. Allah'ım sen aklıma mukayyet ol!











Y/N: Okuduğunuz için kocaman kocaman teşekkürler :D Yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayalım :)

ANOTHER  -[boyxboy]-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin