Tam 5 gündür suratını görmüyorum. Hafta sonu da dahil 5 gündür onu görmüyorum.Hastayım deyip 3 gündür okula da gitmiyordum. Gitmiyorum çünkü daha yüzleşecek cesaretim yok. Düşünmekten artık beynimden duman çıkıyor. O bana aşık ama ben ona aşık mıyım? Hayır değilim. O zaman niye bu kadar çok düşünüyorum. Sebebi basit aşık değilim ama bu hoşlanmıyorum demekte değil.
Allah'ım vallahi az daha düşünürsem çıldıracağım. Karar vermem lazım bir an önce. Böyle düşünmekten kafayı yerken telefonum titremişti.
Tam 3 gündür bana mesaj atıyordu. Hafta sonu atmamıştı çünkü kafamı dinlemem gerektiğini düşünmüştü. Ama pazartesi olup okula gitmeyince meraklanmış olacak ki sürekli mesaj atmaya başladı.
Şimdi ki attığı gibi mesajları hep kısa ve özdü.
Tarık : Nasılsın?
Derin : İyiyim.
Benim de ona karşı cevaplarım hep kısaydı. Zaten sırf meraklamasın diye cevap veriyordum. Bak şimdi sırf o meraklanmasın diye cevap veriyorum hem de kendimi naza çekiyorum. Allah'ım benim içime yeni gelin felan mı kaçtı. Kendine gel Derin sen 18 yaşında ergenliğinin baharında bir erkeksin haddini bil!!Tarık : Okula ne zaman geleceksin ?
Al işte hadi bakalım yeni gelin cevap ver bu soruya. Versene hadi!
Ne diyeceğim şimdi ben. Artık düşünüp taşınıp bir karar vermem lazım. Vakti uzattıkça kafam daha çok karışıyor.Derin : Yarın geleceğim.
İşte bu kadar. O okula yarın gidilecek ve o cevap verilecek. Ya olumlu ya olumsuz.
Y/N: Okunma 1K yı buldu. Gerçekten hepinize çok çok çok çok teşekkür ederim :) Yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANOTHER -[boyxboy]-
Teen FictionBaşka yerin insanları, başka filmin oyuncularıydık. -06.01.2018