Ben Eski Sevgilisi

2.8K 179 49
                                    



Eren? Kafamı ne olduğunu anlamayarak Tarık'a çevirmiştim. Tahminimce bu kız sevgilime Eren diye hitap etmişti. Aklıma acaba birisine benzetme ihtimali olma düşüncesi gelirken tekrar kızın sesini duydum "Bir kaç aydır gözükmüyorsun ortalarda özlettin kendini yaa" diye ağzını yaya yaya konuştu. Ne oluyordu anlam veremeyerek "Tarık sen bu kızı tanıyor musun?" diye sordum. Anlam veremediğim bir şekilde Tarık'ın suratında bir gerginlik vardı. Sarışın tekrar lafa atlayarak "Tabi ki tanıyor da sen neden Eren'e Tarık Tarık deyip duruyorsun." dedi. "İsmi Tarık olduğu için olabilir mi? Hem sen kimsin ya?" diyerek sorusunu cevapladım. Suratıma öyle bir gülüş attı ki olacakları anlamıştım "Bak sen, sana hiç kullanmadığı ikinci ismini mi söylemiş sadece. Bu arada ben eski sevgilisi Ela canım. Tanıştığımıza memnun oldum." dedi ve elini uzattı.

Hani böyle anlık duygular vardır başınızdan aşağı kaynar su dökülmesi gibi. İşte şuan Tarık -yoksa Eren mi demeliydim- sayesinde bu duyguyu dibine kadar yaşıyordum. Şaşkınlık halini üzerimden atıp Tarık'a dönerek "Bu kız ne diyor?" diye sordum. Yaklaşık 10 dakikadır çıtı çıkmayan sevgilim boğazını temizleyerek "Senin burada ne işin var Ela" diye kıza dönerek sordu. Ulan ben burada eşek başımıyım ki benim sorumu umursamadan direk kızla muhattap oluyor.

Kendimi sakinleştirmeye çalışarak derin derin nefesler alıyordum. Sarışın olan Tarık'a sorusuna cevap verme mahiyetinde "Ne işim olacak canım ya arkadaşlar takılamaya gelmiştik bir anda seni görünce selam vereyim dedim. Hem yanında arkadaşın vardı." dedi yayvan ağızlı. Kızın ağzına bir tane çakmamak için zor tutuyordum kendimi. Tarık alaycı gülümsemesiyle "Arkadaşım değil ERKEK ARKADAŞIM" dedi bastıra bastıra. Bak işte böyle demen hoşuma gitti ama hala bana çok büyük bir açıklama borçlusun Tarık bey. "Ne zamandan beri eşcinsel oldun Erencim. En son biz ayrıldığımızda altında bir kız vardı hatırlatırım" dedi.
  Şok üstüne şok geçirirken artık hissizleşmiştim. Düşüncelerim o kadar çoktu ki beynim donmuştu sadece konuşmaları dinleyebiliyor başka hiçbir şey yapamıyordum. Tarık sinirle elini masaya vurdu ve "Sen mi o koca çeneni kapatırsın yoksa benim mi kapatma mı istersin" dedi. Karşılık olaraksa "Yalan mı söylüyorum herkes senin nasıl bir çapkın olduğunu her gece farklı barlarda başka bir kızla takıldığını bilmiyor mu sanki. Yanında ki kızımsı şeyi de sırf farklı tatlar denemek için yanına aldığına eminim ama boşuna uğraşıyorsun bir kızın verdiğini o sana veremez. Kız gibi göründüğü için önünde şeyi yoktur diye düşünüyor olabilirsin. Hem şunun tipine baksana üstü başı ne halde ayakka-'' diye cümleni tamamlayamadan suratında patlayan tokat sesiyle tüm kafe bize dönmüştü.

Her şey üst üste binmişti. Dediği şeyler çok ağrıdı benim kaldıramayacağım kadar. Hemen montumu alıp koşar adımla kafeden çıktım. Arkamdan seslenen Tarık'ın ne dediği duymamıştım çünkü kulaklarımda ki uğultu beynime vuruyordu. Yanaklarımda ıslaklık vardı yağmur mu yağıyordu yoksa ağlıyor muydum farkında değilim ki umrumda da değil. O kadar hızlı yürüyordum ki yanımdan geçen insanların görüntüsü bir anda kayboluyordu.

Hızlı hızlı yürürken bir anda yanımda bir motor belirdi. "Derin beni bir dinler misin?" diyen Tarık'ın sesini duydum. Ama kesinlikle dönüp o tarafa bakmayacaktım. Bakarsam dinlerdim. Kalbim onu dinlemek istemiyordu.

Eve giden son sokağa girerken sağa döndüğümde motoruyla yolumu kesmişti. Motoru durdu ve hemen inip yanıma geldi. "Derin Allah aşkına beni bir dinle" dedi. Dinlemeyerek ilerlemeye devam ediyordum ki bir anda kolumun tutulup çekilmesiyle kafamı ona doğru çevirdim " Kolunu bırakır mısın?". "Derin ne olur konuşmama izin ver bak herşeyi anlatacağım" diyerek kolumu sıkmaya devam etti.

  Kolumu ondan kurtarmaya çalıştıkça daha çok sıkıyordu ve canımın acısıyla bir anda inledim "Ahhh.. Kolumu acıtıyorsun bırakır mısın lütfen?" dedim. Anında kolumu bıraktı ve endişeli bir şekilde "Özür dilerim çok acıdı mı?" dedi yüzüme hüzünlü hüzünlü bakarak. Sonra konuşmaya devam etti "Bak Derin yemin ederim ne  o kızla ne başkasıyla şuan bir ilişkim yok. Seni kimseyle aldatmıyorum ve seninle oynamıyorum. Amacım seni kullanıp atmak falan değil." diye konuşurken bir anda elimi kaldırıp sözünü kestim. Sadece öğrenmek istediğim iki şey vardı "O kız eski sevgilin miydi?" dedim duygu barındırmayan ses tonumla. Cevap vermeyip suratıma bakıyordu. "Bana cevap ver. O kız eski sevgilin miydi?" dedim daha yüksek çıkan sesinle. Yavaşça kafasını aşağı yukarı sallamıştı. İlk sorumun cevabı beni üzmüştü dilerim ki ikinci sorumun cevabı beni üzmez. "Heteroseksüel misin Homoseksüel misin?" diyerek gözümden akan yaşı sildim. Gözlerime bakan gözleri bir anda yere bakmaya başlamıştı.

  Ben cevabımı almıştım. Canım çok fazla kez acıdı. Kalbim çok fazla kırıldı ama galiba kalbimde ki en büyük kırığın sahibi babamın yerine Tarık geçti. Her zaman güvendiklerimden kazık yemek benim için alışkanlık haline geldi.  Kandırıldığım mıydı canımı yakan yoksa sevdiğim insanı kaybetmek miydi. Acı eşiğimin yüksek olduğu düşünürdüm ama şuan kalbimin acısından ayakta duracak gücüm yoktu. Sahi kalbimin acısı mecazi bir acıyken şuan da gerçekten sol tarafımda bir ağrı vardı. Böyle hafiften sol kolum uyuşuyordu birazda kalbimde bir sıkışma vardı. Aynı zamanda hızlı yürümekten kesildiğini düşündüğüm nefesim iyice beni zorluyordu. Tam apartmanın merdivenine geldiğimde ağrı iyice şiddetlenmişti ve nefesim kesilmek üzereydi. Birden etrafın kararmaya başlamasıyla ne olduğunu anlayamadan kendimi sert beton zeminde hissetmiştim. Gözümü açmaya çalışırken bir kaç kişinin sesi duyuluyordu ama beni bilincim gitgide terkediyordu. Bedenimi tamamen hissetmezken karanlığın beni içine çekmesine izin verdim.






Y/N: Arkadaşlar bölüm geç geldiği için kusura bakmayın bundan sonra okunma 75 olduğu gibi yeni bölümler gelecek. Bölümü heyecanlı bir yerde kestim diğer bölüm hakkında neler olacak tahminleri bekliyorum. Yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayın ;)

ANOTHER  -[boyxboy]-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin