Mesaj

3.9K 215 34
                                    




Cuma günü okul bitmişti ve herkes gibi bende evime gitmiştim. Suya düşen hayallerimin banyo giderine akması için duşa girmiştim. Kafamı toparlamam lazımdı. Gerçi nasıl toparlanacağını da bilmiyorum. Darbenin her türlüsünü yemiştim. Aşık olduğum adamdan hem dayak yemiş hemde kalbime hançer, arkadaşım olacağını düşündüğüm kişiden güzel bir darbe ve son olarak sınıftakilerin küçümseyici bakışlarına maruz kalmıştım. Hayır kimin ahını aldım onuda bilmiyorum. Karma böyle dönüp dolaşıp bir taraflarıma batıyor.

Güzel sıcak duşumu alıp odama geçtim. Duş azda olsa kafamı dağıtmıştı. Üstümü giyinip kitabımı alarak yatağıma uzandım. Her sıkıştığımda kafamı kitapla dağıtırdım tıpkı şimdi olduğu gibi. İyice okumaya daldıktan sonra uykum gelmeye başladı. Saate baktığımda 02:00 olduğunu gördüm. Kitabın kapağını kapatarak baş ucuma koymuştum. Yorganımın içine girdim ve beynimdeki filleri susturarak uykuya geçiş yaptım.


Sabah evdeki tıkırtılara uyanmıştım. Hafiften gerinerek yatağımdan kalktım. Banyoya geçerken annem sesimi duymuş olacak ki aşağıdan seslendi : "Derin kalktın mı annem? Hadi hazırlan Ali amcanlara kahvaltıya gidiyoruz." dedi. Hayır ben bu kadına herhalde anlatamıyorum. O herifin olduğu hiçbir yere gelmediğimi unutuyor sürekli. Dayanamayıp sinirli bir şekilde aşağıya bağırdım "Ben kahvaltıya filan gelmiyorum. Anlamıyor musun ya sizinle bir yere gelmeyeceğimi.". Sinirli bir şekilde banyoya geçtikten sonra aşağıdan o p....n böğürmesini duydum "Ne oluyor lan burada öküz gibi bağırıyor bu. Ben kaç kere diyeceğim buna yüz verme diye. Gelmezse gelmesin şerefsiz bizde ona çok meraklıyız sanki" . İnşallah yolda ölürsün o... ç....

Tuvalette işim bitince çıktığım da evdeki kapının kapanma sesiyle çıktıklarını anlamıştım. Bunlar şimdi akşama kadar gelmezlerdi. Tüm gün kafamı dinlerdim bende rahat rahat. Yatağımda oturmuş kitabımı okurken telefonumun sesiyle kitabımı sağa bırakmıştım. Ekrana baktığımda arayanın arkadaşım dediğim bir kaç kişiden biri olan Ece arıyordu. Beklemeden telefonu açtım "Alo naber Ece" dedim. "İyi ne olsun bizimkilerle buluştuk da sana da gel diye haber verelim dedik" dedi.

Cebimde beş kuruş yoktu. Aynı zamanda kafam zaten davul gibiydi kimseyle eğlenecek halim yoktu. O yüzden "Sağol ya benim de ders çalışmam lazım hem biraz hasta gibiyim halim yok" deyip geçiştirdim. "Peki sen bilirsin. Görüşürüz sonra o zaman bay bay." deyip telefonu kapatmıştı.

Tüm yaşıtlarım gezip eğlenirken ben her zaman ders çalışır ya da evde otururdum. Çünkü benim eğlenceye ayıracak pek bir lüksüm yoktu. Hem bu şekilde davranarak kendime ceza veriyordum. Benim eğlenmeye değil ders çalışmaya vakit ayırmam lazımdı. İlerde iyi bir meslek yapınca eğlenirdim. Zaten Türkiye'de yaşamak istemediğimden ilerde rahat rahat istediğim her şeyi yapacağımı düşünüyorum. İstediğim insanla, istediğim şekilde, istediğim yerde yaşayacağım. Düşünceler gene beynimi ele geçirirken telefonumun mesaj sesiyle toparlandım. Telefonumu elime aldığım tanımadığım bir numaradan gelen mesajı açtım.

xxxxx01 : Naberr?

Bu da kimdi böyle. Düşünüyorum da bu aralar kimseye numaramı da vermemiştim. Kırık ekranda zorlanarak cevap yazdım.

Derin : İyi de sen kimsin?

xxxxx01 : Bir dost :D

Derin : Mal mal konuşmada kim olduğunu yaz.

xxxxx01 : Peki peki sakin ol. Kıymetlinin nasıl olduğunu merak ettim de ;) Kim olduğumu tahmin etmişsindir herhalde.

Bu mal benim numaramı nasıl bulmuştu ki. Kantinde yaptığından sonra arkadaş olacağımızı düşünen beynime tüm gece sövmüştüm. Bir de mesaj atıyordu utanmadan. O kadar tersledikten sonra bir daha konuşacağımızı düşünmüyordum. Ne yazacaktım şimdi? Düşünüp aklıma gelen ilk şeyi yazdım.

Derin : O sen miydin zengin şerefsiz.

Tarık : Bana bundan sonra böyle mi sesleneceksin? Pek beğenmedim sayılır. Bu arada ciddiyim nasıl oldun ağrın filan var mı?

Derin : Sanane lan benim ağrımdan. Hem sen benim numaramı nereden buldun?

Tarık : Ben bulurum kardeşş rahat ol sen ;)

Derin : Bak sana zaten illet oluyorum böyle göz kırpmalı mırpmalı şeyler atma.

Tarık : Peki atmam. Bu arada hala soruma cevap vermedin.

Derin : Ne sorusu be.

Tarık : Genç yaşta alzheimer olmakta zor bir şey. Ulan 3 mesaj önce yazdım. Az yukarı kaydırıver de bak.

Derin : Hee. Neyse ki ciddi bir insan olduğum için daha fazla terslemeyeceğim seni. Az ağrım var ama iyiyim.

Tarık : Kanamadı dimi dün akşamdan sonra. Hayır kanaman devam ediyorsa azcık kanama bile önemli. Bak varsa hemen doktora git.

Derin : Yoklan iyiyim dedim ya. Maşallahı var onunda, sana selam söylüyor.

Tarık: Sende selam söyle gözlerinden öperim.

Derin : Şuan bahsettiğimiz şey benim kıymetlim haberin var dimi.

Tarık : Evet ;)

Derin : Atma lan şu emojiyi !

Tarık : Tamam tamam be neyse hadi iyi olduğunun haberini de aldığıma göre ben kaçar. Görüşürüz yeğenim ;)

Derin : Bak gene attı ya. Defol lan görüşmeyelim bir daha.

Bu neydi şimdi. Bir yanım bu çocuğa sinirliyken mesajları kafamı karıştırıyordu. Şimdi gene arkadaş olma ihtimali aklıma takılmıştı. Niye beni merak etmişti ki. Bana kimse halimi hatırımı sormazdı ki.

Hem o benim kıymetlimin gözlerinden mi öpmek istiyordu -_-











Y/N : Okuduğunuz için teşekkürler :)

ANOTHER  -[boyxboy]-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin