Sabah yaşanan olayın ardından ikimizde sınıflarımıza dağılmıştık. Ya kendi kendime kuruntu yapıyorum ya da herkes bana bakarak yanındakiyle fısır fısır bir şeyler konuşuyordu. Tüm ders boyunca sınıfın acayip bakışlarına maruz kalmıştım ve sonunda zil çalmıştı. Kendimi son hız sınıftan dışarı atıp tuvaletlere ilerlemeye başladım. Galiba üşütüyorum yoksa koridordaki insanların bakışları normal değildi. Tuvaletin kapısına geldiğim gibi içeri girmiştim. İçeri girdiğim gibi lavaboya yönelmiştim. Suyu açarak hemen suratıma su vurmuştum. Anlamamıştım ki bu insanların bakışları neydi böyle. Tam peçetelikten peçete çekerken içeri Ateş ve saz arkadaşları girmişti.Allah'ım ne olur bana sataşmasın hayır az daha kalbimi parçalarsa dayanamayacağım. Yavaşça yanıma yaklaştılar . Tam onun sağından geçerken kolumu tutarak durdurdu beni. Ahanda bela geliyor gene. Kolumdan tutarak beni tuvaletin ortasına doğru getirdi. "Bak sen bizim küçük prens sevgilisiz de takılmaya başlamış" dedi ve yavaşça beni ittirerek tuvaletin zeminine düşürmüştü. Benimle ne alıp veremediği var anlamıyordum. Birde Tarık'ı sevgilim zannetmişti. Yavaşça yerden doğrularak cevap verdim "Tarık benim sevgilim değil" . Tekrar kolumu tuttu bu sefer daha hızlı bir şekilde ittirmişti. Yere düşerken düşüşümü yavaşlatmak için dirseklerimden kuvvet alırken sol dirseğim hızlı bir şekilde yere çarpmıştı. Acıyla hafiften inlediğimde dirseğimi kendime döndürerek bakmıştım. Güzelce kanıyordu ohh çok güzel oldu. Maşallah ne kadarda narin bir bedenim vardı.
Koluma baktığımı farkedince alay eder bir sesle "Oovv ne oldu kıyamam. Kolun mu kanadı? Ne yapsak ki şimdi sevgilini mi çağırsan acaba" dedi yanındakilerle hafiften gülmeye başladı. Ulan resmen bu çocuk bana eziyet ediyordu hayır ben ona ne yapmıştım ki bana bu kadar gıcık olmuştu . Saf bir şekilde onu seviyordum ki onun bundan haberi bile yoktu. Kim bilir onu sevdiğimi bilse neler yapardı. Daha bir hafta önce bu çocuk beni kucağına alıp "bir erkek nasıl bu kadar güzel olabilir" dememiş miydi.
Bunları düşündükçe hafiften gözlerim dolmaya başlamıştı. Acaba hamile miyim lan ? Hayır bu kadar duygusal olmamın başka bir açıklaması olamaz çünkü. Ben hayatımda toplasan toplasan 5 kez ağlamışımdır. Ama bugün resmen ikinciye ağlıyorum. Tabi bunu gören Ateş ve saz arkadaşları durur mu aralarından en gıcık olduğum (yani Yiğit) yanıma yaklaşarak yere eğildi. Çenemi tutarak yukarı kaldırdı ve "Şşşş prenses ne oldu ağlıyor musun? Kusura bakma ama seni az biraz hırpalayacağız çünkü senin sevgilin benim arkadaşımı tehdit etti."
Sabah Tarık Ateş'in kulağına eğilerek onu tehdit mi etmişti benim için. Neden böyle bir şey yapmıştı ki. Yiğit çenemde ki elini iyice sıkarak canımı acıtıyordu. Acıyla tıslayarak "Bıraksana beni" dedim. Tam o arada tuvaletin kapısı hızla açılmıştı. Kafamı çevirdiğimde burnundan soluyan bir Tarık'la karşılaşmayı beklemiyordum. Sinirle yanıma gelerek Yiğit'in suratına yumruğu geçirmişti. Daha sonra Ateş'in yanına giderek yakalarından tuttu "Ben sana ne dedim lan sabah. Uğraşmayacaksın demedim mi lan" diyerek sinirle sarsmaya başladı.
Bir şeyler yapmazsam galiba Ateş Tarık'ın elinde kalacaktı. Hayır anlamıyorum niye kimse bunları ayırmıyor. Hemen yerden kalkarak Tarık'ın koluna yapmıştım "Tarık hadi bırak kavga filan etmiyorduk ben yanlışlıkla yere düşünce Yiğit beni kaldırmaya yardım ediyordu" diye yalan salladım. Çünkü yalan söylemesem eminim ki olay büyüyecekti. Ateş söze atılarak "Bak sevgilin ne diyor. Yere düşmüştü bizde onu yerden kaldırıyorduk". Ulan resmen kalbimin 60 katlı gökdeleninden 60 kat birden yere çakıldın. Bravo sana Ateş ne güzel yalan söylüyorsun öyle. Tarık Ateş'in yakasında ki ellerini bırakmıştı. Sinirli bir şekilde hepsine tek tek baktı ve en son Ateş'e bakarak "Bana bak Ateş bir daha Derin'e elini sürdüğünü görürsem bugün ki kadar sakin kalmam. Anladın mı beni ?" diyerek Ateş' bakmaya devam etti.
Şimdi burada Ateş'in ona cevap verip kavga çıkmasını bekliyorsunuz değil mi? Daha çok beklersiniz. Çünkü Tarık'ın bu sözlerinden sonra Ateş sadece kafasını sallamakla yetinmişti.
Tarık kolumdan tutarak beni tuvaletten çıkardı. Tuttuğu yer dirseğime gelmişti ve canımın acısıyla hafiften inlemiştim. Hemen bana dönerek elini bıraktı ve elindeki kanı gördü. Tekrar bu sefer yavaş bir şekilde kolumu eline almış döndürmüştü. Yarayı görünce sabahki gibi gene eli titremeye başlamıştı. Suratıma bakarak "Bunu onlar mı yaptı?" dedi ve benim bu soruya verecek cevabım yoktu. Yavaşça kafamı yere eğdim. Bir hışımla kolumu bıraktı tekrar tuvalete doğru yürümeye başlamıştı. O anki korkuyla ağzımdan tek kelime çıkmıştı :
"Gitme".
Dedim o bana döndü ve bakışları yüzünden kalbimde değişik bir his oluşmuştu.
Y/N: Şaka maka okunma 250'yi geçti :D Yazmaya başlarken aklımda bu rakamın yarısı bile yoktu. İçimdekileri yazmak gelmişti sadece :) Okuduğunuz için teşekküler :) Yorum yazmayı ve oy vermeyi unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANOTHER -[boyxboy]-
Fiksi RemajaBaşka yerin insanları, başka filmin oyuncularıydık. -06.01.2018