DERİNHiç düşünmeden cevap verişi beni şaşırtmıştı. Demek ki sadece bununla ilgili hayal kuran ben değildim.
O düşünmeden cevap verdiğinde bende dayanamayıp boynuna sarıldım bir anda. Çok güzel yüreği vardı be. Tertemiz değildi belki yaptıkları ama yüreğini temizlemişti benimle birlikte.
Ameliyattan sonra ne o kız hakkında konuştuk ne de geçmişte yaşadıklarıyla ilgili. O gün üstüne bir sünger çekmiştim. O benden öncesini silmişti o zaman bende düşünmeden silecektim kafamdaki tüm soruları.
Gözlerine bakarak "Kız mı istiyorsun gerçekten" dedim. "Aslına bakarsan farketmez ama ne biliyim böyle kadınları o kadar çok eziyorlar ki dünyada, bir kızım olsun böyle kendini kimseye ezdirmeyen, kendi ayakları üzerinde durabilen birisi olsun. Ben kızımı gösterip şöyle diyebileyim 'Bu benim kızım. Her istediğini yapan, istediği okula giden, istediğini giyen yaptığı herşey kendini isteği olan kızım'. Bilmiyorum belki imkansızı istiyorum ama ona iyi bir Dünyada yaşayabilmesi için fırsat vermek istiyorum.". Hay senin ağzını yiyeyim be çocuk. O kadar güzel konuştun ki akan göz yaşlarıma hakim olamadım. Minik sızıntılar oldu gözlerimde. Ameliyatlı yerime geldi be söylediklerin. Korkma sakın sildiğin gözyaşlarım hep mutluluktan. Böyle birisine sahip olmanın şükürleri hepsi.
O kadar güzel düşünmesine karşın cevap vermemiştim. Sızlatmış olduğu bir kalp konuşmamı engelliyordu. Bir yandan gözlerimi silerken bir yandan elimi tutuyordu. Aşk böcekleri gibi otururken birden kapı çaldı. Hemen ellerimiz ayrıldı. Annem "Karnınız aç mı oğlum? Tarık bak sende okuldan geldin açsındır hemen yemek hazırlıyım mı?" dedi. Tarık çekingendi böyle konularda o kesin hayır aç değilim diyeceği için lafa atladım ben "Açız anne. Bize salçalı makarna yapsana" dememe karşı "Tarık'a salçalı makarna yaparım ama senin enginar yemen gerekiyor bugün" dedi. Allah'ım bu yemek listesi bir iğrenç. Haftanın 5 günü sebze geri kalan 2 günde balık ve et yiyecektim. Sağımdan Tarık'ın sesi duyuldu "Bende enginar yerim Esin teyze hem enginar baya güzel bir sebze ya" dedi. Yalancı. Biliyorum sırf benim canım çekmesin diye makarna yemiyordu. Düşünceli mikrop.
Annem çıktıktan sonra tekrar sokulmuştuk birbirimize. Bu sokulmanın getirdiği sıcaklıkla gözlerim kapandı yavaş yavaş.
Aradan kaç dakika geçti bilmiyorum. Açılan kapı , sarılarak duran şok olmuş bir Tarık ve ben kapıdan en az Tarık kadar şaşırarak bakan annem. İşte şimdi sıçmıştık.
Ne kadar süre aynı pozisyonda kaldık bilmiyorum. En sonunda annemin sesiyle kendime geldim "Ne haltlar dönüyor burada". Tarık'tan yavaşça ayrılmıştım. "Anne herşeyi açıklayabilirim" dedim. Nasıl açıklayacaksam artık. "Bekliyorum açıkla" bir yandan sağ ayağını yere vurarak konuştu. Tarık'a baktığımda yüzünde mahçup bir ifade gördüm belli utanıyordu. Yanlış anlamayın birbirimizi sevmemizden değil annemin bizi öğrenmiş olmasından utanıyordu.
Annem ayağını daha hızlı vurmaya başlamıştı. Bu demekti ki 'konuş artık'. Hafiften sesimi düzelterek "Anne sana yalan söylemeye niyetim yok. Tarık benim erkek arkadaşım. Ne derseniz diyin onu seviyorum ve sevmeye devam edeceğim" diye net bir şekilde konuştum. Annemin ifadesi bir anda düzelmişti. Hafiften gülümseyerek "Yeşilçam filmi çekmiyoruz burada. Girdiğin şu triplere bak ya. Ne yapacağımı zannettin sevgilinin eline para sıkıştırıp 'oğlumun peşini bırak' filan diyeceğimimi. Ben de ne zaman bana söyleyeceksiniz diye bekliyordum zaten" dediğinde benim ağzım "whattt?" nidası dökülürken Tarık'ın gözleri büyükmekten patlama noktasına gelmişti.
Şaşkınlıkla anneme bakıyorduk 5 dakikadır. En sonunda annem dayanamayıp "İkinizin de ağzına sinek kaçıcak kapamazsanız" dediğinde kendimi toparlayıp "Ne yani anne kızmadın mı şimdi sen? Bir erkekle sevgili olmam sorun değil mi yani?" dedim. Yanıma geldi elini yanağıma koydu "Kızdım annecim ama erkekle sevgili olmana değil bana söylememene. Derin ben seni bir kere kaybediyordum annecim bir daha kaybetmeye dayanamam. Sen böylesin, değişmeyeceksin bir tanem o zaman yapacak bir şeyim yok seni böyle kabul etmekten başka. Senden tek isteğim var beni utandıracak bir şey yapma. Sakın yanlış anlama beni bir erkekle sevgili olman utandırmıyor utandırmayacakta. Dediğim gibi kim ne derse desin ben seni böyle kabul ettim. Sana bir şey olmasındansa elalemin dediklerini göz ardı edebilirim. Sonuçta ben doğurdum seni, ben can verdim sana kim ne derse desin onların canı acımıyor sana bir şey olunca benim canım acıyor. Babana daha söyleme olur mu annem? Biliyorsun o anlayışlı değil seni belki kabul etti ama Tarık'ı kabullenemez. Üzer seni bir tanem, incitir. O yüzden söyleme bir şey. Yanındayken dikkatli davranın yeter" dedi.
Şaşırmıştım. Bir şeyler anlamış olduğunu tahmin ediyor ama bu kadar kapsamlı düşüneceği aklımın ucuna gelmiyordu. Kabul edilmek iyi bir şeydi. Ameliyattan sonra herşey değişmişti. Yaşam tarzım, etrafımda ki insanların bana davranışlar kısacası herşey. Ama en çok annemle babam değişmişti. Babam gerçi hala şerefsizdi ama bana belli etmiyordu. Bu da onun için büyük bir aşamaydı.
Annemi dinlerken hafiften gözlerim yaşarmıştı. Galiba ameliyat esnasında karnıma bir bebek koydular yoksa bu kadar duygusal olmam hiç normal değil. Hafif hıçkırarak "Ne yani sen bana kızmayacak mısın? Eşcinsel olduğum için bağırıp tokat atmayacak mısın? Ayrılmam için zorlayıp eve kapatmayacaksın?" dedim. Bir yandan burnumu çekiyordum. Annem kollarını bana sararak "Saçmala bir tanem. Dedim ya seni böyle seviyorum diye. Üzme kendini bakıyım. Hem doktorun ne dedi kendini yormaman gerekiyor. Şimdi sil o gözlerini yemek hazır aşağı gelin" diyerek kapıdan çıktı.
Gözlerimde ki yaşları koluma silip Tarık'a döndüğümde garibim hala şoktaydı. Hafiften dürtüp kendine getirdim. "Aşkım az önce burada ne oldu?" diye sordu. Yanağını öpücük kondurup "Annem tarafından kabul edildik aşkım. Hadi kalkta şu çok sevdiğin, çok güzel olan enginarı yiyelim" diye kolundan tutarak kaldırdım.
Aklımda tek bir şey vardı: Birisi daha bize saygı duymuş, kabul etmişti. Bu kişinin annem olması çok iyi bir histi.
Y/N: Bu bölüm biraz kısa gibi ama siz geçiş falan gibi düşünün. Bir daha ki bölümde zaman atlayışı filan yaparım herhalde. Bu arada okunma sayısındaki artış beni mutlu ederken buna oranla oy verme ve yorum sayısı çok az. Sizden ricam bölümlerle ilgili görüşlerinizi bildirmeniz. İyi veya kötü terbiye çerçevesindeki her türlü yoruma açığım. Okuduğunuz için teşekkürler ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANOTHER -[boyxboy]-
Teen FictionBaşka yerin insanları, başka filmin oyuncularıydık. -06.01.2018