Dah jam 1 pagi sekarang dan Isuka sambung chapter mengarut ni sebab malas tidur ohuehue.
Normal POV
"Apa hajat kita?" tanya Hana.
"Err..ermm.." semua gadis² tu ber'erm erm' saja.
Gempa sudah bersedia menyerap daya untuk menikam mereka satu².
"Eh,eh!Gempa kejap!" Isuka menutup muka menggunakan tangannya.
"Kitorang datang nak melawat!Itu je!" jawab Tohru secepat-cepatnya apabila parang itu hampir menikam tangan Isuka.
Gempa terus mengalihkan pandangannya pada Tohru."Melawat?"
"Y,ya.." jawab mereka semua tergagap-gagap.
"Hmm." Gempa menghayunkan parang tu ke arah mereka.Mereka menutup mata.Bersedia menerima takdir.
"Eh!?" hairan mereka semua.
Rupa-rupanya tali yang ikat mereka tu yang arwah bukan mereka.Sorry,ya tali.Ajal anda telah tiba.
Tali:Sejak bila saya ada nyawa -,-
"Terima kasih kerana benarkan kami hidup!" Alina hampir menangis dibuatnya.
"Sempat juga saya kahwin nanti." kata Isuka.
Tohru dan Lala berpeluk kegembiraan.Princess steady je.
"Apalah,ingat korang nak mencuri..Kenapa tak telefon?" Gempa berjalan ke arah meja untuk menyimpan parangnya.
"Tidakkah anda tahu yang kami ini berasal dari dimensi yang berlainan?" Princess bersuara.
"Takpelah,korang naik atas bilik saya dulu."
Alina mengangkat tangan."Mana organ² Mizal?"
"Kat bilik.Kenapa?Kau nak tengok?" Gempa senyum sinis ke arah Alina.Alina mengangguk dengan mata yang bersinar ibarat mata Solar.
Setibanya dalam bilik
Mereka semua sibuk melihat organ Mizal dalam balang kaca sementara Gempa sedang berada di dalam dapur.Eh!Jangan sangka dia tu psiko tapi dia tak buat kerja² kat rumah tau!
Lala dan Hana selfie dengan usus dan perut.Princess tiba² berceramah pasal pengangkutan oksigen dalam badan apabila melihat jantung Mizal.Tohru mendengar ceramah Princess sambil menulis nota.Isuka dan Alina pula cuba untuk membuka balang² itu.
Gempa masuk."Hei!Jangan cuba² buka balang tu!Mari,masa melihat organ dah tamat!" Dia merampas balang² tu dari mereka.Mereka semua mengeluh.
"Nah,korang makanlah pizza saya ni." Gempa menghulurkan sekotak piza pada mereka.Apa lagi meleleh lah air liur basi dari mulut masing².
"Yeah!Akhirnya dapat makan pizza!" Tohru mengambil 2 pizza menggunakan dua tangan dan terus masukkan sekali dalam mulut.
Semasa mereka sibuk makan,Gempa menghadap komputernya.
"Eh?Gempa tengok apa tu?Nak tengok!" Lala meninggalkan pizzanya dan berdiri di belakang kerusi yang Gempa duduk.
"Bila ada masa terluang,mesti buat apa?Buang lah masa tu!Ahaha!" Gempa masuk ke dalam YouTube.
Isuka dan yang lain juga join Gempa dan Lala sekali.
"Woah!Saya tahu game ni!Yandere Simulator!" teruja Isuka.
"Bayangkan bila birthday kamu ada manusia hantar kamu badan manusia lain." kata Alina.
"Mesti Best!" Tohru melompat.
"Boleh jadi koleksi!" Lala turut berpihak pada sisi psiko.
"Kalau sayalah,saya nak ada girlfriend macam Yan-chan.Bila dia sanggup bunuh perempuan lain demi saya,oh gembiranya hati ini~" angan² Gempa.
Isuka mula berfikir."Kamu nak girlfriend macam tu?"
"Ya!"jawab Gempa.
"Owh.Okay." Isuka senyum misteri ke arah Gempa.
Patutkah saya buat seorang watak perempuan yang juga psiko seperti Gempa? :)
*
*
*
*
*
*
*
Dan masa mereka habiskan dengan menonton video² psiko dan menakutkan di YouTube.Itupun sebab makhluk yang mengawal YouTube itu ialah Gempa,psiko no 1 di sana.
"Nilah kartun kegemaran saya masa kecil dulu!" terang Gempa.
"Comel!" respon Hana.
"Mari tengok video Vocaloid!" cadang Isuka.
"Ohuehue korang suka tak?" tanya Isuka.
"Saya suka sangat!" Gempa menepuk-nepuk tangannya.
S
K
I
PT
I
M
EOkay,Isuka dah ngantuk.
Korang suka tak video kat dalam chapter ni?Terutamanya lagu² Vocaloid tu?Kalau saya,saya suka sangat sebab saya memang suka benda² horror dan menakutkan.Korang kenal tak lagu² horror Vocaloid yang lain?Bagitaulah kat saya!Nak cuba dengar juga!(bagi yang minat Vocaloid)#Saya tiada idea lawak jadi saya buat chapter ni khas untuk video ja😂😂
Isuka:Owh ya.Btw,Gempa..Kau nak girlfriend psiko kan?
Gempa:Ya!Saya nak sangat!
Isuka:Betul ni??
Gempa:Ya!*goncang² badan Isuka*
Isuka:Okay!Okay!*tolak Gempa*
Gempa:Yeay!*lompat² sambil pegang katana dan gergaji*
🔥🔥🔥
Okay,saya akan spoilerkan sedikit cerita ni.
Akan ada watak baru yang sama psiko seperti Gempa.
Ahahah korang rasa siapa watak tu?
YOU ARE READING
Mine(BBB Gempa)✔
FanfictionSaya mesti jadi yang terbaik. Saya mesti jadi yang paling baik. Saya mesti memiliki semua tu. Saya mesti dapatkan semua tu.. Jangan halang saya. Sebab saya tahu apa yang kepunyaan saya. Semua.. Adalah.. Milik.. Saya.. Apa yang kamu ada,adalah...