Ahaha just a random chapter,nothing to do with this fanfic of Gempa's life story..And it's gonna be a super long chapter~😂😂
Huehue's POV
Saya berjalan ke arah kantin untuk membeli makanan kerana perut saya asyik berokestra lagu hindustan.
"Aduhh!" seseorang langgar saya dan saya terus jatuh.
"Sorry.Mari." lelaki yang melanggar saya itu memandang dingin sambil menghulurkan tangannya kepada saya.
Omg..
Sungguh indah ciptaan Tuhan..😍😍
Saya merenung lelaki itu lama² dengan muka yang merona merah.Mukanya sudah berkerut.Saya menundukkan kepala.
"Helo?"
"Oh!Err..Ya..Saya?" saya panik dan malu sangat ² bila lelaki tu sedar saya termenung.
Inikah namanya 'Love At First Sight'?!
"Kau nak ke tak kena tolong ni?" tanya lelaki tu,sudah menunjukkan muka marah.
Tapi tetap hensem. ≧﹏≦
Saya mengangkat tangan saya untuk mencapai tangannya..
"Isuka!!Bangun cepat dah tengahari buta ni!!Apalah anak dara pemalas!!"
?!?!?
Saya terus membuka mata.Dan saya dapat melihat bilik saya yang tunggang-langgang.Arghh!!
Aish..Mama ni..Perfect time betullah!=_=💢
Baru je nak pegang tangan halus mulus lelaki tu tadi.
Urgh!!
Saya menanam muka di dalam bantal dan menjerit sekuat hatinya.Itu merupakan mimpi saya yang paling gembira seumur hidup saya!!
Saya harap mimpi saya jadi kenyataan.
Saya menoleh ke arah jam yang tergantung di dinding.
12.30 tengah hari.
Well,you've made a record Isuka.👏
Yelah..Kemarin dah nak dekat jam 4 pagi saya tidur gara² melukis dan menghadap phone tak henti².
Saya duduk di kerusi depan meja solek dan merenung diri saya pada cermin.Ohh,teruknya muka.Tengoklah rambut tu.Dah jadi kembang.Kalau kembang dia cantik macam rambut Moana oklah,ini dah jadi macam rambut baru lepas kena elektrik.
Air liur pun masih meleleh.Memalukan.Saya lap air liur saya tu dengan tangan.
Ohh,tak mungkin perempuan tak cantik macam saya ni dapat memiliki si hensem dalam mimpi saya tadi..
Ahh~❤
Matanya yang berwarna ruby menawan~❤
"Aduhh!" saya memegang dada saya.
Eh!?Asal laci di meja solek saya terbuka sendiri!?Dahlah melanggar tempat yang tak sepatutnya!💢Sakitlah,sheet!Hah,tengok!Dah mencarut!
Saya merenung laci tu dan tiba² seekor makhluk keluar.Rahang saya jatuh ke lantai.
Secara fizikal,makhluk tu macam robot yang mempunyai badan bulat,loceng,misai dan berwarna biru.Tak ubah macam rakun.
"Hai!" sapanya sambil melambai-lambai tangan bulatnya itu kepada saya.
"Err..Hai.." saya hanya membalas dengan 1001 kepelikan.
"Nama saya Nomearod!Salam perkenalan!"
ಥ_ಥ ...
YOU ARE READING
Mine(BBB Gempa)✔
FanficSaya mesti jadi yang terbaik. Saya mesti jadi yang paling baik. Saya mesti memiliki semua tu. Saya mesti dapatkan semua tu.. Jangan halang saya. Sebab saya tahu apa yang kepunyaan saya. Semua.. Adalah.. Milik.. Saya.. Apa yang kamu ada,adalah...