Makan Lagi

818 58 15
                                    

Gempa's POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gempa's POV

Saya tarik diorang ke bilik penyiksaan saya.Fang sudah terbangun dari pengsannya.Cepat sangat.Dia menggerak-gerakkan kakinya.Saya pusingkan badan diorang sampai terhantuk-hantuk kepala dungu diorang tu pada semua perabot yang rosak.

"Lepaskan abang saya!!Kau nak bunuh saya,bunuhlah!!Jangan libatkan Kaizo!!" tengking Fang yang sudah meleleh darah dari kepalanya.

"Eh?Macam mana saya taknak libatkan Kaizo sedangkan dia tu keluarga kau?Korang ada kaitan,kan?Mestilah dia terlibat sekali.Kan?" akhirnya sudah sampai di bilik penyiksaan.Saya lontar sahaja mereka ke bawah.Fang mengaduh kesakitan.

"Tolonglah..Gempa..Saya merayu..Lepaskan abang saya!!Dia tak bersalah!!" Fang melutut.Saya berjalan menuruni tangga dan tendang kepala Fang.

"Memang dia tak bersalah pun.Kau yang salah.Jadi dia pun kena tanggung salah kau sebagai abang.Siapa suruh kau.Hahahahah" saya gelakkan Fang dan mengangkat Kaizo.

"Jangan please!!Gempa!!!"

"Abang kau kan sayang sangat dekat kau.Takkan dia taknak berkorban walau 'sikit' pun?" saya pasang badan Kaizo pada satu papan bulat yang boleh dipusing.

Hah,macam ni.

Fang berlari ke arah Kaizo dan cuba melepaskannya.Malangnya,tangan dan kakinya telah dikunci.Dia takkan terlepas.Kunci tu saya letakkan dalam poket saya.Fang menoleh ke arah saya.

"Bagi kunci tu."

"Kalau saya taknak?"

"Bagi kunci tu,syetan."

"Kunci ni?Okay." saya humban kunci tu pada dia.Dia cuba membuka dan dia terpinga-pinga kerana mangga tu tidak dapat dibuka.

"Hahaha tipu.Kunci tu takde pun.Mangga tu takde kuncinya.Habislah abang kau macam tu sampai bila-bila." saya menakutkan dia.Fang habis-habisan menumbuk menarik mangga tu tapi tetap tak dapat.

"Eh,sayang saya nak minta tolong boleh?" tanya saya sambil menarik sebuah kotak besar.Ya,kotak yang dihantar oleh mama dan papa.

"Nah,pisau." saya hulurkan dia beberapa bilah pisau.Muncung pisaunya tajam setajam jarum.Fang membulat mata.

"K-kau nak buat apa??"

"Hehe.Bukan saya.KAU yang buat.Saya masih penatlah dengan semua..aktiviti kita malam semalam.Kau mesti masih kuat kan,sayang?Badan kau kan tegap.Tolonglah saya,hari ni." saya berjalan ke arah Kaizo dan menumbuk kepalanya sekuat hati.Kaizo terbangun.

"Abang!!" Fang ingin berlari ke arah abangnya.Saya terus meletakkan sebilah pisau pada leher Kaizo.

"Kau maju seinci,nyawa abang kau melayang." saya memberi amaran.Fang terus terhenti.

"E-eh??Saya kat mana ni??" Kaizo hairan.Dia berpaling ke arah saya.Saya terus memberi dia senyuman manis.

"Abang,kau nak tahu satu benda tak?Antara saya dan Fang?" soal saya.Kaizo mengerut dahi.

Mine(BBB Gempa)✔Where stories live. Discover now