Gempa's POV
Aku duduk di atas lantai yang dibasahi darah.Baju yang aku pinjam dari Fang yang asalnya berwarna biru,sudah bertukar jadi ungu kerana bercampur dengan warna merah darah.Aku melihat ke arah Fang.Sadis.
Perut Fang besar macam orang buncit.Besar sekali sampai hampir nak meletup saya nampak.Habis licin semua organ-organ Kaizo dia telan.Wow ahahaha.Tak sangka kapasiti perut dia besar macam tu.
Kaizo pula masih tersangkut di papan,dengan hanya tulang dan isi pada badannya.Otak,jantung,paru-paru,semua dalam perut Fang.Senyuman psiko aku tidak hilang sejak sejam yang lalu.Aku cuba berhenti senyum tapi tak dapat.Ini merupakan kegembiraan sebenar seorang PSIKO.Aku terlalu gembira.
Fang masih hidup ke?Aku pegang dada dia.Eh??Masih hidup rupanya!!Sayang aku masih hidup~~
"Sayang~Ehehe sayang~Sayang~Sayang~Sayang~Sayang~Sayang~SAYANG~SAYANG~SAYANG!!!" aku memegang kepalanya dan menerkam bibirnya.
FANG SAYANGKU BIARPUN KAU BUNCIT SEKARANG KAU MASIH CANTIK DI MATA AKU.
Fang ingin berkata sesuatu tapi dengan isi perut yang terlalu banyak,dia hanya dapat menggerakkan mulut.Dan menangis.Saya mengusap kepala dia.
"Inilah ending kisah cinta kita.Good ending!Happy,kan??Ehehe sayang aku tak sanggup bunuh kau.Aku tak sanggup sangat.Aku taknak cederakan diri kau yang cantik ni.Jadi.." aku berdiri.
"Kau tinggal di sini selama mana yang kau mahu.Aku ada barang yang berMANFAAT kat sana.Nampak kotak tu?" aku menuding jari ke arah kotak mama dan papa bagi.Fang menoleh ke arah kotak tu perlahan.
"Ada pisau,kapak,parang,semua senjata ada kat sana.Gunalah macam mana cara yang kau nak." jelas aku.Kalau dia nak siksa diri sendiri atau bunuh diri,bolehlah dia guna senjata-senjata tu.
Fang tunduk.
"Aku akan jenguk kau setiap hari,sayang.Aku akan buat dengan kau setiaaaaap hari sampailah kau mampus." aku pegang pipi dia dan sekali lagi aku puaskan nafsu aku apabila terlihat bibir seksi dia tu.
Aku mengunci kaki Fang dengan rantai besi dan mangga tanpa kunci supaya dia tak boleh larikan diri ke tangga.Mana tahu dia cuba nak bunuh aku masa aku jenguk dia?Kan aku bagi dia senjata.Dapatlah aku berjaga-jaga.
Senjata kat dalam kotak tu aku tinggalkan yang kecik-kecik je.Kalau aku letak chainsaw lagi kat sana habislah nanti kalau dia dapat lepaskan diri.
Selesai dengan semua urusan,aku naik ke atas rumah.Bila aku tengok jam,rupanya dah 5 jam aku kat dalam bilik siksaan tu.Dah jam 2 petang.Perut aku bergelora.Aku malas masak dan terus order KFC.
"Ehehe."
"AHAHHAHAHAHAHHA"
"Aduh,hehe berhentilah senyum Gempa ahahahahah kau ni gilalah!"
🔪 🔪 🔪
Aku menatap bintang yang hampir pupus di langit.Belajar malas.Tidur pun malas.Aku nak buat benda tu.Kejap,berapa hari dah sekarang ni?Kalendar mana kalendar.
Bulan Julai??
Oh,1 bulan dah rupanya.Wow ahahahha aku dah ada 31 malam dengan Fang.AHAHAHHAHAHA TAK SEDAR AKU GILA.Hari ni malam ke tiga puluh dua~~Aku melompat-lompat menuju ke bilik siksaan.
Aku hairan kenapa Fang lansung tak cederakan diri dia.Kenapa eh??Dia tiada muslihat kan??Atau dia memang sengaja hidup lama supaya dapat jadi hamba SEKS aku??AHAHAHHAHA SAYANG AKU GEMBIRALAH SENYUMAN NI MAKIN MENGGILA TAU
Percaya atau tidak,satu bulan ni aku tak berhenti tersenyum.
Semua orang kat sekolah dah panggil aku 'Happy Virus' sebab kerja aku ketawa je sepanjang masa.Diorang bodoh dan palui tidak perasan aku ketawa sebab lain.Lawak diorang langsung tak lucu lah AHAHHAHAH diorang semua fikir aku budak baik cikgu pun aduh ahahahah nak pecah perut aku ketawa.
YOU ARE READING
Mine(BBB Gempa)✔
Fiksi PenggemarSaya mesti jadi yang terbaik. Saya mesti jadi yang paling baik. Saya mesti memiliki semua tu. Saya mesti dapatkan semua tu.. Jangan halang saya. Sebab saya tahu apa yang kepunyaan saya. Semua.. Adalah.. Milik.. Saya.. Apa yang kamu ada,adalah...