Koş, kaçmak için değil, güzel günleri yakalayabilmek için.
Koş!
Daha hızlı.
Koş!
Arkana bakmadan.
Koş!
Geçmişi geride bırakarak.
Koş!
Hüzünlerin pençesinden kurtularak.
Koş!
Eğer gerçekten hızlı koşarsan, anılar seni yakalayamaz.
Koş!
Kaçmak için değil.
Koş!
Güzel günleri yakalayabilmek için.
Koş!
Mutluluğa erişebilmek için.
Koş!
Hızlı koş.
Koş!
Kendin için koş.
Koş!
Kendin olarak koş.
Koş!
Yaşa!
Koş!
Yaşayabilirsin.
Koş!
Yaşamalısın.
Koş!
Yaşamak için.
Koş!
Yaşayarak!Kyungsoo'nun söyledikleri Baekhyun tarafından duyurulmuş ancak Kyungsoo tarafından tastiklenmemiş şeylerdi.
KyungSoo'nun söyledikleri KyungSoo'nun bile daha önce kendine tekrar etmediğinden emin olduğum şeylerdi. Ona bile yeni olan şeylerdi.
Şimdi o da ben de, onun itirafının önderliğinde bir sessizliğin ortasındaydık.
Daha düne kadar aklımdan geçmeyen düşünceler bugün canlı kanlı bir şekilde önümde dikilmekteydi.
KyungSoo'nun karmaşık yüz ifadesinde biraz şaşkınlık ve itirafının doğurduğu biraz utanç ama çoğunlukla hüzün görüyordum.
Eğer en son okuduğum süslü cümlelerle yazılmış kitabın etkisinde olmasaydım böyle cümleler kurmazdım. Ya da edebiyat öğretmenimiz benden içinde bulunduğum durumu anlatmamı isterse tam da böyle uzun ve bol virgüllü, kendimi kanıtlama çabası içinde olduğum buna benzer cümleler kurardım.
Sonuç mu? Böyle cümleler sevmiyorum sonuç bu.
Size uzun ve bol virgüllü, birkaç defada zor anlaşılan saçma sapan cümleler yazabilirim. Gerçekten. Bunu hem ana dilim olan Çince de hemde ikinci dilim olan Korece de yapabilirim. En başta yazdığım gibi. Ama bu cümlelerin ne bana ne de size faydası yok. Hatta KyungSoo'ya da bir faydası yok.
Ama size küçük bir sır, şuan hiçbir cümlenin KyungSoo'ya bir faydası yok. Jongin'den gelecek bir seni seviyorumun bile.
Durumu özetleyeyim.
KyungSoo sıçtı. Yani sıçmış. Ve ben bunu o pişik olduktan sonra anladım. Anladım ve bu boku temizlemekte ona yardım edebilirim. Ancak bu onun pişik olduğu gerçeğini değiştirmez ve onu iyileştirmez.
Elinden gelen tek şey ona bu boku temizlerken yardım etmek ve pişiği geçene kadar onun yanında durmak.
Ama öncelikle bu boku nasıl temizleyeceğimizi keşfetmemiz lazım. Bakın bulmak değil keşfetmek. Çünkü daha önce hiç başımıza gelmedi. Yani bu konuda bir tecrübemiz yok. Bu sorunu çözmek için bir yolumuz da yok o yüzden.
Bu arada defalarca kez bok dediğim için üzgünüm. Ama durum bunu gerektirdi. Yani aslında bok demeden de bunu çözebilirdim ama daha uygun olacağını düşündüm onun. Anlayışınıza sığınıyorum. Sizi kırmak ya da ne bileyim midenizi bulandırmak istemem. Çünkü siz benim bir nevi dert ortağımsınız. Bir daha dememeye çalışacağım.
Neyse evet, KyungSoo zor bir durumda özet olarak.
Sanırım Jongin'i uzun süredir seviyor ama kendine bile itiraf edememiş bunu. Zor bir durum ne diyebilirim ki?
Yapılması gerekenler listesi gibi bir şey yapmak isterdim ama dediğim gibi bu konuda ne yapmam gerektiği hakkında en ufak bir fikrim bile yok.
Yani liste yapılacak kadar maddeye sahip değilim. Bir tanesine bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tüm Kaçışlar Kendindendir "hunlay
Fanfiction"İnanmadılar, inanmayacaklar. Kabul et, nereye gidersen git kurtulamayacaksın.Çünkü tüm kaçışlar kendindendir." dedi hafifçe gülümsedi "Tüm kaçışlar kendinedir." 24.10.2017 Tamamlandı. ×hunlay×