Şarkı: EXO- Fall
Baş ağrısı ve diğer ağrılarla başlıyor sabahlar. Kalkmayı ve yeni güne başlamayı bırak, uyanmak bile istemiyorum. Devam etmek istemiyorum. Kabuğuma çekilmek, çekilmek, çekilmek istiyorum. Bu istek ihtiyaca tekabül ediyor sözlüğümde. Devam edecek gücüm yok. Nasıl devam edilir bilmiyorum zaten. Devam edecek gücü bulana kadar. Biraz kabuğumda kalacağım. Biraz uyuyacağım.
Şarkının birinde kadın şöyle diyor "Beni gördüklerim değil gömdüklerim kanattı."
Haklı mı?
Herkes için geçerli değildir belki. Nice şeyler vardır, benim bilmediğim aklıma bile gelmeyecek şeyler vardır, gördüğünde seni kıran, kesen, parça parça eden, uykularını kaçıran, rüyalarına musallat olan, nefes alırken ölü hissettiren belki, görünce böyle hissettirecek şeyler vardır. Ya da görünce tüm hislerini alıp götürecek şeyler de vardır.Yani her zaman için geçerli olmayabilir bu söz. Ama o kadın için geçerli demek ki. Ve bazıları için daha.
Geçerli olanlar mı daha fazladır dünya nüfusunda yoksa geçerli olmayanlar mı, hiçbir fikrim yok. Ama zaten bunu bilmemin kimseye de bir faydası olduğu sanmıyorum. İnsanlara faydalı bir şey olsa ben bilmem zaten, başkaları bilir.
Evet dediğim gibi gördüklerinin kanattığı insanlar var, kabul edelim, ama bugün 'gördüklerinin değil gömdüklerinin kanattığı' insanlardan birine yöneteceğiz düşüncelerimizi. Byun BaekHyun'a.
Byun BaekHyun 20 yaşında. Kore'de ki yaşa artı bir ekleme kuralına göre yani.
Üniversite birinci sınıf öğrencisi. Devlet konservatuarında benim gibi ve Do KyungSoo gibi.
174 boyunda ve zayıf bir çocuk. Saçları şuan mor. Ve yumuşacık benim oğlumun saçları diyor annesi onlara.
Güzelce bir yüzü var. Dünya ortalamasının üstünde benim düşüncelerime göre çünkü onu seviyorum. Sevdiğim insanlar böyle güpgüzel geliyor gözüme. Parlıyorlar yıldızlar gibi, bu yüzden Byun BaekHyun oldukça güzel bana göre.
Ayrıca ağzı, burnu, gözü filan güzel baya. Sadece onu beğenen ben olamam yani.
İnsan onu görünce onu böyle eline alıp sevesi geliyor. Kimsenin 'evladım olsan seni eldivenle severdim' diyebileceği türden biri değil öyle bir insan.
Zaten yavru köpeğe benzeyecek kadar sevimli bir de kişiliği de yavru köpek gibi. Bu onu baya karşı konulmaz biri yapıyor.
Byun BaekHyun oldukça zeki de biri.
Byun BaekHyun'un iyi bir ailesi var. Onu çok seviyorlar.Byun BaekHyun'un VIP bir insan olduğunu düşünebilirsiniz. Bu çok normal çünkü herkes böyle düşünüyor. Kendinizi kötü hissetmeyin.
Byun BaekHyun ,kazadan önceki Byun BaekHyun, dans için deyim yerindeyse ölüp biten biri.
Byun BaekHyun o kazadan sonra bir daha asla eskisi gibi dans edemeyeceğini öğrenen biri.
Byun BaekHyun hayallerini kaybeden biri.
Byun BaekHyun o kötü günden sonra sadece dans hayallerini değil en büyük aşkını da kaybeden biri.Hala VIP olduğunu düşünüyor musunuz?
Hayır mı?
Güzel.
Çünkü bir insanı gördükleriniz ile tanıyamazsınız, belki o kişi hakkında bir fikir verir size bunlar ama tam anlamıyla tanımanız imkansıza yakındır. Birini sırf görerek tanımak için çok zaman ve emek harcamanız gerekir. Bu yüzden daha da imkansız oluyor.
Kim kimin için bu kadar uğraşır ki?Bir insanı gördükleriniz ile değil onun gömdüklerini bildiğinizde tanırsınız.
Bir insanı gördükleriniz ile değil onun gömdüklerini onun dudaklarından duyup da öğrendiğinizde tanırsınız, gömdülerinden bahsederken gözlerini izlediğinizde tanırsınız birini, en iyi şekilde. Onun fırtınalarını gözlerinde görüp şahit olduğunuzda tanırsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tüm Kaçışlar Kendindendir "hunlay
Fanfiction"İnanmadılar, inanmayacaklar. Kabul et, nereye gidersen git kurtulamayacaksın.Çünkü tüm kaçışlar kendindendir." dedi hafifçe gülümsedi "Tüm kaçışlar kendinedir." 24.10.2017 Tamamlandı. ×hunlay×