"Ni, Jimin. Dan ni, Taehyung. Ada lagi sorang adik dia, namanya Gyuha—"
"Kook, kalau aku nak pegang pipi dia boleh? Comel la yang satu tu~" Bisik Seokjin sambil menuding jari kearah Jimin. Jimin yang perasan keseraman dari mereka berdua membuatkan dia memegang tangan Taehyung disebelah.
"Shh~ jangan takut. Tae ada, nae?" Bisik Taehyung pula sambil menepuk-nepuk tangan Jimin.
Jungkook hanya meraba belakang lehernya sambil menggigit bibir.
"Uhm, ye boleh kot.."
Seokjin yang excited itu segera menerpa Jimin disitu tapi Namjoon sempat menarik belakang kolar Seokjin.
"Jangan, hyung."
"Aish aku nak pegang pipi dia je.." Kata Seokjin lalu melepaskan genggaman Namjoon dibajunya. Namjoon hanya mengeluh dan berbisik kepada Jungkook.
"Tisu ada tak?"
"T-Tisu? Kejap.." Jungkook mengambil kotak tisu dibawah meja lalu dihulur kearahnya.
Langkah Seokjin makin menghampiri kearah Jimin membuatkan Jimin bertambah takut. Dia menyorokkan badannya dibelakang Taehyung dan mengintai.
"Annyeong, err..."
"Seokjin. Nama saya Seokjin.." Katanya sambil senyum dan melutut dihadapan Taehyung.
"Ouh! Annyeong! Woah ahjussi nampak hensem aa~ tapi Kim V aku lagi sem!" Kata Taehyung sambil jarinya berbentuk V. Seokjin hanya senyum mendengar pujian Taehyung itu.
"Kat belakang Taehyung tu, Jimin eh?" Soal Seokjin mesra.
Jimin tidak menjawab, malah Taehyung mengangguk.
"Hm! Dia hyung Tae!"
"Comel. Aku nak sentuh pipi dia, aku nak—" Seokjin dah pun mencubit lembut pipi Jimin membuatkan hidung Seokjin tiba-tiba berdarah, dan ini disaksikan oleh Jungkook sendiri yang dah shook.
"Oh? H-Hyung! H-Hidung kau berdarah!" Jerit Jungkook risau sambil melihat darah Seokjin dari hidungnya menitis. Namjoon yang dari tadi memegang kotak segera mengetuk kepala Seokjin guna kotak tisu itu.
"Aku dah kata kat hyung, degil." Rungut Namjoon sambil mencampak kotak tisu kearahnya.
"Aku tak boleh kawal tengok budak-budak ni la, Joon. Comel.." Kata Seokjin, tangannya beralih pada pipi Taehyung dan darah dari hidungnya mengalir lagi. "Aaahh~ comelnya~" Seokjin memegang pipi Taehyung menggunakan kedua tangannya membuatkan darah dari hidungnya mengalir deras.
"Hyung. Dah."
"T-Tapi—"
"DAH." Tegas Namjoon dan menarik Seokjin dari budak-budak tu.
Jungkook yang kaku berdiri ditepi budak-budak itu dah bengong.
"A-Apa jadi—"
"Dia, memang ada perangai camtu. Pedofilia." Kata Yoongi selamba, dia dah pun menghalang Yoonji dari disentuh oleh Seokjin sendiri.
"Pedo... Apa?"
"Pedofilia, keinginan atau nafsu yang tinggi kat budak-budak.." Jawab Yoongi lagi.
"Nafsu....?" Jungkook pada awalnya masih bingung apa yang Yoongi kata dan barulah dia faham maksudnya yang tersirat itu.
"Y-Yah, Jin hyung!! K-Kau t-takde niat lain kan??!" Jerit Jungkook risau dan menarik tangan Jimin dan Taehyung untuk mendekat.
"Huh? Eh, manade! Aku cuma tak boleh tengok budak comel macam dorang. Dan aku bukan pedofilia setan!" Rungut Seokjin sambil meluku kepala Yoongi disitu. "Aku nak sentuh lag—"
YOU ARE READING
[C] 𝙱𝙰𝙱𝚈𝚂𝙸𝚃𝚃𝙴𝚁 ; 🄹🄹🄺
FanficJeon Jungkook.. Ingin mengejar cita-cita menjadi seorang guru tadika.. Akhirnya menjadi pengasuh kepada dua kembar tak seiras dan seorang kanak-kanak bisu. Start: 2 Nov 2017 Pub: 19 Jan 2018 End: 15 April 2018