86. Kapitola

1.5K 135 5
                                    

Rorry vstávala neskoršie ako obyčajne zvykla. Mala čas, dnes mala pokoj, pretože si prehodila služby s Emily. Rozčesávala si v župane svoje čierne vlasy a unavene zívala, dlhší spánok jej neprospel. Strhla sa, keď takto skoro ráno zaklopal niekto na jej dvere. 

,,Ďalej." Zvolala a očakávala, že to bude len nejaká stratená otrokyňa, ktorá ju prišla požiadať o pomoc. Prekvapila sa, keď vo dverách sa objavila hlava vládcu Markusa. ,,Môžem vojsť?" Opýtal sa jej, ako keby zabudol, že ona a toto celé sídlo mu patrí. Mala na sebe oblečený len župan, no aj tak prikývla, aby vládca vošiel

Poklonila sa mu. Okamžite si všimla, že je vyvedený z miery a že má kruhy pod očami, toto bude dlhý rozhovor, pomyslela si Rorry. ,,Stalo sa niečo? Nezvyknete za mnou chodiť takto skoro ráno, čo ak vás niekto videl sme vojsť." Sadol si na posteľ a len pokrčil plecami. 

,,Musím sa s tebou porozprávať." To jej bolo už jasné, keďže za ňou prišiel. Nechcela však na neho príliš tlačiť, no Markus sa len nemo pozeral na jej skriňu. 

,,Chcete mi povedať o zasnúbený vášho brata? Počula som a gratulujem mu." Bolo jej na prvý pohľad jasné, že s Robertom to nemá nič spoločné. Vždy mu žrala nervy Adalein, to malé dievčatko pre ktorú ju vyhodil. 

,,Nie, ide o niečo vážnejšie, niečo z čoho sa ešte doteraz nedokážem spamätať." Čo tento krát musela Adalein vyviesť, Rorry to začalo úprimne zaujímať, pretože Markus sa chytil za hlavu a ťahal si vlasy. ,,Prestrelila, tak ako nikdy. Všetko jej odpustím, ale toto..." Nevládal sa ani správne vyjadriť. 

,,Ak narážate na to, že ju pomerne často vídať s Viktorom Freosom, myslím si, že je to absolútne banalita. Adalein je ešte dieťa, Viktor je až príliš starý." Keď uvidela v jeho očiach prekvapenie uvedomila si, že toto Markus nemal absolútne na mysli. Prečo len Rorry chcela, aby ho Adalein podviedla s Viktorom? Viktor nebol zlý v určitú dobu si boli veľmi blízky, potom však prišla Hayes so svojimi vyhrážkami, že ak sa od Viktora nevzdiali, znetvorí jej tvár sto krát horšie ako samej sebe. Pre Rorry to znamenalo okamžité zavrhnutie hocijakého vzťahu, ktorý s Viktorom mala. A jemu to nevadilo, zabudol na ňu. 

,,Nie, ale ďakujem za upozornenie. Už len to by mi chýbalo, aby sa začal Viktor do Adalein starať. Keby jej aspoň dohovoril a bol jej príkladom, no ona je čím ďalej horšia." Áno, bolo správne si zobrať za manželku mladé decko, ktoré prišlo z ústavu v ktorom bola držaná celý svoj život. Ako mohol Markusa očakávať, že Adalein bude v poriadku? Ona potrebovala najskôr otcovskú ruku, až potom tú manželskú. Rorry sa snažila udržať v sebe úsmev, pretože tým by si to očividne u Markusa na plnej čiare pokazila. 

,,Tak mi už vládca poviete, čo vás trápi?" Nie žeby si neužívala jeho prítomnosť u nej. Ktovie kto bude zase klebetiť, že má tajný pomer s Markusom. Ako keby už nebola dosť ponížená. 

,,Adalein čaká dieťa." Povedal po dlhej odmlke. Jediné na čo Rorry pomyslela bolo jediné slovo, suka. 

,,S kým?" Dobre toto bola možno tá najhlúpejšia otázka, akú mohla vysloviť, pretože Markus sa rázne postavil na nohy.

,,So mnou." Povedal dotknuto. 

,,A ste si istý, nechcem nič hovoriť ale Adalein bola preč celkom dosť dlho." Markus však rázne pokrútil hlavou. 

,,Máme medzi sebou puto, možno je trošku zvláštne ale funguje. Viem čo si Adalein myslí a čo cíti, keby ma podviedla, vedel by som to. To však nie je dôležité, dôležité je to, že ona to dieťa vraj rozhodne nechce. Povedala mi to včera večer po večery." Takže tu bol ten háčik. Rorry si tentokrát pomyslela, chytré dievča. ,,Prečo na mňa tak hladíš? Chcem počuť tvoj názor na túto vec."

Ohnivá duša ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt