Trvalo to dva dni, no Viktor bol stále trpezlivý a vypytoval sa ma na moju minulosť a na môj vzťah s vládcom Alanom, bol prekvapený keď som mu povedala, že som rozhodne jeho milenka nebola a aby som sa ňou ani nestala, tak som ušla spolu s princeznou Katarínou. Pýtala som sa ho, či sa ho Miha nebojí, no on vždy len pokrútil hlavou. Mih dostal najlepší výcvik a je s ním od mladosti, verí mu a vie, že sa dokáže o seba postarať
A Mih sa napokon vrátil s tým, že našiel kde sa ukrýva dezertér. Opísal nám budovu, kde žijú ešte dvaja upíri. Dezertér sa snaží dostať do Suttonska a tam splynúť s davom, vie však, že ho Freosi určite hľadajú.
,,Pôjdeme rovno za ním, urobíme to čisto ako vždy Mih." Viktor však do konverzácií absolútne nezahrňoval mňa. ,,Idem si pre zbraň, môžeme ísť?" Znova ma ignoroval.
,,Áno mentor." Potvrdil Mih, no zišlo by sa mu trošku opláchnuť vodou.
,,Počkaj ma prosím ťa vonku." Mih ho poslúchol a odišiel z izby.
Viktor sa postavil zo sedačky a ja som ho chcela nasledovať, mňa však zhodil späť. ,,Čo to robíš?" Spýtala som sa ho a on len pokrútil hlavou.
,,Ty s nami nejdeš, postrážiš nám to tu." Povedal ráznym hlasom.
,,Tak to v žiadnom prípade, idem aj ja." Znova som sa chcela postaviť, no Viktor ma zhodil späť. ,,Prestaň!" Hnevala som sa.
,,Nebudem môcť na teba dávať pozor Adalein, radšej tu zostaň a prestaň byť tvrdohlavá. Keby bol sám, tak by si s radosťou mohla ísť, sú tam však upíri, vieš ako bojujú upíri? Roztrhajú ti hrdlo skôr ako švihneš mečom, nie si tak obozretná, aby som ťa vystavil takému nebezpečenstvu."
,,A Miha chceš vystaviť? Mám rovnaké právo ako on!"
,,Mih však nie je Freoským vládcom. Poslúchaj ma a zostaň tu." Ani som sa nepokúšala postaviť. Odtrhla som od Viktora pohľad a ten ma sledoval, či sa ešte nepokúsim postaviť. Miesto toho som sa oprela a prekrížila som si ruky. ,,Ďakujem, že máš rozum." Zamračila som sa. Viktor si išiel po svoj plášť.
,,Mám tu čakať?" Spýtala som sa ho, keď sa vrátil oblečený a ozbrojený.
,,Nie, budeš tu dávať pozor. Už raz nás tu napadli Adalein, verím ti, že sa dokážeš o seba postarať aj sama. Maj však reálny pohľad, ak bude hrozba nad tvoje sily, uteč a nevracaj sa. Ja si ťa nájdem. Férsku čarodejnicu vystopujem na míle ďaleko." Dodal s úsmevom. Sledovala som ako odchádza.
Zostala som sama a jediný zvuk vydávali moje myšlienky.
XXX
,,Prečo na mňa myslíš, Adalein?" Pozerala som sa do zrkadla a skúmala som svoj chrbát. Objavil sa nečakane tak ako vždy, bol mojím tajomstvom, najhorším nepriateľom. Ľudský prorok a jeho prízrak, ktorý ma prenasledoval.
,,Nemyslím na teba." Poprela som to, klamala som. Usmial sa a spravil pár krokov dopredu.
,,Adalein, proste sa vráť ku mne a sľubujem ti, že nebudeš prehliadaná. Nikto ťa nikdy nenechá osamote, vždy budeš mať moju spoločnosť." Naklonil sa mi ku uchu a šepkal mi do neho.
,,Adalein, prestaň sa trýzniť!" Naskočila som, keď som počula ten známy hlas. Znova férska čarodejnica s jazvami na tvári.
,,Och, keď nie prorok tak ma máta tvoj prízrak?" Odišla som od zrkadla a snažila som sa myslieť na niečo iné, jej prízrak tam však stále zostával.
,,Adalein, musíš ma počúvať. Si v nebezpečenstve, musíš z tadiaľto okamžite odísť a vrátiť sa domov!" Nechápavo som na ženu hľadela.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ohnivá duša ✔
FantasiaNikdy som si nemyslela, že celý môj osud sa spečatí dňa, keď som nabrala odvahu na to, aby som utiekla od tyranského férskeho vládcu Alana Krumpsa. To menšie zlo som vymenila za to väčšie, keď som vkročila do čierneho lesa, ktorý patril Freosu. Nemi...