6

3.2K 149 9
                                    

Perspectief Khadija

*Tring Tring* hoorde ik me wekker afgaan. Kankerzooi😩 ik haat school. Gelukkig is laatse dag voor de vakantie. Maar niet te blij. Is maar izjen 7 dagen.

Ik besluit maar om op te staan en te gaan douchen.

Als ik klaar ben met douchen loop ik naar me kamer en smeer me helemaal in. Dit is mijn outfit:

Vervolgens doe stijl ik me haar snel en maak me op

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vervolgens doe stijl ik me haar snel en maak me op. Oei! iets te veel make-up ewaa whoo cares?

Als ik klaar ben loop ik naar beneden. "Sbah el gheer yemma" roep ik naar me moeder en ik geef haar een kus. "Sbah el noor habibi, lekker geslapen?" "Ja yemma, maar ik moet gaan" "Ga je niet ontbijten?" "Nee ik ben beetje laat, tot vanmiddag yemma" zeg ik en ik loop de deur uit en neem de bus naar school.

Als ik aangekomen ben op school zie ik iedereen in een kring staan. Omg een gevecht. Ik heb een gevecht gemist. Ik ren en snel heen en ik zie Yassir
en Anouar vechten. Ik zie ook dat Nour uit elkaar probeert te halen. Ik ren er meteen naartoe

"Pak hem!" "Omg worldstarhiphop" "Dit gaat sowieso op instavuur" "Hij schold je moeder uit Yassir sla hem" hoor ik al de vrienden van Yassir roepen. "STOOOOOP!" roept Salma heel boos maar
"HALLO KANKER YASSIR LAAT HEM LOS NU! WOLLAH ALS JE NIET LUISTERT PRAAT IK NIET MEER MET JOU" roep ik heel hard en trek aan zijn oor. "Aou-Aou-Aou" zegt Yassir pijnlijk terwijl ik hem aan zijn oor meetrek naar school. "Waarom doe je dat?Vechten?" vraag ik heel boos. 'Ik was gewoon boos op hem hij daagt me uit' zei Yassir terwijl hij aan zijn bloedneus voelt. 'Niet meer doen a ze3kof je liet me echt schrikken' zei ik boos en ik liep naar mijn klas. 'Sorry' zegt Yassir nog zacht. Ik kijk om en knik accepterend.

-

"Zo leerlingen, pennen neer de tijd is om" zei de docent weer. Iedereen stond op en liep weer naar de aula. Ik zag Cassandra en Nour en Chaimae renend naar me toe komen. "Hoe ging het?" "Hoe was het?"
Het was geschiedenis. De moeilijkste vak ter wereld. Ik had ook niey geleerd omdat ik de laatste tijd vaak weg ben in de studios enz met Yassir en... Marouane😍.

"Het ging best wel slecht ik had niet goed geleerd" zeg ik gewoon eerlijk. "Awh, komt goed je hebt vast een voldoende" zei Cassandra. "Inshallah" zeiden Chaimae en Nour tegelijk. "Maar ladies we zijn nu uit he we gaan naar stad jongens zoeken" zei Cassandra lachend.

"WOLLAAAH WE MOETEN NAAR STAD MAROUANE ***** is daar die rapper😍" zegt Nour helemaal verliefd. Omg een beetje jaloezie ging door me heen maar het zal vast niks zijn zij is fan en ik vind hem leuk terwijl ik hem niet eens kende van zijn bekendheid. Woww wacht. Leuk? Nee ik vind hem niet leuk.

"We gaan niet naar die Marouane hij is hc" zegt Chaimae serieus. "Je hebt hem niet eens ontmoet" zegt Nour terug. "Ewa laat gewoon we gaan gewoon naar stad en als we Marouane zien dan gaan we gewoon voor Nour een foto met hem maken" zeg ik en we staan allemaal op en lopen naar buiten.

"Zinaas, waar gaan jullie naar toe vraagt Yassir, Nabil een vriend van Yassir stond er ook bij. Het is Yassir met zijn andere vrienden. Ik ken ze wel goed maar niet allemaal. "We gaan naar stad, gaan jullie mee?" vraag ik beleefd. "Nohh man kiffesh jullie gaan stad in ochtend" zegt Yassir. "Zeker voor die Marouane die gaat naar footlocker daarzo" zegt Nabil chagerijnig. "Ben je jaloers oulleh?" vraag ik sarcatisch. "Ja wollah ik ben jaloers dat hij zoveel meisjes heeft die hem geweldig vinden" zei hij weer terug sarcatsisch. "Ze3kof, kom je nou mee of niet?"

Ik zag aan Nabil's gezicht dat hij wel wou en keek Yassir met zijn groepje aan. "We gaan mee, yallah boys wakka" zei Nabil opeens. "Yassir kom je ook" vraag ik hem. Maar hij negeert me. Kiffesh?

-

We zijn in de mac in de stad en we praten over kalfjes en koeien. Veel jongens proberen Chaimae te versieren maar zij laat het ook gewoon toe. Bij mij weten ze dat ze het niet moeten proberen want Yassir breekt hun. "Hoelaat kom koning Marouane naar stad dan?" vraagt Nabil. "Omg!Hij is er al!Kom snel snel!" zegt Nour terwijl ze op haar telefoon kijkt. Iedeereen kijkt haar raar aan maar volgt haar en ik vervolgens ook. Ik ben best wel zenuwachtig om hem te zien. Zou die doen alsof hij me kent of gewoon totaal niet? Daar ben ik dus bang voor.

-
777 woorden❤️- S/O naar Frenna😂
Vergeet niet te stemmen
Love,
@meisjetree

Ps breng me een keer in die ranglijst. Door te stemmen please xx

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu