25

2.6K 112 35
                                    

Marouane

Ik legde haar op mijn borstkast en gaf haar kusjes op der hoofd. Meestal als ik een meisje ontmoet zijn het vaak meisjes die me kennen als rapper en dan van mijn geld willen leven, maar Khadija kende mij niet eens als rapper maar als de vriend van Yassir😂.

"Waar denk je aan?" vraagt ze meteen als ze naar me kijkt. Ze haalt haar hoofd van mijn borstkast af en gaat recht op zitten. Ik kijk haar aan. Wollah ze is zo mooi eh😍😍😍😍. Ik glimlach naar der. "Wat kijk je zo hahaa" zegt ze lachend en ze duwt me speels. "Wist je nog toen we elkaar voor het eerst zagen" zeg ik dromerig. "Jaa wollah was kkr horse je vroeg gelijk mijn insta" zegt ze lachend. "Ewa ik vond je mooi mag dat niet?" zeg ik nepboos. "Vond?" vraagt ze belegdigd. "Nog steeds zina" zeg lachend tegen der en ik en geef der een kus op haar wang.

"Ik heb best wel honger eigenlijk" zegt Khadija wrijvend over haar buik. "Je bent een vreetzak
man" zeg ik en ik sta op. "Kom" zeg ik kijk haar kant op en geef haar een gebaar dat ze me moet volgen. Ze stond op en we liepen samen naar de keuken:

"Hoeveel trappen heeft deze fila man" zegt ze bewonderend

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hoeveel trappen heeft deze fila man" zegt ze bewonderend. "Is niks schatje ik wil echt verhuizen" zeg ik tegen haar als we de trap af lopen.

"Ga maar zitten" zeg ik tegen haar en ze neemt plaats. Net wanneer ik iets voor haar wil in schenken proest ze het van het lachen. "Ahahahahahahahhahahah" zegt ze helemaal buiten adem. Ik kijk haar verward aan. "Kiffesh?" vraag ik haar. "Ga je koken?" vraagt ze lachend. Wauw lacht ze serieus hier om?

"Kiffesh ik? Een van mijn koks gaan koken" zeg ik. "Marlon kan je iets lekkers voor mijn vrouw maken?" vraag ik via een apperatje bij de koelkast. Zo gaan die dingen he. "Vrouw?" vraagt Khadija. "Ja binnenkort😉" "In je dromen hahah" zegt ze lachend. Wollah die deed pijn. "Maar hoe kom je aan al dit en hoe ben je bekend geworden?" vraagt Khadija. "Nou dat is echt een heel erg lang verhaal" zeg ik. Zou ik haar alles vertellen of niet? Nee ik zeg het halve gedeelde en later als ik lang met haar ga vertel ik de andere helft.

"Toen ik klein was woonde ik in België. Mijn ouders waren heel erg arm, alleen mijn vader werkte. Ik had 2 broers en 1 zusje. 2 van mijn broers waren altijd laat thuis en maakte altijd ruzie met mijn moeder en op een dag kon ik het niet meer aan" zeg ik en kijk Khadija aan. Ik zie in haar ogen dat ze geintereseerd is. "Ik ging bij mijn vriend wonen maar die had later de mes in mijn rug gestoken" zeg ik in een stuk door.

Khadija kijkt me heel verdrietig aan. "Awhh zo zielig voor je" zegt ze sip. Ik glimlach en ga door met mijn verhaalZ Ik had toen niemand ik wou niet terug gaan naar mijn familie want daar had ik niks aan. Mijn vader had mij een keer op straat gezien en ik rende toen weg en kwam in een buurtcentrum terug. Daar had ik ook Amine en Yassir ontmoet. Ze waren heel aardig en ik ben een spontaan persoon dus waren we al snel vrienden. De baas van die buurtcentrum had een keer iets georganisyeerd dat we liejdes moesten maken en hij vond mij heel erg goed. Hij zei dat die iemand kende die in een studio werkt en had ik hem afgesproken. Hij vond me heel goed en we gingen liedjes maken en ik werd steeds bekender en populairder. Toen ik heel bekend werd had mijn zusje me gecontacteerd. Ze zei dat mijn ouders naar Frankrijk gingen wonen en ik had meteen spijt. Ik wou ze niet in de steek laten. Maar ze waren al gegaan en ik kon mijn zusje nooit bezoeken wanr ik schaamde me en nu ja heb ik geen conact meer met mijn hele familie..." zeg ik en zucht. "En je broers dan?" vraagt Khadija. "Geen contact mee ik weet niet eens waar ze zijn" zeg ik. "Omg ik vind het echt erg voor je" zegt Khadija en ze huilt meteen. "Ik had echt niet verwacht dat je zoiets had meegemaakt" zegt ze en ze veegt haar tranen weg met haar vingers. Als haar ogen nat zijn zijn haar ogen hayeck mooi😍. "Ssst niet huilen schatje, komt goed als we gaan trowuen maken we een groot gezin" zeg ik voor de grap. Haar blik versnderd meteen en ik lach haar uit.

-

19:00

"Amine en Yassir komen straks, moet ik je naar huis brengen?" vraag ik haar als ze voor de tv zit. "Wil je me zo graag weg hebben?"

Khadija

Wollah ik vind echt zielig voor Marouane hij heeft geen eens contact met zijn familie.
Maar ja hij leeft wel veder. Marouane is echt super lief. Hij heeft gewoon een speciale kamer voor ons gemaakt en hij denkt zelfs aan trouw plannen😂.

"Amine en Yassir komen straks, moet ik je naar huis brengen?" vraag hij opeens  als hij ziet dat ik tv aan het kijken ben. This bitch. "Wil je me zo graag weg hebben?" vraag ik zehms beledigd. "Nee maar ik denk dat je liever met mij wilt zijn dan hun erbij" "Hmmm" zeg ik en ik sta op. "Huh wat ga je doen?" vraagt hij meteen. Ik lach. "Hhh je wou me toch weg hebben?" Hij loopt lachend naar me toe en omhelsd me. "Ik hou van je" zegt hij in me oor. "Ahw zo lief" zeg ik lachend en ik duw hem zachtjes van me weg. "En..?" zegt hij. "Wat?" vraag ik. "Hou je ook van mij?" Ik knik en geef hem een kus. "Mag ik er nog een?" vraagt hij lachend. Ik rol mijn ogen en geef hem z'n zin. "Nu een lange" zegt hij nadat ik hem al 2 keer heb gekust. "Laatste" zeg ik en ik zoen hem op zijn lippen. Hij houd me vast hij mijn heupen en knijpt langezaam zacht in mijn bil. Opeens komt er een gil uit mijn mond. "Aaah" zeg ik lachend en laat hem los. "Ik ben gek op jou wist je dat?" Ik lach zachtjes en duw hem van me weg. "Ik ga naar Chaimae" zeg ik en ik pak mijn tas. Hij staart me aan zo der iets te zeggen. Ik loop richting de deur en hij loopt met me mee. "Heb je alles habiba?" vraagt hij als we naar beneden willen lopen. "Ja kom" zeg ik en we lopen naar beneden.

"Zo dat duurde lang zeg" zegt Amine als we naar beneden lopen. "Wollahteh ik ga je slaan" zegt Marouane lachend. Ik voel dat ik rood word en loop weg. "Khadija wacht" zegt Marouane en hij brengt me naar mijn auto. "Wanneer ga je nou een keer bij me logeren oulleh?" zegt Marouane en hij kijkt me lang aan. "Binnenkort oke?" zeg ik en geef hem een kusje op zijn mond. "Lekker" zegt hij lachend en hij geeft me een stevige knuffel. "App me als je thuis bent saffi" "Ja" zeg ik en ik sla de deur van mijn auto en zwaai hem nog uit. Ik start de motor en rijd naar Chaimae.

---

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu