10

2.9K 154 5
                                    

Vergeet niet te stemmen babes ❤️
- - - - -
Perspectief Khadija

Er komen 2 bewakers naar binnen. En vervolgens schuiven ze alle 2 opzij zodat er in het midden iemand langs kan. En dan komt ee iemand binnen. Marouane😍😍 ik bedoel 😴😴. Alle meisje schreeuwen helemaal en de jongen blijven gewoon stil. Ik scan zijn outfit en als hij mij opmerkt kijk ik meteen weg. 'Tfoe man waarom komt hij in onze klas!' fluistert Chaimae boos naar me toe. 'Wil je jezelf voorstellen Marouane?' vroeg de docent. 'Nee ik ben verlegen' zei die heel sarcatisch. 'Kom naast mij broer' zegt Yassir en schuif de stoel naast hem naar achter. 'Saffi' zegt Marouane en ik kijk stiekem naar hem. 'Hoi khadija' zegt die. Ik rol met me ogen en draai me heel hc om. Okee miss een beetje bitchy☺️😅.

'Hoe kent die jou?' vraagt Chaimae ongeintereseerd. 'Via Yassir ofz' zeg ik en ik leg mijn hoofd op tafel op mijn handen. Ben hayeck moe.

Na vele uren hebben we pauze. Ik loop samen met Cassandra,Nour en Chaimae naar de aula. We zoeken een tafel en zitten daar met z'n alle op. 'Omg ik ga binnenkort echt trouwen!'zegt Nour verliefd. 'Hoezo?' vraag ik verwarrend. 'Die Marouane duh' zegt Cassandra ook merkend aan haar dat ze Nour irritant vind. 'Hallo Marouane zit op deze school nog in onze klas hij gaat sws mijn vriend worden!'zegt ze heel dromend. 'Kiffesh man jullie doen alsof hij izjen Justin Bieber is ofz fack hem!Mohim mag ik 2 euro lenen van iemand ben mijn pasje thuis vergeten..' zegt Chaimae zoekend in haar tas. 'Hier' overhandig ik haar me pasje. Ze geeft me een kus op me wang als bedank en loopt naar de kantine. Ik volg haar beweging en merk dat er een groepje jongens ook bij de kantine lopen. Ze stoppen met lopen en praten met Chaimae. Yassir is daar ook.

Hij geeft haar een knuffel en ze lacht heel schattig. Omg stel je voor ze krijgen😍! Mashallah! Ik ga hun sws koppelen. Chaimae komt terug lopen en ik merk dat Yassir met Nabil en die andere jongens is. En. Ugh Marouane🙄😩. 'Khadija hebben wij ruzie?' vraagt Yassir zehma boos. 'Nee tuurlijk niet zina' zeg ik voor de grapp😂. 'Kiffesh zina ben geenn gay ah sahbi' zegt die. 'Gaan jullie na schooltijd met ons mee naar stad?' vraagt Nabil en begint naast me te zitten. 'Yassir ik ga ja ik moet gesprek met die directie' zegt Marouane opeens. 'Laters he boys' zegt Marouane en geeft iedereen een boks, ook Nour. 'Doei Marouane😍' zegt Nour maar alleen hij merkt niet dat ze verliefd op hem is. Wollah het maakt me kkr misselijk. En wie wordt opgeslagen? IK. Ze3kof dat die is. 'Ja of nee?' vraagt Nabil weer. 'Ik kan wel' zegt Nour. 'Ik ook wel' zeg ik dan maar. 'Wij niet, we moeten werken' zeggen Chaimae en Cassandra tergelijkertijd. 'Saffi, na school he' zegt Yassir en hij geeft iedereen een boks maar Chaimae een knuffel. Hij loevt haar dood. Ik zie het wel😹.

'Vind je Yassir leuk?' vraag ik met een glimlach aan der. 'Wollah me' zegt ze. 'Kom we gaan les begint' zegt ze snel en staat op en loopt weg. Whahah🤣🤣.

-

We zijn met z'n alle in de stad. We hebben allemaal wel iets gekocht uit de Footlocker. Ik heb bijwijzvs nikeys gehaald met een rode nike tech fleece traningspak. De rest heeft ook maar schoenen en alles.

Ohja en Chaimae was uiteindlijk toch meegegaan want ze vind Yassir sws leuk.

Marouane en Nour lopen de heletijd samen en ik probeer zo veel mogelijk afstand te houden. Dat is gewoon het beste.

Mohim we zijn in de Mac en onze wordt net geleverd door Yassir en Marouane. 'Jullie eten' zegt Yassir en geeft de drankjes en patat enz. 'Shokran Yassir,' zegt Chaimae verlegen. Awhhb cuties. 'Khadija' zegt Nabil opeens. 'Hmm?' vraag ik terwijl ik mijn milkshake eet.
'Maak een gg aan met ons allemaal, kunnen we beter met elkaar comuniseren' 'Ik heb niet iedereens nummer' zeg ik terwijl ik een patatje eet. 'Ik heb wel Marouane's nummer' zegt Nour heel blij en ze geeft een patatje aan Marouane en stopt het in zinn mond. Zehma goalss.. Tfoe!

'Okee dan maak ik hem wel samen met Chaimae' zegt Yassir. 'Awhhh wanneer is de bruidloft?' vraagt Nabil. Iedereen lacht Hahahah.

Perspectief Marouane

We zijn dus in de Mac en ik moet bijna gaan want heb een meet en greet. Khadija laat de heletijd merken dat ze me echt haat. Gewoon uit haar hard. Ik kan mijn ogen niet eens van haar af houden maar ewa als ze zo doet kowed dan.

'Kom we gaan' zegt Yassir en hij staat op en dst doet vervolgens iedereen. We lopen met z'n alle de deur uit. 'Saffi, ik ga ik heb een meet een greet straks' zeg ik en ik geef iedereen een boks alleen Khadija loopt al helemaal achter. Kk jammer dit maar ewaja. 'Challas' zeggen Nabil en Yassir en ze lopen weg met Khadija. Nour komt nog naar me toe. 'Doei Marouane het was gezellig' zegt Nour. Ze staat op haar tenen en zoent me op me liepen. Ik duw haar van me af. 'Wat doe je?!' vraag ik aan boos. 'Ik weet dat je het ook wilde zinee, ik zie je morgen' zegt ze en loopt weg. Wollah deze ams is parra oulleh. Ik draai me om en loop naar het busje. Onderweg naar een meet en greet. Denkend aan Khaijda.

Ik mis haar echt ontzettend ze was zo lief de eerste keer. En ik kan het niet ontkennen maar ze is echt leuk. Maar niet leuk leuk hoor! Kkr hc bitch dat ze is. Nee fa2 ze is gwn beetje bot.

Ik open mijn Instagram en ga naar mijn prive-account. Ik druk op haar Insta en dm haar.

M: Hey Khadija
K: Hoi
M: Is er iets? Je doet zo anders laatste tijd
K: Idk
M: Huh wat bedoel je?
K: Mag je mijn wel dm'en?😂
M: Hbj?
K: Van je vriendin
M: Wie?
M: Huh welke vriendin?
M: ??
M: Khadija rea ff dan
K: Nour
K: Je vriendin waarmee je net zoende.
M: Ohw nee ze is niet mijn vriendin
K: Tuurlijk.
K: Ik ga.
K: Doei.

Omgg die kkr Nour heeft alles verpest. Ze zag me zoenen met haar maar ik duwde haar weg. Daaarom deed zs dus heel die tijd zo.. Fackkk mann!

--

Ik vind het echt zielig voor Marouane. Hij had helemaal niks door terwijl Nour hem steeds ging afleiden. Tja wat vindsn jullie?

Xx meisjeTree

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu