{Nieuwe deel bij 90 stemmen}
-Marouane
Ik zucht en trek mijn zonnebril op. "Ben je er klaar voor?" vraagt Ilham. Ik knik en volg haar. "Succes, als je wilt kom ik met je mee naar binnen" "Nee hoeft niet" zeg ik en ik doe de deur open. "Marouane! Hoe is het jongen" zegt een jonge man. "Gaat goed man bro" zeg ik en geef hem een hand. Der is nog een ander meisje erbij maar zij zet de camera goed. "Ben je er klaar voor?" vraagt hij. Ik knik en zet mijn pet goed. "Oke top, je mag hier gaan zitten. Ik ga je vragen stellen en als je ze niet wilt beantwoorden geef je het gewoon aan. Wil je nog iets drinken voordat we gaan beginnen?" Ik schud mijn hoofd en neem plaats. Wollah heb eigenlijk echt geen zin in dit maarja. "Nou dames en heren hier is die dan eindelijk onze man Marouane!" Ik lach en kijk naar de camera. "Hoe is het jongen?" "Ja gaat goed, kan niet klagen" "Mooi om te horen, ik heb gehoord dat je bij een nieuwe label bent gesignt, leg eens uit hoe je nu tewerk gaat" "Ja klopt, bij Topnotch, ik ben bezig met mij eerste ep en heb het wel een beetje druk maar gelukkig helpen veel mensen om mij heen me heel goed" zeg ik. "Lekker man, veel fans wachten op die ep. Nou we zien de laatste tijd ook dat je vaak wordt gespot met een meisje, klopt dat?" "Ja dat klopt" "Is dat je huidige vriendin, of heb je een vriendin?" "Ik heb een vriendin ja, we zijn verloofd" "Oooooh? Wat mooi om te horen man..."
-
Ik loop met Ilham naar de studio. Ik moet weer wat nummer gaan afmaken. "Marouane waarom heb je mij niks verteld?" "Wat verteld?" "Dat je gaat trouwen!" zegt Ilham en ze slaat op mijn schouder. Ik lach focerend en open de deur. "Nu weet je het toch" "Ja maar je kon het echt wel eerder zeggen hoor" zegt Ilham. "Ewaja" zeg ik en we lopen naar binnen.
Khadija
Ik heb voor vandaag en morgen vrij gevraagd omdat ik een paar dingen moet regelen voor onze verlovingsfeest.
Marouane heb ik nog niet gesproken vandaag omdat hij de hele dag in de studio gaat zijn. Mijn toekomstige mannetje😍❤️. Over trouwen gesproken, gisteren had ik mijn moeder gepraat over Salim, wat die heeft gedaan en waarom. Ik vroeg haar ook om er geen drama over te maken want het was al geweest en gelukkig accepteerde yemma dat. Ze gaat vandaag met iedereen aan tafel bij het eten erover praten, want uiteindelijk moet Salim Marouane wel goedkeuren.
Vandaag ga ik naar de stad in Utrecht. Samen met Cassandra en Chaimae. Cassandra heb ik echt heel lang niet meer gezien ik heb haar ontzettend gemist. Nu kleed ik me snel om en besluit ik om vandaag geen make up te dragen:
Mijn haar doe ik in een staart en daarop draag ik een zwarte NY pet;