Nieuw boek alert!!
KhadijaIk vind het zo jammer dat ik mijn eigen leven niet eens kon leven met wie ik wil. Dat ik zoveel moeite moet om zelfs te verhuizen is al helemaal erg.
Later deze middag;
Marounae had een lunch voor me gemaakr en we aten samen aan tafel. In onze nieuwe 'huis'. Ik duwde op een gegeven moment mijn bord voor me en staarde voor me uit. "Wat doe je?" vraagt Marouane geiriteerd. Ik negeer hem en kijk nog steeds voor voor me. "Khadija doe niet zo!" Jammerde Marouane. Ik kijk zijn kant op en schuif mijn stoel naar achter en sta snel op. Ik wil weglopen maar mijn hand wordt tegengehouden door Marouane. "Niet gaan aub" zegt hij zegt. Ik kijk naar zijn hand die op mijn hand zit en dan naar zijn ogen. Ik zucht en ga weer op mijn stoel zitten. "Ik weet dat je het niet leuk vind om hier te zijn maar ewa we moeten wel" zegt Marounae. Ik glimlach zwakjes en kijk maar wat voor me uit. Ik ga me zo erg vervelen hierSalim
"Hoe bedoel je ze zijn niet meer in Marouane's huis?" vraag ik boos. "Ja Uh gewoon ze zijn er gewoon niet meer" zegt Nour. "Ze zijn gevlucht die kanker homo straks verkracht hij haar nog" zeg ik boos en ik sla alles wat op tafel ligt op de grond. "Rustig aan gast!" zegt Ilham. "Wacht, jij weet waar hij allemaal huizen heeft toch?" Ilham knikte en keek me aandachtig aan. "Bel hem en vraag waar hij is doe alsof je hem nodig hebt voor iets ofs" zeg ik. "Hij heeft volgemsij een andere telefoonnummer ik had hem vandaag al gebeld" zegt Iham. Ik zucht en ga op mijn bureaustoel zitten. "Regel het gewoon ja ik betaal jullie toch niet voor niks verdome!" schreeuwde ik. Ik raak snel gefrustreerd als iets niet in een keer werkt. Ik moet al zal ze vinden. Ze kunnen zich overval verbergen maar ik kom er echt achter. "Ik bel Carlos, mijn collega hij heeft altijd contact met hem" zegt Ilham."Wacht! Voordat je belt doe alsof je met hem wilt afspreken over iets en dan gaan we daar samen heen en bedreigen we hem en dan zegt die vanzelf wel waar hun zijn" stel ik voor. Ilham knikt en gaat naar een andere kamer. "Nu is ze weg" zegt Nour zacht. Io voel haar handen op mijn schouders. Ik zucht en haar ze zachtjes weg. "Wat doe je nou?" zegt Nour nep verdrietig. Ik kijk haar aan en ze pakt mijn hand en legt het in haar bh. Ik voel nu echt ieta groeien beneden. Ik haal me hand snel weg en ze kijkt me verbaasd aan. "Het was maar voor een keer Nour gedraag je eens" zeg ik zacht. Ik hoor haar lachen en ze gaat met haar been over mij been waardoor ze op me zit. Ze kijkt naar mijn lippen en houdt mij bij mijn hoofd vast. Ze komt dichterbij mij en plaats haar lippen zachtjes op de mijnen. Ze lacht in haar zoen en kijkt mij aan. "Laatste keer Salim ik beloof het je" zegt Nour. Ik kan het niet meer volhouden en plaats mijn lippen ruw op haar lippen. Ik duw haar tegen de muur en en ik hoor haar ademhaling tekeer gaan. Onze handen gaan snel langs onze kleren en ik maak haar blouse los en geef haar kusjes op haar hals. Ik hoor haar zachtjes kreunen wat mij nog gekker maakt. Ik ga met mijn handen bij haat broek en maak haar riem los. Nogsteeds zoenend. Ik open haar gulp en trek haar broek naar beneden. "Salim..." hoor ik zachtjes. Ik negeer haar en ga verder met waar ik mee bezig was. "Ilham komt... ik hoor haar voetstappen" Snel laat ik haar los en ga ik recht zitten. Nour doet haar kleding goed en probeert zo o schuldig mogelijk te kijken. Ilham komt tevoorschijn en kijkt ons raar aan. "Ik heb het geregeld, hij wacht in zijn kantoor" zegt Ilham. Ik knik en kijk Ilham bedankend aan. "Ga jullie maar alvast naar de auto ik kom zo" zeg ik en Ilham en Nour verdwijnen uit de kamer. Ik zucht en pakt mijn pistool uit mijn la en loop naar buiten.
"Laten we gaan" zeg ik als ik de auto instap. "Ga hier links af en dan rechtdoor" zegt Ilham. Ze wees zo de hele weg tot we er waren. "Hier is het" zegt Ilham. "Je gaat hem toch niet in elkaar slaan he?" zegt Ilham opeens. Ik schud mijn hoofd en stapt uit de auto. Ilham loopt voorop met Nour en zo lopen we naar binnen. We gaan langs allemaal mannen en stoppen bij een deur. "Ik ga eerst" fluistert Ilham en ik knik en houd mijn hand achter mijn rug om mijn pistool te pakken. Ilham opent de deur en ik houd mijn pistool laag. "Hey Carlos!" zegt Ilham vrolijk. "Hey Ilham wil je de deur achter je dicht doen?" vraagt Carlos beleefd. "Houd de wacht!" Flusiyer ik aan Nour. "Dat gaat ze helemaal niet doen zeg ik en ik sla de deur achter me dicht en richt mijn pistool op Carlos zijn hoofd. Ilham lijkt mij met grote ogen aan. Carlos gooit zijn handen meteen in de lucht. "W-wat is dit?" vraagt Carlos. Ik lach en richt het strak aan zijj hoofd. "Je gaat me vertellen waar Marouane nu is" zeg ik bevelend. "Ik weet..Marouane is toch gewoon in Nederland?" "Nee! Hij is gevlucht! Je gaat mij nu alle adressen geven van zijn huizen heb je gehoord?" zeg in boos. Hij knikt en geeft mij een briefje met allemaal andressen. Alleen 1 is niet in NL daar zullen ze zixh vast verstoppen. Ik lach en plaats mijn gezicht goor zijn gezixht. "Je praat hier met niemand over want wollah ik maak je dood als je dat wel doet!" zeg ik boos en ik spuug op zijj gezicht. "Bid maar dat ze daar zijn anders ga je eraan!" zeg uk nog. "Leg die pistool weg mogool!" zegt Ilham. Ik kijk haar boos aan en ze blijft meteen stil. "Dat dacht ik al" zeg ik lachend. Ik leg mijn pistool weg en trek aan Ilhams hand. "Meekomen jij" zeg ik boos en ik open de deur. "Salim.. de politie staat voor de deur..." zegt Nour. Ik kijk haar met grote ogen aan en weet even geen raad.
-
Wat een nare gast die Salim. Hij heeft echt psychische problemen echt.
Vergeten jullie niet mijn nieuwe boek "they dont want us together" te lezen Xxx❤️❤️