15

2.8K 136 8
                                    

1 maand later...


Marouane

Het is al een maand later en het gaat goed met me. Ik heb wel heel erg veel shows en daardoor kan ik minder met Khadija afspreken. Onze band is ook zwakker geworden we groeten elkaar alleen op school met "Hey" en lopen weer weg. Ik moet soms ook uit de lessen gaan doordat ik een overwachte meeting heb. Hoopelijk gaat dit ooit anders worden..

"Marouane ga je naar school vandaag?" vraagt mijn manager als ik net mijn kamer uitloop. "Wollah meh ik weet" zeg ik en loop naar de koelkast en pak een grote taxi pakje en drink het in een keer leeg. "Zo jij hebt honger!" roept Carlos lachend naar me. "Ewaa ik heb niks gedronken vandaag man maar ik denk dat ik wel naar school ga" zeg ik en loop meteen de douche in en doe mijn routine.

-

Ik trek een blauwe chelsea trainingspak aan en loop naar buiten. Vandaag die nieuwe iphone x halen man hij is wel shi goeie tel met gekke kwaliteit. "Stap in snel je les begint bijna" roept me chaffeur. "Saffi Saffi niet schreeuwen" zeg ik en ik stap in.

"Daar heb je hem hoor" roept Nabil meteen als hij me ziet. "Fakka bro" zeg ik en geef hem een boks. "Hmdlh met jou?" "Hmdlh" zeg ik en ik loop met hem naar de rest. Ik zie meteen Yessir en Younes en geef hun een boks als ik ze zie. "Ewaaa broer waar was je gisteren man ik was naar je stu gegaan maar Carlos zei dat je er niet was?" zegt Yessir. "Ohja klopt bro ik had echt veel shows gisteren man wollah was helemaal kapot" zeg ik en ik neem plaats naast hun. "Kapot druk heb je het man" zegt Yessir. "Gaan we vandaag lounge boys?" vraagt Younes. "Jaa kom we gaan" zegt Nabil met een nadruk op dat we echt moeten gaan. Want meestal als we dat afspreken maak ik het niet na. "Jaa belooft ik kom ook" zeg ik. "Saffi rond 8 uur zo ja?" Yessir. "Saffi" zeggen we allemaal en we lopen naar de les.

Als we in het lokaal zijn loopt Yessir meteen naar Chaimae toe en gaat naast haar zitten. Ik kijk even rond en zie ook Khadija. Broerr zij is zoo moooiee ehh mashallahh😍😍😍😍😍!
"Ewaa" zegt ik tegen haar. "Hoi" zegt ze zacht. "Mag ik naast je zitten?" "Jahoor" zegt ze wee zacht. Waarom is ze verlegen man?😪

"Khadija echt sorry dat ik zo vaak dingen beloof dat we gaan doen en het zegmaar niet door gaat" zeg ik als ik haar ik haar ogen aankijk. Ze zucht heel hard maar kijkt me niet aan.

Khadija

"Khadija echt sorry dat ik zo vaak dingen beloof dat we gaan doen en het zegmaar niet door gaat" zegt Marouane tegen me en ik voel zijn blik op mij gericht.

Ik zucht heel hard maar kijk hem niet aan. Zal ik gewoon eerlijk zijn nu? Ja. "Marounae kijk ik vind het niet leuk ja dat klopt maar het is soms echt heel irritant je laat me zo vaak zitten dat ik je nu gewoon minder zie en ik heb ook gemerkt dat onze band zwakker is geworden wat ik echt jammer vind" zeg ik tegen hem.

Hij kijkt me diep in me ogen aan en glimlacht. Wat mij echt heel erg verlegen maakt. Ik moet stiekem doordat lachen en hij ook. "Hahahha je bent echt schattig als je iets opbiecht" zegt hij en geeft me een zij knuffel. Ik snel kijken of iemand het ziet. "Wat?" "Niks" zeg ik. "Okee maar je hebt gelijk zina ik vind het ook jammer weetje ik ga echt een pauze nemen met shows ik mis jou te erg" zegt hij met een glimlach.
"Awhh mis je mij?" vraag ik met een babystem. "Jaa jij mij ook dus doe niet stoer" "Hmmm" zeg ik. "We gaan vanavond met z'n alle chillen en later ga ik lounge met Yessir enz"
"Ga je lekker naar meisjes kijken in de lounge he" zeg ik plagend. Ik weet het misschien klink ik jaloers. Hij lacht me gewoon uit nu? Hij wilt echt klappen he. "Nee zina ik kijk alleen naar jou wollah jij maakt mij nog blijer dan die kechs in de lounge" "Awhhh zo lieff" zeg ik verlegen. "MAROUANE EN KHADIJA STILTE!" roept de docent.

-

"Saffi na school ga we pleintje pakken" zegt Nabil tegen ons. "En daarna lounage he" zegt Younes. "Ewaa challas" zegt Marouane en hij pakt me hand en we lopen samen naar zijn auto.

Onderweg gingen we gewoon praten over alles en nog nogwat.
Voor mijn deur aangekomen
"Dankjewel voor het brengen" zeg ik tegen Marouane. "Ik doe alles voor jou" zegt hij en hij geeft me een knipoog. Ik glimlach kort en stap uit. "Wow wacht, mijn lippen verdiennen iets" Ik lach en geef hem een korte kus op zijn wang. Ik heb hem nog nooit uit mezelf gezoend ik durf dat gewoon nog niet. "Hmm verlegen he" "Nee hoor" "Ga ga naar binenn ik zie je later ja" "Oke doei" zeg ik en ik loop naar binnen.

"Hey, Khadija" hoor ik een vrouwelijke stem mij roepen. Ik loop veder in de woonkamer en zie Warda met Ouahib. "Hooi" zeg ik tegen haar en geef haar een knuffel en Ouahib een boks. "Ohja jullie ouders zijn naar Marokko gegaan" zegg Warda. "Kon Ouahib dat niet zeggen?" "Ohja sorry was vergeten ze komen volgende week terug. "Okee"
"Ik ga zomenteen bij Chaimae mag ik?" "Ja mag maar niet telaat he" zegt Ouahib. "Thankyou" zeg ik en ik loop naar boven en maak me een klein beetje op.

Enkele uren later wordt ik geappt dat ik naar het pleintje moet komen. Chaimae staats voor mijn deur te wachten.

"Ewaaa" roept ze als ze me ziet. "Heyy" zeg ik en ik sla de deur achter me dicht en we lopen naar het pleintje. "Hoe is het met jou en Yessir?" vraag ik haar. "Goed, hij is echt lief voor me" zegt ze heel verliefd. "Awh zo lief" "Jaa en met jou en Marouane?" "Oh interresseet je dat nu wel ahaha" zeg ik. Ze mocht hem eerst niet. "Jaa maar ik mag hem nu wel gewoon hoor ik vertrouw hem" "Mooizo" "Maar is het goed tussen jullie?" "Jawel alleen het is nog niet officeel ofz" "Hoe wil je het officeel maken dan?" "Wollah ik weet niet het komt wel op een moment denk ik" "Inshallah" "In shallah" zeg ik na haar.

-

"Daar zijn mijn vrouwtjes"roept Yessir als we op het pleintje aanlopen. Ik kijk Maraouane aan en hij kijkt echt boos😂. "Iewl ik ben je vrouwtje niet" zeg ik. "Chaimae praat met je man hoor" zeg ik tegen haar maar ze word verlegen en loopt naar hem toe. Nabil heeft hele harde muziek op op een box en iedereen praat door elkaar heen. En zijn meer mensen gekomen dan geplent maar ewaja.

"Hoi mannetje" roep ik naar Marouane en ik geef hem een knuffel maar hij niet terug blijkbaar. "Ewaa dan niet" zeg ik nepboos. "Ik doe niks zina kom kom" zeg hij snel. "Je riep mij toch als mannetje maar je zei het woord verkeerd" "Hmm wat moest ik dan zeggen?" " "Hoi mannetje van me of hoi mijn mannetje" Dan zou ik wel reageren" "Hahah waarom mijn? Je bent niks van mij" "Oh gaan we zo doen?" "Neee was grapjeee jij huilt echt snel he en je word snel jaloers" "Watt?" "Ahah Nikss" zeg ik lachend en hij omhelst me. Hij voelt zo vertrouwend aan. Ik til mijn hoofd naar gezicht toe en kijk in zijn ogen en moet gelijk lachend. "Kom we gaan zitten bij die bankje" "Isgoed" zeg ik en we lopen hand in hand naar het bankje.

"Khadija?" "Hmm?" "Mag ik een kusje?" vraagt hij heel schattig. "Ahww natuurlijk niet" zeg ik voor de grap. "Isgoed we gaan zo doen he" "Nee neee neee neee" Hij tilt me op en rent met mij naar een sloot. "Wollaah als je mijj in die water gooit ik ga zoo erg boos zijn he Maroaune. "Je speelt teveel met mij" zegt hij lachend. "LAAT ME ALSJEBLIEFT LOSSS MAROUANEE" Hij zet me dichter bij het water wat best grappig is idk. "MAROUANEEE LAAT ME LOSSS HAHAHAHAH" "Nee als je mij een kusje geeft" "Isgoed je krijgt een kusje" Hij laat me los. Ik kijk rond en zie dat we echt ver van de andere zijn. "Kom we gaan terug" "Waarom?" vraagt hij verbaast. "Straks gaan ze raar denken.." "Wollah meh boeit mij" zeg hij lachend. "Krijg ik nog een kusje of wat?" "Jahaa" ik doe wel stoer maar ik durf niet eens. Mijn lichaam bibbert helemaal van binnen. Hij kijkt me helemaal blij aan echt een viezerik😂. "Niet zo kijken" "W?Weet je wat ik doe mijn ogen dicht ja?" "Nee hoeft niet" "Ewa schiet op dan zina" "Okeeehee" zeg ik en ik loop richting zijn kant en plaats steeds dichterbijer mijn gezicht naar hem toe. Met alle angst die ik heb geef ik hem een zoen. En het was maar een "kusje" maar hij plaats zijn handen bij mijn heupen en zoent terug. Al snel merk ik dat het uit de hand kan lopen en trek terug. "Okee klaar" zeg ik snel. "Hahaha je zoent wel lekker he" "Maraoune doe normaal" "Sorry zinaa ik wil eerlijk zijn in onze relatie" "relatie?" "Jaa je bent mijn vrouwtje toch?" "toch?" "Jahaa" zeg ik lachend. "Dus wij zijn samen en niemand gaat ons breken begrepen?" Ik knik verlegen. Eindelijk is het officeel😍..

-

Vergeet niet te stemmen💙💙

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu