44.

2.4K 210 35
                                    

Khadija

02:30:

Het feest was bijna afgelopen. Warda is nog niet gekomen in haar witte jurk maar ik voel me totaal niet lekker. Ik loop naar Chaimae toe. "Chaimae" "Hmm?" "Ik voel me echt niet lekker" "Ahw schatje waarom?" "Ik denk die eten ofs, mohiem ik denk dat ik weg ga" "Ben je serieus? Warda is nog niet eens in haar jurk gekomen, je wilt toch ook je broer zien als hij- "Owerie zeur niet zo man" zeg ik een beetje geïritereed. Chaimae kijkt me raar aan omdat ik het op een aparte toon zei. "Sorry" zeg ik en begin moeilijk te kijken en wrijf over mijn buik heen. "Warda komt zo meteen in haar witte jurk" zegt Chaimae op een manier op mij over te halen. Die eten heeft me gewoon buikpijn geven, volgensmij begin ik buikgriep te krijgen.

✖️Vergeet niet te stemmen✖️

Romaissa Farah en Amel komen aanlopen.
"Wollah als ik ga overgeven is jou schuld, mijn hoofd spaced gewoon eh" "Ok, schat, als zo graag wel wilt ga je gang maar ik en ik denk ook je fam enz zouden het wel jammer vinden" "Huh ga je nu al weg?" zegt Romaissa verrasst. "Nee blijf please!" zegt Amel dan. Ik begon nu wel erg te twijfelen, zou ik nu gewoon gaan kotsen in de wc en dan verder genieten van de avond? Ja.

Ik rende naar de wc en kotste alles uit. Ayemma dit is echt niet goed man wollah als ik straks daarzo ga overgeven gaat mijn familie me voor me schamen. Ik pak snel me telefoon erbij en app Ouahiba.

Ik: Ik heb overgeven ik wil naar huis

Ouahiba: Niks daarvan je houdt het maar vol dit is de belangrijkste avond van je broer, steun hem!

Ik: Ok
- einde

Kankerhoer dat ze is ze wilt altijd haar zin hebben. Omg zie je ik bn echt ziek ik scheld nooit mijn zus voor zoiets uit.

Marouane kan me misschien helpen? Nee is raar we hebben net bijgepraat en dan ga ik hem nu gelijk gebruiken. Ookal weet ik niet wat we nu zijn. Zucht wat een kutsituatie dit.

Ik sta moeilijk op en maak snel me gezicht schoon, daar gaat me make-up. Ik loop de wc uit en probeer zo goed mogelijk telopen ondanks dat mijn jurk helemaal onder de kots ruikt. Ik pakte ook snel een pepermuntje en deed hem meteen in mijn mond, voordat mijn adem naar kots ruikt.

"Toch maar gebleven?" hoor ik achter me. Ik kijk Ouahiba aan en glimlach zwakjes. "Je bent net optijd" zegt Ouahiba en iedereen begint weer te schreeuwen en alles. Warda komt in haar bloedmooie witte jurk😍:
Ik pakte snel mijn telefoon erbij en maakte een foto van der:

 Warda komt in haar bloedmooie witte jurk😍:Ik pakte snel mijn telefoon erbij en maakte een foto van der:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ouahib komt naar haar toe lopen en iederen begint weer te joelen. Ik kijk Ouahib goed aan en zie dat die tranen in zijn ogen begint te krijgen maar hij probeerd zijn tranen in de houden en spant zijn kaaken aan. "Mashallah zina" zie ik aan Ouahib's lippen dat die dat tegen Warda zegt.

Iedereen maakt foto's en danst. Ouahib en Warda hebben de taart gesneden, samen gedanst met rook en lopen. Het was echt heel mooi om te zien. Maar nu is het moment om afscheid te nemen. De tranen komen meteen.

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu