51.

1.9K 120 11
                                    

1 week later:

Marouane

Vanaf vandaag heb ik officleel een nieuwe management. Dus mijn shows, meetings worden nu wat serieus er. Ik heb daarbij dus ook nieuwe bodyguards enz.

Mohiem nu ben ik me aan het voorbereiden om met een makelaar nieuwe huizen te bekijken. Ik wou al een tijdje verhuizen dus nu is het eindelijk zo ver.

"AMINE BEN JE KLAAR?!" roep ik naar boven en ik spuit wat luchtjes op van Armani. Ik hoor niks en besluit maar naar boven te gaan. Als ik boven ben doe ik zijn kamerdeur open. Ja hij heeft een kamer in mijn huis hij is mijn mattie ah sahbi. "Waar ben jij?" roep ik naar zijn kamer als ik niemand zie. "Ik ben in de douche broer sorry ik was vergeten dat we naast hadden" zegt Amine onder de douche. Ik zucht. "Over 10 minuten moet ik Khadija ophalen dus haast je" zeg ik en ik loop zijn kamer uit en ga weer naar beneden.

Khadija zou ook mee gaan vandaag maar ik heb nog niks van der gehoord. Ik pak mijn telefoon en probeer haar te bereiken.

Piep...

Piep...

Piep...

Geen antwoord. Nou dan ga ik gewoon naar haar huis en wacht ik tot ze daar wel haar telefoon opneemt.

"Marouane ik ben klaar lets go" zegt Amine als hij de trap naar beneden loopt. "Safe" zeg ik en we lopen samen naar mijn oprit. Ik geef mijn bodyguards een seintje en hun rijden dan achter ons aan, de hele dag. Ik pak mijn witte Range en we rijden dan onderweg naar Khadija.

-

"Neemt ze nog steeds niet op broer?" vraagt Amine als we voor haar huis staan. Ik schud mijn hoofd en hang de telefoon op. "Wat nu?" vraagt Amine. "Wollah meh ik weet ik denkt dat we gewoon zelf moeten gaan man" zeg ik en ik kijk nog even het raam van haar huiskamer.
Als ik de auto weer wil starten klopt iemand op mijn auto. "Kiffesh?" zegt Amine en we kijken heiden achterom. Ik zie Khadija en gelijk komt er een big smile op mijn gezicht. "Doe open" zegt ze. Ik open de deurknoppen en ze stapt in. "Hooi jongens" zegt Khadija en ze zet meteen haar gordel om. "Hewa habibaa" zeg ik tegen haar en ze glimlacht kort.

"Hallo tante Khadija is weer back in tha houseee" zegt Amine met een accent en we lachen allebei. "Mag ik kusje" vraag ik haar en ze knikt verlegen en ik scan haar kort. Ik geef haar een kus en ze trek dan terug. "Waarom kijk je zo😂?" vraagt ze lachend. "Niks je bent gewoon mooi zoals gewoonlijk" "Gatver jongens kunnen we snel gaan voordat ik hier van de fiets val... snap je? Derde wiel.. Van de fiets?" Ik kijk Amine raar aan en Khadija ook. "Laatmaar" zegt Amine en we lachen hem uit. "Maar Marouane kunnen we na dat we dan naar Chaimae op bezoek gaan ik heb iets gehaald voor Nouri" zegt Khadija. Ik knik en ik start meteen de auto en we rijden naar de locatie.

Aangekomen bij de eerste huis:

We stappen alledrie uit de auto en ik loop meteen naar Khadija toe en geef haar een knuffel. "Nu pas kan ik je echt goed zien😏" zeg ik en ze kijkt me blij aan en knuffel me terug. "Ik heb je echt gemist" zegt ze zacht en dan worden we weer verstoord.

"Maloe is dat die man?" vraagt Amine en hij wijst naar een man in pak. "Jaa volgensmij wel man broer" zeg ik en ik pak Khadija's handen vast en we lopen naar de man toe. "Goeiemiddag, Marouane?" vraagt de man. "Ja meneer dat klopt" zeg ik en ik geef hem een hand. "Fijn, zullen we beginnen?" vraagt de man en we lopen samen met hem naar het
huis binnen.

"Hier heb je dus de..."

Khadija
"Weet u zeker dat u hem wilt kopen, de prijs kan wel hoger worden als ze de apotheek erb- "Jaa meneer ik ben zeker over mijn beslissing" kapt Marouane de man af. Ik kijk hem raar aan. Ik vond dit hele idee al heel raar zijn andere huis was gwn prima maarja hij is  weer  natuurlijk eigenwijs he. "Meneer u kunt hier tekenen" zegt de man en hij loopt even met Marouane naar de keukeneiland.

"Hij is echt zo dom he..." zeg ik zacht en ik kijk Amine aan. Amine lacht en ik zie duidelijk aan hem dat die het met me eens is. "Hewa is zijn leven toch😂" zegt Amine sarcatisch. Aan hem heb ook niet echt veel. "Okee dan zie ik u morgen, veel pleizer met u huis!" hoor ik dan en Marouane komt onse kant oplopen. Ik kijk hem met een neutraal gezicht aan.

"Is er wat schatje?" vraagt Marouane bezorgd en hij legt zijn handen over mijn schouders. "Nee is gewoon dom wat je hebt gedaan maarja je hoort mij niet meer klagen" "Haahahah habiba ben je alleen voor dat boos ahw doet me echt goed nu weet ik dat je echt om me geeft" zegt Marouane en hij wilt mij een kus geven maar ik duw hem weg. "Kom we moeten nog naar Chaimae gaan" zeg ik snel als ik het bijna vergeet. "Nee, wacht" zegt Marouane en hij houdt mijn hand tegen. "Wollah waarom ben jij zo?" vraagt Marouane als die me van top tot teen aankijkt. "Hoe bedoel je?" vraag ik verward. "Je bent zo beeldschoon mashallah ik mag echt blij zijn met een vrouw als jou" "Hahahahaha vrouw?" "Huh weet je het nog niet? Ik wordt jou man G" zegt Maroaune zelfverzekerd. "Hahaha isgoed schat kom we gaan nu echt want ik wil nog werk thuis afmaken" zeg ik en we gaan met zn drieën naar Marouane's auto.







Als we zijn aangekomen bij het ziekenhuis lopen Marouane en ik hand in hand. Amine vind ons echt irritant😂 hij zegt steeds dat we hem buitensluiten enz ewa is niet mij schuld hij moet gewoon vriendin regelen. "Zijn ze hier?" vraagt Marouane als we voor een deur staan. Ik knik en klop op de deur. "Jaa?" hoor ik en ik open de deur. Meteen als ik Chaimae zie ren ik naar haar toe en knuffel ik haar stevig. Zij is echt mijn allerbeste vriendin he ik ben zo blij voor haar dat ze nu haar kindje heeft. "Heey schat ben echt blij dat je bent gekomen ☺️" zegt Chaimae blij. Ik knuffel haar nogmaals en dan praten we over van alles en nog wat.  "Hewaa Yassir" zeggen Marouane en Amine en dan gaan ze het opeens hebben over voetbal. "Ik heb een kado voor baby Nouri" zeg ik geheimzinnig en ik overhandig haar een kado. "Ahhhw zo liefff, Yassir kijk Khadija heeft iets voor Nouri gekocht" zegt Chaimae bewonderend. Yassir schenkt een korte blik en gaat weer diep in gesprek met Amine en Marouane.  "Wauw hij kijkt niet eens, maar hoedanook wannner mag deze kleine boef uit die couveuse?" zeg ik en ik kijk naar Nouri die in de couveuse zit. "Ze zeggen morgen dus ik ga morgen dan ook gewoon naar huis" zegt Chaimae. "Nee Chaimae de verpleegsters zeggen dat je nog goed moet herstellen" zegt Yassir opeens als hij met ons gesprek bemoeit. Amine en Marouane kijken onze kant op en Marouane geeft mij een knipoog. Ik lach verlegen en kijk meteen weg.

"Kiffesh herstellen ik leef toch nog?" zegt Chaimae een beetje chagerijnig.  "Sssh rustig maar Chai, heb je honger dan ga ik wel wat eten voor je halen, wacht haalt Yassir wel eens eten voor je?" vraagt ik en ik kijk Yassir aan. "Wollahmeh hij vindt zijn vrienden belangrijker..." zegt Chaimae opeens. "Nee schat ik vind jou en Nouri het belangrijkst dat weet je.  "Okee uhm Khadija kom we gaan naar winkel dan halen we iets voor iedereen hier" zegt Marouane. "Isgoed wij komen zo ja?" Iedereen knikt ik  loop met Marouane mee.

"Gaan we naar de turk?" Ik knik en we bestellen vervolgens voor iedereen en gaan dan weer terug naar het ziekenhuis.

Ik overhandig Chaimae haar eten. "Shokrane habibaaaa" zegt Chaimae tegen. "Geen probleem schat" zeg ik  en ik geef haar een knuffel.

Enkele uren later besloten we maar te gaan en hebben Marouane en ik Amine naar ergens gebracht. Als Marouane mij naar huis wilt brengen zie ik dat hij niet naar mijn huis rijdt. "Uhm waar gaan we naartoe?" vraag ik en ik kijk hem aan. Marouane lacht breed en weer komen die kuiltjes tevoorschijn maar hij zegy niks. "Ga je nog praten ofwat?" zeg ik een beetje boos. "Je gaat bij slapen" zegt Marouane. "Huh wie zegt dat?" zeg ik en Marouane stopt met rijden en stapt uit. Huh? Dit is gewn nog zijn oude huis. "Stap uit!" zegt Marouane een beetje luid. "Ok" zeg ik en ik stap uit en loop met hem mee naar binnen maar ik negeer hem voor de grap.

"Heb je honger habiba?" vraagt Marouane als we zijn woonkamer binnen lopen maar ik negeer hem en ik ga op de bank zitten. "Ga je negeren?" vraagt Marouane lachend. Ik probeer zo erg mijn lach in te houden he weyemmaaa. Hij gaat voor me staan en lacht meteen. "Ga je me negeren Khadija?" zegt hij weer lachend. Ik probeer hem boos ana te kijken maar dan opeens kielttel hij me. "HAHAHAHAAHSHDHHSHSHSHSH NEEE MAROUANE WOLLAH STOP IK KAN NIE..HAHAHHAHAHA.... Hahahhahaha neeeeee MIJN BUUUUUUHUIKKK!!" lach ik me helemaal verot. "Hmmm nu negeer je me niet meer he😏" zegt Marouane als hij stopt en dan ligt die boven op me. "Jaa maar je deed gewoon irritant" zeg ik een beetje lachend nog van dernet.  Opeens komt Marouane dichterbij en en zoent me hee kort. Ik ga er kort in mee maar dan trekt hij terug.  "Vind je me nog steeds irritant?" zegt Marouane met een grijnst. Ik lach verlegen en dan zoent Marouane me weer. Wat houd ik toch van hem😂😍.

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu