Het is weer maandag en dat betekend lekker weer stage. Ik moet dit nog een maand doen en dan ben ik eindelijk klaar.
Mohim ik loop naar de douche en was mezelf. Als ik klaar ben loop ik weer naar mijn kamer en kleed ik me om:
Ik plaats een foto mijn snapverhaal (zie bovenstaande foto) met tekst "G'moring😶"
Ik pak mijn tas in met, maskara, lipgloss, oplader, sleutels, snoep, Vifit drank, energie, een lekker luchtje en deo.
Ik loop naar beneden en pak mijn auto sleutels.
"Eeh waar ga je?" vraagt Salim als hij me omerkt. Ik loop de woonkamer in en tref hem aan op de bank. Hij is zijn veters aan het strikken."Ik ga naar mijn stage, waarom?" vraag ik geeïriteerd. "Saffi" "Je bent echt raar" zeg ik en ik trek mijn schoenen aan en loop de deur uit.
Ik stap mijn auto in en strat hem gelijk op, ik zet wat muziek op en rijd naar me stage.
Als ik ben aangekomen loop ik snel naar binnen omdat ik merk dat ik dan laat ga komen.
"Mevrouw Khadija? U werkt op vedrieping 11 vandaag" "Waarom?" vraag ik. Het is best irritant want die lift is kapot. "Het staat in je rooster" zegt de balie vrouw.
Ik zucht diep. "Kankerzooi" mompel ik en ik loop met heeeeel erg veel moeite naar boven.
"Hewaaa" roept Nour als ze me hijgend ziet aanlopen. "Fakka" zeg ik en ik omhels haar kort. Ik loop naar mijn kantoor en begin meteen aan het werk.
"Yassir is hier ook he, hij is 3 deuren hiernaast" zegt Nour opeens. "Zeg wollah?" vraag ik verrasst. Ik moet hem nog spreken over Chaimae en ook met Chaimae zelf. "Wolllah" zegt Nour. "Wacht ik app hem ff"
Ik: Yassss
Yassir: Ewaa
Ik: Ik ben 2 deuren naast jou he
Yassir: Zeg wollah?
Yassir: Grapje ik wist al
Ik: Zemmer
Yassir: Pardon?
Ik: Kom samen in pauze naar Starbucks
Yassir: Saffi
Ik: Ik loop wel dan naar jou
Net wanneer ik mijn telefoon af wil sluiten appt shi aap mij.
Marouane: Hi sexyy
Maroaune: Are you mad at me?
Marouane: I love you
Ik: Ik ben niet boos
Marouane: Hou je niet van mij?
Ik: Ben op stage app me strakss
Marouane: Wauw eerst zeur je dat ik je geen aandacht geeft en nu ik het je geef doe je zo Saffi