60.

1.8K 113 21
                                    

Khadija
Maandag, 05:00
Ik wordt vemoeiend wakker en zet mijn wekker uit. Ik kijk op mijn telefoon. Het is 05:00. Ik wrijf over mijn ogen en sta rustig op. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om te werken. Ik pak mijn badjas en alles en ik loop vervolgens naar de douche. Als ik klaar ben doe ik een handdoek speciaal voor je haren om mijn haar heen en trek mijj badjas aan. Ik loop naar mijn kamer en doe mijn routine.

Als ik klaar ben met mijn make-up kijk ik een beetje rond in mijn kledingkast en trek ik gewoon iets simpels aan:

Als ik klaar ben met mijn make-up kijk ik een beetje rond in mijn kledingkast en trek ik gewoon iets simpels aan:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Daaronder trek ik deze:

Ik spuit nog snel een luchtje op en pak mijn sleutels en tas

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik spuit nog snel een luchtje op en pak mijn sleutels en tas. Ik loop naar mijn nachtkastje en doe mijn verlovingsring om😍. Ik kijk er lang naar en ik loop dan naar beneden.

Ik maak snel een ontbijtje voor mezelf klaar en ik neem het mee naar mijn auto. Lekker 40 minuten rijden kan ik gewoon rustig eten.

Aangekomen op werk;

Ik loop de lift in en ik wacht tot die op mijn verdieping gaat. Vandaag ben ik op een andere locatie, de tandarts. Maar ik ben de assistent☹️. "Hey jij bent vast Khadija?" vraagt ewn vrouw als de liftdeur opengaat. Ik knik vriendelijk. "Ja klopt, u bent...?" "Ik ben jou begeleiders voor de komende weken, ik ga je rondleidingen geven en je helpen met taken zodat je het later zelf kunt doen" "Oh oké leuk" zeg ik en ik loop met haar mee naar haar kantoor. "Neem maar plaatst" zegt ze. Ik zit tegen over haar en ze schenkt meteen koffie voor me in. "Koffie?" Ik schud mijn hoofd. Ik drink nooit koffie maar ewaa wat wil je doen ze heeft al geschonken. "Nou, vandaag ga je Sara helpen op verdieping 3, de jeugdtandzorg. Je moet alles doen wat zij zegt als je je vragen hebt kun je die atijd aan mij stellen. Hier is je kleding die je aanmoet doen" zegt de vrouw en ze geeft me een witte tandarts uniform. "Dankuwel, moet ik nu beginnen?" "Uhm ja, ga je eerst maar even omkleden in de wc als dat kan, dan mag je gelijk naar verdieping 2 gaan" "Oké dankje" zeg ik en ik schuif mijn stoel aan en ik loop naar de wc. Ik kleed me snel om en leg mijn kleren in mijn tas. Ik loop dan naar de lift en ik ga ritching verdieping 2.
Ik hoor mijn telefoon rinkelen en ik kijk er snel op.

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu