Ik open mijn ogen en voel een zware hand om mijn middel heen. Ik kijk met spleet ogen wie het is en zie dat het Marouane is.
Ik kijk hem aan en zie dat hij eigenlijk best wel schattig is als hij slaapt. "Marouane.." zeg ik en ik schud hem wakker.
"Hmmm..." moppeld hij. "Wat doe je hier eigenlijk je zou toch in je eigen kamer slapen?" "Hahahah.." zegt hij lachend met zijn mond tegen 't kussen. "Wat...Lach...Je.." zeg ik terwijl ik hem steeds bij elke woord duw.
"Khadija je bent zo vervelend in de ochtend, kan je niet even nog laten uitslapen?" "Uhm..Ik moest zo gaan hoor ik heb niet eens kleren man" zeg ik lachend en ik sta op. Ik kijk op mijn telefoon en zie veel gemiste oproepen van Salim. "Omg ik moet echt terug" zeg ik haatsig.
"HALLOO MAROUANE STA OP IK MOET NAAR HUIS!" zeg ik boos en hij kijkt me aan en lacht helemaal. Hij staat op en ik zie gelijk zijn sixpack. OHMYGOD😍😍😍..."Mooi he" hoor ik opeens. Ik word wakker uit mijn trans en kijk weer boos. "Kom" zegt die en hij steekt zijn hand uit. Met tegenzin loop ik met hem mee.
"Wow zoveel kamers zijn er hier!" zeg ik als we bij een ruimte zijn. Een soort van hal:
"Schatje, wil je je nog omkleden?" vraagt Marouane. "Ja wat denk je zelf?" vraag ik. "Oke maak die deur open dan" Ik kijk hem raar aan. "Denk je dat ik dom ben ofs? Straks zit er een monster of een clown daarin of word ik natgemaak" "Hahahahahahah neee ga nou maar wollah ben serieus je gaat leuk vinden, denk ik" zegt hij. "We gaan samen" zeg ik en ik trek hem mee en open de deur:
Het is een kaner met allemaal kleding en deze 2 bevallen mij het meest: