Perspectief Khadija
De film is inmiddels afgelopen en we lopen nu naar de uitgang ik loop een beetje achter hun 3 want heb geen zin in Marouane hij mag lekker naar Nour gaan. Ik merk dat Marouane stopt met lopen en ik doe dat dus ook. Hij draait zich naar mij om en kijkt me scheef aan. Ookal kijk ik hem niet aan ik zit op me tel. Ik merk dat hij naar me toe loopt. Ohh hell naw.
"Hoezo negeer je me?" vraagt hij. Ik kijk hem aan. Omggg hij is zoo knap mashallah😍😍😍😍😍ik kan niet in zijn ogen kijken. "Doe ik dat?" vraag ik bot. "Ja al de hele tijd al" zegt hij. "Helemaal niet wat poep jij?" zeg ik boos en ik merk dat ik perongeluk schreeuw. "Wow rustig" zegt hij een beetje geschrokken en loopt naar voren.
Ah fack nu voel ik me schuldig. Ik loop voorzichtig naast Ouahib. "Alles goed?" vraagt Ouahib. "Ja prima" zeg ik en hij knikt en we loepn veder. We komen aan bij de auto alleen Marouane loopt de andere kant op. "Warda ik ga challa ja?" zegt Marouane en hij geeft haar een knuffel en Ouahib een boks. Hij kijkt mij kort aan en glimlacht met zn lippen op elkaar.
Waarom doe ik zo gemeen? ben ik jaloers ? Ja. sws ik kan het niet onkennen wollah ik vind hem gewoon leuk maar het kan niet. "Kom je?" vraagt Ouahib me als hij al in de auto is gestapt. "Jaha ik kom" zeg ik gelijk boos. 😴😴.
Als ik thuis ben spring ik gelijk me bedje weer in☺️. Maar morgen weer kkr school😒.
-
De volgende dag:
--Ik word wakker zonder me wekker. Ik pak mijn telefoon en zie dat het 05:59 is. Bruh. 1 fcking minuut. Ik ga snel op whatsapp en app de meiden in de groepsapp.
Khadija: Eeh wie gaat me ophalen?
Cassandra; Ikke niet babe heb geen bezine meer
Khadija: Saffi ma3lish
Ik loop meteen mijn bed uit en neem een douche.
Nadat ik me heb gedoucht loop ik weer terug naar me kamer en kleed me om:
Die gucci riem heb ik snel uit mijn zus der kast gepakt. Ze is toch niet thuis.
Snel loop ik naar beneden en groet ik alleen me moeder die ik als enigste in de woonkamer zie. Ik loop de deur uit en loop richting het station. Vandaag ze3ma gezond.
Aangekomen op school.
Ik loop snel naar de automaat en koop een blikje fanta. Ik heb zo een dorst. Had wellou ontbeten daarom. 'Vreetzakje' zegt een jongensstem. Yassir. 'Hjb aub heb geen zin in jou' zeg ik boos maar ook sarcatisch en hij tilt me gelijk op en ik vak bijna. 'Hallo laat me los!Yassir!' 'Zeg eerst sorry papa' 'Wollah meeee' zeg ik lachend en ik merk dat mijn tas is gevallen. En me telefoon. Snel laat Yassir me los. Ik pak snel me telefoon en ja. Een barst. 'Kankerzooi!'roep ik zacht. 'Zeg wollah dat komt door mij?' vraagt hij heel dom. 'Ja het komt door jou a boizan ga weg even man' zeg ik boos. 'Komt goed ik ga betalen voor je' 'Alsof je een keus had' zeg ik heel hc en loop meteen richting mijn lokaal aangezien de bes zojuist is gegaan.'Hup hup!Iedereen snel naar binnen' zegt de docent. 'Khadija!Waar was jij?' roept Chaimae naar me toe en gaat naast me zitten. 'Ik was hier, ahaha, nee fa2 ik was eerder naar lokaal gegaan' zeg ik terwijl ik voor me uit kijk. 'Ah oke, na school gaan we naar mac ja? Heb nu sl honger' zegt Chaimae heel erg hongerig. Ik knik en luister naar de docent.
'Zo. Leerlingen, er komt een nieuwe jongen in jullie klas. Jullie kennen hem vast wel' zegt de docent. 'Zeg jij gewoon a sahbi' zagt Yassir. 'Hahahahah' lacht iedereen. (wow zo droog sorry x @meisjetree)
'Het is Marouane *******' zegt de docent. 'Goeiee' roepen een paar jongens. 'Ohja dat zei hij' zsgt Yassir. 'Omg Yessss mijn toekomsigte man😍' schreeuwt Nour. Omg nee mag ik even dood gaan. Waarom komt hij helemaal naar deze school? Wat dafuq man hij.. ughhh!!! kkf zooi echt!'Hij zou 24/7 wel met 2 bewakers lopen voor zijn fans want hij moet wel veilig naar school kunen gaan' zegt de docent. 'Ze3ma beyonce'zegt Nabil geïriteerd. Haha he's jealous. 'Oke Marouane kom maar binnen' zegt de docent en de deur word opengemaakt.
--
Jaaaa spannendd cliffhanger he
Hahaha binnenkort nieuwe deel miss wel vanavond xx
738 woorden.