Marouane
Ik lag net lekker te dromen over Khadija totdat ik wordt wakker gemaakt door een fucking irritante geluid.Ik schrik wakker en zie dat het mijn telefoon is. Ik word blijkbaar gebeld.
"Hallo?" vraag ik schor.
Onbekend: Kom naar beneden
Ik: Wie is dit?
Onbekend: Ik ben het doe snel
Ik: BROER ZEG WIE DE KKR JE BENT HEB GEEN TIJD VOOR GRAPJES
Onbekend: Wow rustig ik ben Ilham ik sta beneden met Amine en Carlos
Ik: Ohhww wollah sorry wist niet ben net wakker
Ilham: Kom naar benedenIk hing op en liep naar de douche. Het is gewoon 06:00 s ' ochtends. Snap echt niet wat voor mensen me zo vroeg willen inhuren maar ewaja.
Als ik klaar ben kijk ik naar mezelf. Heb echt geen tijd om me haar te doen ik doe wel me NY pet op. Ik trek snel me zwarte Nike Tech Fleece aan en doe me Nike Air Max aan. Snel pak ik mijn sleutels en loop ik naar beneden.
"Eindelijk ben er" zegt Ilham als ik haar voor mijn deur zie. "Wat moet ik doen?" vraag ik nog slaaperig. "Broer je hebt showtje in Denhaag. Was je vergeten oulleh?" vraagt Amine als hij de auto uitstapt. "Kkr vroeg man" zeg ik mompelend. "Kom we gaan" zegt Ilham en ze houdt me vast bij op me schouders.
Als ik instap zie ik Carlos, mijn personaldriver. "Ewa Carlos" zeg ik en ik geef hem een boks. "Hallo Marouane hoe is het?" vraagt hij vriendelijk. "Goed man bro" "Amine ga jij voor zitten?" vraagt Ilham als ze uitstapt en achter mij gaat zitten.
- -
Vandaag waren mijn fans een beetje druk, er waren meisjes die op het podium probeerden te staan. En ze gingen heel erg veel schreeuwen.
Net wanneer ik de deur uitloop met 2 beveiligingen zie ik meer dan 100 meisjes buiten staan en mijn naam roepen. Ze schreeuwen huilen en willen foto's maar wollah ben dood moe. "MAAROUAANEEEEE!" "OMG MAG IK EEN FOTO" "OMGGG HIJ IS ZO KNAP" hoor ik allemaal meisjes schreeuwen. Ik word door 5 beveiligers naar de auto gebracht met veel moeite want iedereen schreeuwt en alles. Hele rwina hiero😂
Ik ik de auto instap zie ik Ilham al in de auto.
"Ben je moe?" vraagt Ilham met een glimlach. "Hahah, jaa man als ik thuis ben ga ik gelijk weer slapen" zeg ik en ik leun tegen het raam van de auto en sluit mijn ogen. "Hoe gaat het met je vriendin?" vraagt Ilham opeens. Ik kijk haar raar en en lach. "Haha hoezo wil je dat weten?" vraag ik haar raar. Vind het niet erg ofs ben gewoon benieuwd waarom ze het vraagt."Ewa ben gewoon nieuwsgierig ik vind jullie echt leuk samen" zegt ze lachend. "Thankss ja gaat goed tussen ons" "Heb je haar vandaag gesproken?" "Nee had deze week veel shows maar ik ga vandaag in de middag haar ophalen" "Ohhw zo leuk" zegt Ilham. "Waarom draagt ze geen hoofdoek?" Of is ze geen mos.." "Ze is volgensmij wel moslim hoor" kap ik haar af. "Hoe bedoel je volgensmij?" vraagt ze. "Ewa ik heb nooit echt aan der gevraagd ofs" zeg ik.
Ik kijk dan uit het raam en zie dat we aangekomen zijn bij mijn huis. "Doei" zeg ik en als ik haar een schouderklopje wil geven geeft ze me opeens een knuffel. "Vergeet niet om mij te bellen als je niks te doen hebt, we kunnen dan aan je liedjes werken" zegt Ilham. "Isgoed Ilhamtje"zeg ik en ik geef haar een knipoog. "Amine denk ik al aan het slapen dus heb ik niemand om mee te bellen als ik geen slaap kan vinden" zegt Ilham. "Ik ben echt moe man sorry ewa laterss" zeg ik en ik geef haar nog een schouderklopje en loop naar binnen en stap meteen mijn bed in.