32.

2.2K 114 16
                                    

Ouahiba
"Wewe wanneer kunnen we eigenlijk komen?" vraag ik aan de telefoon aan me vader.
W: Jullie hebben toch al vakantie?
W: Ewa kom dan zo snel mogelijk jullie zijn altijd welkom
O: Isgoed ik denk dat we over 2/3 dagen komen
W: Isgoed princess ik mis jullie kom snel
O: Ik mis u ook wewe ik bel u morgen als ik weet wanneer we komen
W: Saffi
O: Beslema
W: Beslema

"Wie was dat?" vraagt Salim als hij de woonkamer inloopt. Ik kijk hem aan. "Dat was pa hij vroeg wanneer we komen" "Ewa ik wil eigenlijk morgen al gaan" zegt Salim vastbesloten. "Kiffesh we hebben niks verbereid we moeten eerst kleren inpakken, eten kopen voor onderweg ens" zeg ik tegen Salim. "We gaan gewoon met vliegtuig" "Huh?" "Ja heb dit jaar  geen zin om te rijden wil snel in Marokko zijn" zegt Salim. "Bruh okee dan gaan we met vliegtuig" "Boek die ticket voor overmorgen de laatste in de avond" "Okee" zeg ik en ik pak meteen mijn laptop.

"Wat boeken?" vraagt Ouahib als hij ook van boven komt. "Salim wilt met vliegtuig naar Marokko gaan" zeg ik tegen Ouahib. Ouahib kijkt Salim raar aan. "Ik ga gewoon met Warda met auto" zegt Ouahib. "Ja doe je ding" zegt Salim boos. "Hoezo doe je zo?" "We gaan toch niet splisten kiffesh man we gaan gewoonnmet z'n alle met de vliegtuig punt uit, en als die Warda niet wilt blijft ze maar lekker hier" zegt Salim en hij staat op en loopt naar de deur en hij smijt de deur heel hard dicht. Ouahib en ik kijken elkaar sprakenloos aan.

Khadija:
"Wat is dit?" vraag ik als ik mijn ogen open. "Dit is iets voor jou dat zie je toch?" vraagt Marouane lachend. "What the fuck Marouane wat moet ik met een vis?" vraag ik en ik loop meteen naar de vis toe die op een tafel in een kommetje zit. "Je moet hem verzorgen" zegt Marouane en hij houdt me bij me schouders vast.

Ik kijk hem raar aan terwijl hij mij lachend aan kijkt. "Het is totaal niet grappig" zeg ik bot en ik ga op een stoel zitten. "Waarom doe je boos?" "Doe kanker Ilh.." "WAT?" vraagt Marouane boos. Wow hij heeft nog nooit tegen me geschreeuwd. "Hallo doe rustig niet schreeuwen" zeg ik boos terug. Marouane komt naar me toe lopen en kijkt me diep ik me ogen aan. Dit is echt een zwakke punt vanmij ik kan hier echt niet tegen. "Wat zei je?" vraagt Marouane geïriteerd. "Niks" zeg ik droog. "Khadija!" zegt hij luid. "Waarom schreeuw je vriend?" zeg ik boos. "Tegen wie zeg je vriend?" zegt Marouane boos en hij pakt me bij me arm vast.  "Hallo laat me los je doet me pijn" zeg ik pijnlijk als hij me hand bijna wurgt. Wat is er met hem?

Hij laat me los en gooit de vissenkom met het visje der nog in op de grond. Al het water valt op de grond. Ik maak een o vorm met me mond. "Wat.." zeg ik heel zacht maar hij schreeuwt door me heen . "WAAAROM DOE JE ZO JALOERS KHADIJA IK HEB NIKS MET DIE ILHAM" zegt hij schreeuwend. "Hou je bek" zeg ik bot. Ik kan er echt niet tegen als mensen tegen me schreeuwen. Ik voel tranen in me opkomen. Het doet me gewoon pijn dat hij opkomt voor die hoerenilham inplaats van zijn eigen vriendin, ik dus. Maroune komt recht over me staan en ik zie gelijk dat hij nog boos is. "Kijk me aan als ik tegen je praat!" zegt Marouane boos. Ik kijk naar de grond en veeg me tranen af. Ja ze zijn gekomen mensen. "Ik haat jou" zeg ik zacht. "WAT ZEI JE?" zegt Marouane boos. "Stop met schreeuwen.." zeg ik zacht. "Tfoe man ik walg echt van je" zegt Marouane heel harteloos. Nogsteeds kijk ik naar de grond. Ik wil hem echt zo hard slaan he hij doet me echt pijn van binnen. Als je zo erg houdt van iemand en diegene gaat tegen je schreeuwen.
"Kanker homo" zeg ik boos en ik sta op en probeer me tranen in te houden en loop weg. Hij wilt me nog tegen houden maar ik sla hem heel hard en loop dan weg.

Ik stap me auto gelijk in en rijd meteen naar huis.

Als ik naar binnen wil lopen hoor ik iemand mijn namen roepen. Ik kijk om en zie Younes. Snel veeg ik mijn tranen weg. "Hey" zeg ik zacht. Hij kijkt me bezorgd aan. "Gaat het?" vraagt hij verwarrend. Ik knik maar en kijk naar de grond. "Wil je even lopen?" vraagt hij. "Ben echt moe Younes andere keer oke?" "Saffi, slaaplekker alvast" zegt hij en hij geeft een kusje op me wang. Vriendschappelijk denk ik? Ja Khadija het is gewoon een vriend.

"We gaan overmorgen naar Marroko" zegt Ouahiba opeens als ik de woonkamer binennloop. Ik zie dat niemand heeft gekookt en loop dan weer naar boven. "Kan je niet groeten ofs?" vraagt Salim boos. "Hou je bek ff" zeg ik en ik loop naar boven. "Laat haar maar even" hoor ik Ouahiba dan beneden zeggen.

Ik hoor dat iemand aan me deur klopt. "Ga weg Salim!" zeg ik boos. "Ik ben Ouahib" zegt Ouahib dus. "Oh kom maar" zeg ik zacht. Hij loopt naar binnen en komt naast me zitten op m'n bed. "Alles goed met jou?" vraagt haar bezorgd. "Ik mis mama" lieg ik maar. "Ahwww we gaan binnenkort naar haar toe ik mis haar ook zusje" zegt Ouahib meelevend. "Als er nog iets is moet je het altijd zeggen he" Ik knik naar de grond en kijk dan naar een doosje die Ouahib in zijn handen heeft. "Wat is dat?" vraag ik bewonderend. "Oh dit? Is een verlovingsring voor Warda, ik ga het geven in Marokko dan gaan we ook naar haar ouders. "Omggg mag ik ziennn😍😍😍" zeg ik enthousiast. "Saffi alleen omdat jij het bent" zegt Ouahib en hij laat de ring zien:

 "Saffi alleen omdat jij het bent" zegt Ouahib en hij laat de ring zien:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Omg wollah hij is echt mooi Ouahib" zeg en hij kijkt verlegen. "Je gaat gewoon trouwen!!" zeg ik blij en ik knuffel hem. "Jaman" zegt hij blij. "Maar ik ga weer, wil je morgen met mij en Warda dingen halen voor overmogen?" Ik knik en hij geeft me dan een kus op me voorhoofd en loopt weg.

Oke nu kan het masker der weer af. Marouane is echt een mannelijke hoer hij deed zo raar. Hij had me hand echt pijn gedaan en ook mijn hart.

Ik open WhatsApp en bekijk mijn appjes. Niks van Marouane dus. Had ik totaal niet verwacht. Sinds die Ilham in zijn leven is doet hij echt als een hoer. Hoe heet ze ookalweer op insta? Ohja ilhamlove ofs. Ik bekijk haar Instastory en zie dat ze 2min geleden met Marouane in de auto is. Ze luisteren een liedje van Marouane die hij voor mij had gemaakt maar bij "khadija" playbackt Marouane gewoon Ilham en dan lacht Ilham zehma goals.. tfoee had zulke kechs.

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu