59.

1.8K 164 13
                                    

{Nieuewe deel komt bij: 90 stemmen}

Khadija

De muziek stond de hele avond al heel hard dus kon ik Chaimae slecht verstaan. Ik zit met haar bii een paar andere meisjes die Marouane ook goed kennen. "Maar ben jij Marouane's vriendin?" Ik knik met mijn hoofd en kijk een meisje vriendelijk aan. "Vroeger was hij mijn vent maar hij gaf me niet genoeg geld dus maakte ik het uit" zegt een ander meisje en ik kijk haar raar aan. "Waarom ben je hier dan eh hoertje" zegt Chaimae tegen haar. Ik lach en ik kijk het meisje vies aan. "Laat haar maar ze is gewoon op sensatie" zeg ik en ik kijk even om me heen. Nog steeds is Marouane zo druk met zijn vrienden. "Ik ga even naar Marouane" "Nee wacht! Je moet me met iets helpen" zegt Chaimae opeens. Ik kijk haar aan en wacht. "Nour en Ilham zijn net binnengekomen maar ik weet zeker dat ze alles gaan verpesten" zegt Chaimae opeeens. "Laat ze lekker joh ze gaat toch niks durven doen" zeg ik en ik kijk hun kant op. "Gefeliciteerd Marouane" hoor ik Ilham zeggen en ze gewft hem 3 kusjes. Aan Marouane te zien is hij niet blij dat ze er zijn. Ilham kijkt hem boos aan en Nour ook. Ze lopen allebei weer naar buiten. Geen genoeg aandacht gekregen zeker😂. "Ik ga nu wel even naar hem" "Neeehee wacht" zegt Chaimae.

Ik kijk haar aan en ze wijst naar de tafel. "Kaarten?" "Ja" "Wollahmeh ik kan dat spel spelen" "Ewaa boeie het is gewoon een gezellig spel" "Nee sorry misschien straks" zeg ik en im sta op en ik loop Marouane's kant op. Zijm vrienden kijken mij kwijlend aan maar dat stopt meteen als Marouane hun driegend aan kijkt. "Hey habiba ik kom straks ja?" Ik kijk hem een beetje boos aan. "Heletijd zeg je dat wil je niet met mij zijn ofso?" vraag ik een beetje boos.

Marouane kijkt me verliefd aan en kust me kort. "Tuurlijk wil ik wel met je zijn maar nu ben ik even druk bezig kan je even wachten" "Pffff" zeg ik en ik loop weg. Ik zie Yassir die shisha aan het poffen is met een paar jongens. "Wanneer komen die kadootjes ding ik ga daarna naar huis" De jongens die met Yassir aan tafel zitten kijken me kwijlend aan. "Waarom wil je zo snel weg gaan dan?" "Gewoon" zeg ik droog en ik kijk hem afwachtend aan. "Straks, wacht paar seconde" "Isgoed" zeg ik loop weer naar Chaimae. "Wat is er schat?" "Marouane geeft me niet eens een beetje aandacht" zeg ik en ik zucht diep.

Ik pak mijn telefoon en ik kijk hoelaat het is , 22uur. "Je zult straks wel aandacht van hem krijgen geloof me" zegt Chaimae en ze geeft me een schouderklopje. "Huh?" "Niks laatmaar schat hahahah" zegt Chaimae en ze gaat helemaal stuk. Ik kijk haar raar aan en ik ga gewoon op mijn telefoon. "Weet je waar Nabil is?" vraagt Yassir als ik hem opeens voor me zie. Ik schud mijn hoofd en ik kijk weer op mijn telefoon. "Doe niet zo kinderachtig het draait even niet om jou vandaag eh" zegt Yassir met een verrotte Nederlands accent. Ik lach en schud met mijn hoofd. "Hou op joh hahah" zeg ik maar en ik leg mijn telefoon in mijn tas. De muziek gaat opeens zachter en de dj pakt een mic. "Dames en heren ik hoop dat jullie je al vermaken op het feestje van Maroaune!!" roept hij door de mic. Iedereen juicht maar ik kijk Marouane aan die naar de dj kijkt. "Natuurlijk heeft iedereen nu zijn kadootjes en nu is het tijd om die te geven!!" zegt de dj en iedereen juicht weer en mensen pakken al hun kadootjes en Marouane gaat op een soort grote stoel zitten.

"OMG MAROUANE IK BEN JE GROOTSTE FAN!!!" schreeuwt iemand opeen en ze probeert op Marouane te springen maar een bewaker tilt haar op en neemt haar mee naar buiten. Awh arme meid. "Kom je?" vraagt Chaimae en ik knik en pak mijn kado voor Marouane en loop samen met Chaimae naar Marouane toe. Het is een soort rijtje dus moeten we een beetje wachten. "Denk je dat die blij gaat zijn?" vraag ik aan Chaimae. "Beter wordt die maar blij schat je hebt toch je best gedaan" zegt Chaimae en ik glimlach zwakjes naar haar. Er moeten nog twee mensen en der is ook een fotograaf die foto's maakt als Marouane de kados aanneemt. "Omg wollah dankjewel lieverd" zegt Marouane tegen een meisje. Een steek van jaloezie gaat door mijn lijf heen maar ik probeer het te negeren. Ik kijk voor me en dan moet nog een meisje. "Waarom tril je zo?" vraagt Chaimae lachend. "Weet ik veel" zeg ik een beetje afwezig. Ik kijk om me heen en dan rechtvoor me. Ik ben eindelijk aan de beurt. Iedereen begint met juichen en io
wordt een beetje verlegen, wat ik normaal nooit ben. Maroaune kijkt me lachend aan en ik geef hem zijn kado.

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu