Mijn buik begint steeds meer pijn te doen als ik steeds dichterbij de keuken kom.
Straks gaat Marouane tegen me zeggen dat die niet meer van me houdt, of erger nog, dat die het wilt uitmaken...
Ik open de deur van de keuken en zie daar een starende Marouane en een bezorgde Yassir.
Ik loop heel voorzichtig naar hun toe en kijk Yassir alleen aan. "Je riep me?" vraag ik zacht. "Ik laat jullie 2 even alleen" zegt Yassir lachend en hij kijkt Marouane aan en Marouane kijkt hem ook lachend aan. "Zemmer" zegt Marouane nog zacht voordat Yassir de keuken verlaat.
Nu zijn we alleen, alleen ik en Marouane. Hij zegt weer niks. Ik kijk hem aan en hij kijkt mij aan.
"Waarom negeer je me?" vraag ik zonder emotie en ik kijk naar de grond en houdt mijn handen over elkaar. Hij zegt niks en kijkt mijn kant op. Ik voel zijn blik op mij branden.
"Ga je echt zo doen?" vraag ik nogmaals maar dit keer kijk ik hem aan. "Ik heb je gemist" zegt Marouane opeens. "Beantwoordt mijn vraag!" zeg ik heel bot. "Hoe is het tussen jou en Youness?" vraagt Marouane weer heel opeens en hij kijkt me heel emotieloos aan. "Kiffesh mij en Younes? Volgensmij nodig jij hem zelf uit in jou kanker huis of niet?!" zeg ik met een boze toon. "Tegen wie praat je zo?" zegt Marouane weer boos. "Oh wat? Ga je me nu weer slaan? Wollah ik ben dit zo beu" zeg ik en ik zucht heel hard en schud met mijn hoofd.
Hij kijkt me onbegrijpelijk aan. "Ik heb jou nog nooit geslagen en dat weet je zelf goed. Ik zou jou nooit slaan omdat ik teveel van je houdt..." zegt Marouane tegen me en hij kijkt diep in mijn ogen. "Okee..." zeg ik om de stilte te vermijden. "Ewa sorry dat ik zo dom deed om Younes maar ik mag hem echt niet meer sinds hij jou bijna wou zoenen, je begrijpt toch wel dat ik je nooit alleen kan laten met hem?"
"Ging je me daarom negeren?" Maroaune knikt en kijkt even naar de deur en dan weer naar mij. "Maar wat zei je daarstraks?" "Wat zei ik?" vraagt Marouane als een shi dombo. "Je wou je excuses aanbieden" Marouane grijnst en loopt dichterbij me en omhelsd me. Ik met mijn hc kop hou me handen nog steeds over elkaar. "Kom je mee naar boven" fluistert Marouane in mijn oor. Meteen voel ik mezelf rood worden. "Uhm, je wilt me eerst negeren en nu wil je opeens leuk komen doen? Dacht het niet mattie we gaan gewoon door jou eigen schuld met de rest zitten, kom" gebaar ik naar hem om naar de woonkamer te lopen. Hij zucht diep en loopt teleurgesteld met me mee. "Eigen schuld" zeg ik lachend en ik voel hem heel dichtbij me en hij legt zijn armen om mijn schouders heen en zo lopen we samen naar de woonkamer.
"Nou kijk eens eindelijk zijn ze weer samen hoor" zegt Nabil om ons te pesten. "Weyemma dat duurde lang, good job Yassir" zegt Chaimae. "Thanks habiba, ik regel alles" zegt Yassir trots. Ik lach en neem weer plaats op de bank. Gek genoeg loopt Marouane met me mee en gaat die naast me zitten. "Weet je zeker dat je niet mee naar boven wilt gaan" zegt Marouane weer zacht in mijn oor. "Hahaha nee" giechel ik hard en ik krijg meteen rillingen. Nour en Ilham kijken me vies aan maar ik negeer hun en geef Marouane een kus op zijn mond. Marouane kijkt me verliefd aan en geeft me een kus terug en bijt kort op mijn lip. Ik lach en kijk snel weg. "AWILIEEEEE!!" roept Nabil lachend. "Get a room guysss!" zegt Cassandra lachend. Ik lach en kijk Marouane aan. Hij kijkt me verbaast aan en ik lach in mezelf. Lekker voor die bitches.
"Wij gaan, we moeten nog iets doen" zeggen Ilham en Nour opeens. "Okee doei" zegt Chaimae grof. "Eeey doe is normaal" zegt Yassir zehma streng. "Ilham bel mijn vanavond voor die ding" zegt Marouane tegen Ilham. Ilham geeft hem een knipoog en loopt weg. Een jaloerze steek gaat door mijn maag...
Marouane pakt me vast van achter en houdt me liefdevol vast.Heletijd kijkt iedereen naar de film behalve Marouane, Yassir en Chaimae en ik. We zitten heletijd te lachen om de domste dingen in die film en dan praten we over alles en nogwat. "Maar sowieso ben je de mooiste vrouw van de wereld op mijn moeder na" Ik zeg Marouane opeens. "Ahw" met mijn lippen zo der dat je het hoort. "Wat ben je lief Marouane" zeg ik en ik geef hem een knuffel. "Jaa die gender reveal is bijna!" zegt Chaimae zeurend tegen Yassir. Shit ik heb het nog niet kunnen regelen. "Morgen is het!" zeg ik vastbesloten. Iedereen kijkt me verbaast aan. Wtf heb ik net gezegd omg. "Omg ik moet nog een jurk halen!" zett Chaimae gestresst. "Kom we gaan naar huis Yassir" zegt Chaimae streng. "Waarom zo snel Chaimae je kon beter gewoon thuis blijven!" zegt Yassir geïriteerd. "Wauw hou je bek gewoon homo" zegt Chaimae boos. "Hormonen" zegt Cassandra lachend en iedereen lacht mee. Behalve Chaimae natuurlijk.