Khadija
Maandag:
Ugh vandaag weer school ik haat school nog steeds. Maar nog een paar maanden en dan worden onze toetsen gecontroleerd en dan mogen zijn we klaar met het mbo. Ik hoop dat dat snel gebeurd. Inshallah ben ik ook gewoon goed gaan scoren..
Met die gedachtes trek ik mijn outfit aan:
Ik app snel Marouane en kijk of hij wakker is:
Ik: Babe ben je wakker?
Marouane: allang al zinaa ik heb niet eens geslapen ben net pas thuis
Ik: Ben je alleen thuis?
Marouane: Ik woon op mezelf he
Ik: Huh sinds wanneer?😂
Marouane: Ik leg het je wel een keer uit is lang verhaal
Ik: Isg
Ik: Kom je me ophalen😊
Marouane: Jaa baby ik zie je zo ja
Ik: Okee xx ❤️
Ik sluit mijn telefoon met een glimlach. Wollah hij is echt een schatt😍.
Ik pak mijn tas die ik gisteren had ingepakt en loop naar beneden. Vandaag hebben we niet echt veel boeken nodig want we moeten veel op de computer werken.
"Goeie morgen" zeg ik zacht. Alleen Ouahiba is in de woonkamer. "Goeie morgen schat, der is post voor je" Van de gemeente" zegt ze der nog snel achter. "Huh?" zeg ik en ik maak meteen de brief open.
Beste Khadija*******
6 maanden geleden werd je rijbewijs ingenomen...
De maanden zijn nu om en u mag u rijbewijs weer komen ophalen..
Gr Gemeente.Ohmyallahh! Yeahhh eindelijk mag ik mijn rijbewijs weer wejo ben zo blij. Ik spring helemaal in de woonkamer. "Wat is het?" vraagt Ouahiba me. "Mijn rijbewijs, ik mag hem weer ophalen" "Wooww alhmdlh" "Ja het werd echt tijd ik ga vandaag na school gelijk zodat ik dan aan papa nieuwe waggie ga vragen" zeg ik heel opscheppend en lachend. Ik ben echt heel blij man.
"Ohja iedereen is pas morgen thuis, Ouahib slaapt bij Warda en Salim bij zijn vriend en ik ga naar gelti Latifa" "Dus ben ik dan home alone?" "Jaa" zegt Ouahiba. "Geen stoute dingen he!" "Nee nee tuurlijk niet" zeg ik lachend.
Ik loop naar de koelkast en pak een paar druiven en prop het in mijn mond.
Ik kijk op mijn telefoon op Marouane er al is maar ik zie geen bericht dus besluit ik hem maar te appe.
Ik: Ben je eral?
Hij reageert nog steeds niet dus besluit ik maar buiten te wachten. "Beslama!" roep ik nog en ik loop naar buiten. Het is best we warm vandaag. Eindelijk heeft Nederland weer van die zonnige dagen maar dit gaat sowieso snel voorbij. Wollah ik wed gewoon dat morgen gaat regenen.
"TOET TOET" hoor ik een auto en ik kijk om. Ik zie een porsche auto😍. Omg is die van Marouane??
Ik loop ernaar toe en zie iemand uitstappen. Marouane stapt dus uit en loopt naar me toe. Awilie hij is zo onfleek😍. Hij lacht meteen en omhelst me. "Haha wat kijk je zo baby?" vraagt hij lachend. "Je bent knap" zeg ik verlegen. "Awhh zinaa" zegt hij en plant een kus op mijn mond en doet de deur voor me open.
"Heb je nieuwe auto gehaald?" vraag ik hem als we onderweg zijn. "Jaa habiba ik had hem gisteren gehaald" zegt hij blij. "Ben dood blij nu he" zeg ik blij. "Hoezo?" vraagt hij lachend. "Mijn ribba is weer actief ik mag hem ophalen dus dat word nieuwe waggie" zeg ik heel stoer. Hij kijkt me lang aan en lacht. His smile is fine😍😍😍. "Welke auto wil je dan?" vraagt hij gefocusst op de weg. "Gewoon een Mercedes of een Discovery ofz" zeg ik. "Hmmm saffi" zeg hij lachend. Stel dat hij een auto gaat halen😍😍😍.
Opeens rikkelt een telefoon. Hij zit een die voorbakje in de auto. Het was een iPhone x zwart. Hayeck derm die phone. "Heb je ook nieuwe tel?" "Jaa maar hij bevalt me niet man hij loopt zo erg vast, wil je hem hebbe ik hoef hem niet meer" "Haahha duhh deze tel is zo mooi, mag ik hem echt hebben?" vraagt ik verrasst. Hij kijkt me aan en knikt. His jewline is zoooo aantrekkelijk ohmiallah. "Aawh zo lief ben je" zeg ik zacht. "Altijd voor me vrouwtjee" zegt de en hij pakt me hand en plant een kusje erop. Ik word echt verlegen van hem man damnn..
Aangekomen op school
Marouane houdt mijn hand vast en we lopen samen naar de school binnen. Iedereen op het schoolplein kijkt alsof ze water zien branden ofz kiffesh man. "Iedereen kijkt echt facking irritant" zeg ik geiriteerd. "Niet druk maken schatje komt goed" zegt hij kalmerend. Jaa duhh hij is dit gewend ik niet hoor!"Khadijaa!" roept een bekende stem. Ik kijk om en zie Cassandra. Ze loopt naar me toe en ik ook naar haar. We omhelsen elkaar stevig. Wollah ik hou echt van deze meid. "Is het nu officieel jullie?" "Jaa man😊" zeg ik verlegen en ze kijkt me heel blij aan. "Kom we gaan naar les" "Saffi" zeg ik en we lopen samen hand in hand naar de les.
"Hallo leerlingen houd jullie boeken maar in jullie tas. Dit is een invaluur. En aangezien jullie niks te leren hebben mogen jullie doen wat jullie willen" "YEAHHH" roept iedereen en gelijkt begint de chaos. Iedereen schreeuwt en lacht en maakt plezzier.
"Waar zijn Nour wn Chaimae?" vraag ik als ik ze niet in vinden. "Nour is bij computerlokaal ze moest nablijven maar van Chaimae weet ik het niet" zwgt Cassandra. Ik zoek Yassir en zie hem naast Nabil zitten. Marouane maakt een gebaar van of hij naast hem wil zitten maar hij wijst hem af en zet oortjes in. Whatdafuq is zijn probeel man. "Eeh Yassir! Waar is Chaimae" roep ik naar hem toe. "Wollahmeh ik weet vraag haar op app ofz" zegt hij heel boos.
"Wtkkr doe je zo hc laatste tijd echt fucking irritant doe je" schreeuw ik naar hem. Marouane kijkt me gelijk aan en geeft me een blik dat ik het gewoon moet laten. Gelijk is de heleklas stil. Ik sta op en loop naar hem toe. "Als je een probeem hebt met mij zeg het in me gezicht je bent een man ga je fucking verdrietig doen om je gevoelens" zeg ik in Yassir's gezicht.
"Khadija ga zitten hbiba aub" zegt Marouane zacht maar als ik boos ben negeer ik iedereen die er nika mee te maken heeft. Ik kook nu gewoon in mijn hoofd. "Kiffesh? Welke gevoelens heb wellou gevoelens hoor ga nu opkkr aub" zegt Yassir tegen me en duwt me. "Bro ga geen meisjes duwen man" zegt Marouane kalmerend tegen Yassir maar Yassir negeert hem.
"Rwinaaaaaa" roept Nabil heel hard maar doe moest hij niet gooien. Marouane pakt me bij me hand en houdt me tegen. Yassir geeft me nog een duw en ik val bijna. Okee dit was de druppel. "RAAK MIJ NIET AAN VRIEND WAT DENK JIJ" schreeuw ik heel hard en wil hem terug duwen maar Maroaune houdt me tegen.
"KHADIJA EN YASSIR GA MAAR UIT DE LOKAAL NU METEEN!" roept de docent heel boos. Ik pak heel boos mijn tas en gooi mijn stoel op de grond en sla de deur heel hars achter me dicht. Yassir moest ook uit het lokaak en ik hoor hem ook nog uit het lokaal komen. Ik scheld de heletijd heel hard "IK HAAT DEZE KANKER SCHOOL" "JIJ MOET ECHT UIT ME BUURT BLIJVEN VIEZE TERING ZEMMEL" zeg ik tegen Yassir maar hij had blijkbaar oortjes in.
-