STEMMENN❤️
-----
Ik zit hier dus in de aula met mijn oortjes in me telefoon. En ik ben aan het appen met Marouane hij komt straks hiernatoe.Ik: Yassir moet echt zich gaan gedragen wollahh
Marouane: W8 ik kom
Ik: Saffi
Wat is echt wil weten is waar Chaimae is. Ze is niet op school? Ik ga haar wel even appe:
Ik: Chaimaee schattiee dushii waar ben je?
Chaimae: We moeten praten!!
Ik: ??
Veder reageert ze niet meer.
Yassir is zich nu echt als een baby aan het gedragen ik wil echt met hem praten en vragen waarom hij zich zo gedraagt als een fucking hmar. Ik kan der echt niet tegen als mensen zo biggie doen tegen mij like? Dafuq u already know wassup so come thru bitch (jij benr de persoon die weet wat gaande is dus kom in actie)."Khadija" hoor ik een mannelijke stem roepen. Ik kijk om en zie Marouane. Awh hij is gewoon hier heen gekomen. "Gaat het?" vraagt hij heel bezorgd. "Jaa alleen ben echt heel boos" zeg ik. Hij komt naast me zitten en slaat zijn arm om mij heen. "Waarom gedraagt hij zich zo raar man?" vraag me mezelf af. "Hbiba je moet hem denk ik even met rust laten en afstand nemen ik ga met hem praten" zegt hij kalmerend. "Hoe kan je zo kalm blijven hij duwde jou vriendin?" zeg ik boos. "Jaah maar hij is ook me broo weetje zegt hij en hij krabt op zijn achter hoofd. Ik leg mijn hoofd op de tafel en zucht diep.
"Baby geen zorgen maken alsjeblieft ik vind je knapper als je blij bent" zegt Marouane plaagend. "Wil je nu ook ruzie met mij ofz?" zeg ik lachend en hij lacht terug. Hij brengt met zijn hand mijn gezicht dichter bij zijn gezicht en we kijken elkaar lang aan. Hij plaats zijn lippen op de mijne en we zoenen. "Uhh rustig aan meneertje" zeg ik lachend en ik sla hem speels. "Hoe wat wollah ik weet echt niet wat jij hebt gedaan ofzo dat je lippen zo lekker zijn" "Ahhaha stopp je overdrijft" zeg ik lachend. "Nee schat wollah ben serieus" zegt hij dus "serieus" en ik bloos meteen. Ik haaat het als hij zo doet😂. "Ik ben alleen thuis vandaag he" zeg ik zehma romantisch. "Oh?Wat gezellig! Heb je de hele huis voor jezelf dats toch geweldig?!" zegt hij saractisch.
Ik weet dat hij een gat in de lucht springt binnen rare gast. "Jaa ik ga Mo uitnodigen en dan gaan we netflix and ch.." voor ik mezin wil afmaken pakt hij me bij me heuepen en kietelt me. "Ahahahahh was grap..graojee.." zeg ik helemaal proetsend van het lachen. Hij pakt mijn heup en draait me op (optillend) zodat ik met mijn hoofd in de richting van de grond hand zwgmaar. en hij me zehma wilt laten vallen. "HALLO HAHAHA BEN JE GEK OFZ LAAT ME LOS MAROUANE" zeg ik lachend maar ook met angst. "Wat is het wachtwoord" "Wollahmeh ik weet nee ik ben serieus mijn bloed gaat naar mijn hoofd" "Het wachtwoord is papa doe ik het goed" " Marouane wat ga je doen als ik nu dood ga? Je gaat huilen als een baby man dus laat me.. nuu- uu loss" zeg ik pijnlijk.
Hij laat me los en zet me op zijn schoot. "Je played te veel zinaa" zegt hij glimlachend. Wjw zijn lach is zo kjoett. "Je doet alsof ik je bro ben zo ga je niet om met meisjes hoor Marouane" zeg ik lachend. Hij kijkt heletijd lang naar mij ik kan daar zo erg niet tegen. "Wat kijk je zo vies pedofiel" "W-wow wacht wow deze zag ik e.." "Nee niet me aanraken ik heb nu buikpijn door jou" "Ohw zeg wollah? Sorry schatje" zwgt hij en hij kust mijn buik. Dafuq.
"Later zitten mijn kinderen daar in dan ga ik jou buik vaker kussen" zegt hij kijkend en wijsend naar me buik. "Dromenland ben je" zeg ik lachend. "Wil je geen kinderen dan?" vraagt hij zehma verdrietig. "Jawel later" "Yesss" zegt hij blij en hij geeft me een kusje op me mond. Ik pak vervolgens mijn telefoon maar Marouane heeft nogsteeds zijn armen om me heen. Hij geeft me steeds kusjes op we wang en ik me nek. Ik ga een grap uithalen. Ik zoek snel op internet kreun geluid en dan als hij me nek kust druk ik op play. "*kreungeluid*" Hij kijkt meteen aan en lacht. "Was jij dat?" zegt hij lachend. "Jaa je maakt me g.." HAHAHAHHAHAHHAHA GRPAJE WOLLAH MEHH" zeg ik helemaal lachend. Hij schud met zijn hoofd en knuffelt me veder.