76.

301 7 5
                                    

"Hey Marouane ik ben het Ilham open de deur" Zegt Ilham via het microfoontje. Ik ben weer verhuisd en mijn team heeft allemaal camera's en extra beveiliging op het hele huis gezet. Dit komt omdat Carlos nog steeds verdwenen is en we willen voorkomen dat niks bij mij gebeurd.

"Goeiemorgen!" Zegt Ilham heel enthousiast als ze de woonkamer binnen komt lopen. "Ewa" Zeg ik terwijl ik snel mijn shirt aantrek. Ik kijk haar kort aan en check dan mijn telefoon. "Hier ik heb ontbijt voor je meegenomen ik ben gelukkig niet vergeten wat je lekker vind" Zegt Ilham lachend. Ik kijk haar aan en neem het eten van haar over. "Konden ze echt niemand anders vinden dan jou?" Vraag ik terwijl ik een hap neem van mijn croissantje.

Ilham kijkt me gekwetst aan. "Dit komt heel gemeen over, mag je mij niet ofs?" Vraagt Ilham zogenaamd beledigd. Ik moet van haar gezicht lachen en schud mijn hoofd. "Ewa niks persoonlijks vond het gewoon fijner met Carlos" Zeg ik. "Je hebt helemaal gelijk, vind het ook nog steeds wel raar hoe hij opeens verdwenen is. En ook Khadija. Wat je vertelde over dat ze een briefje achterliet en vertrok, dat kan je gewoon niet maken" Zegt Ilham.

Ze heeft helemaal gelijk. Ik was zo gelukkig met Khadija we waren echt verliefd op elkaar, we zouden zelfs bijna gaan trouwen. Ik mis haar enorm.

"Gaat het" Vraagt Ilham als ze me van mijn gedachtes haalt. Ik knik en neem een laatste hap van mijn croissantje. "Hoelaat is die optreden?" Vraag ik aan Ilham. "Over een uurtje, maar je kan je daar omkleden. Ze geven je dan kleding die je moet sponseren" Zegt Ilham. "Safe, wie rijd er dan?" Vraag ik terwijl ik uit het raam kijk. " Nieuwe chauffeur ook gelijk je bodyguard, hij is best wel jong en had een baantje nodig dus had Kees hem aangenomen" Zegt Ilham.

"Jatoch" Zeg ik en ik loop dan naar boven. Ik loop richting de kamer van Amine en klop op zijn deur. Hij woont nu bij mij omdat we toch elke dag met elkaar zijn. "Bro sta op we gaan zo weg, moet showtje geven" Zeg ik als ik de deur open. Amine zit op de ps en is helemaal gefocust op de game.

"Safe bro, ik maak snel nog deze potje af en dan kom ik naar beneden. Fuck neeee!" Zegt Amine terwijl die speelt. "Ilham is beneden, dat je het weet" Zeg ik en ik sluit de deur achter me dicht.

Als ik naar beneden loop zie ik Ilham boos tegen haar telefoon aan het praten. Heeft ze ruzie met iemand ofs. "Geef haar geen eten, ze had mij vandaag uitgescholden dus mag ze nu voelen" Zegt Ilham. Ik kijk haar raar aan. Wat zegt zij allemaal?

Ilham hangt op en schrikt als ze mij opmerkt. "Oh wow ik zag je niet" Zegt ze geschrokken. Ze is helemaal rood gekleurd. "Waar ging dat telefoontje over?" Vraag ik nieuwsgierig. "Oh niks zo praat ik altijd met mijn vriendinnen, gaan we? Zegt Ilham. "Amine is nog niet klaar, ik ga even snel de stad in. Moet mijn nieuwe telefoon ophalen" Zeg ik. "Daar hebben we echt geen tijd meer voor Marouane, tenzij we nu gaan?" zegt Ilham. "Ik ga zelf, ik kom optijd terug. Zorg jij dat Amine zijn potje afrond anders blijft tie maar lekker thuis" Zeg ik en ik loop de deur uit.

Ik doe mijn pet en zonnebril op en loopt richting de chauffeur. Ik open de deur en de chauffeur kijtk meteen mijn kant op.

"Aangenaam kennis te maken meneer. Ik ben Rogier, je nieuwe chauffeur en bodyguard " Zegt Rogier heel beleefd. Ik moet van hem lachen als hij meneer zegt. "Zeg maar gewoon Marouane bro, kan je even brengen naar de stad?" Vraag ik hem. "Komt voor elkaar" Zegt Rogier en hij start de auto en begint met rijden. Onderweg kijk ik naar herrineringen van mij en Khadija op Snapchat.

Herrinering:
"Schat slaap je?" , "Nee de boom is weggegaan, laat het met rust" "Laat wat met rust schat?" "De, boom" "Welke boom?" Zeg ik lachend. "Ze praat gewoon ik haar slapen mensen" Zeg ik lachend.

Ik kijk met een glimlach naar mijn telefoon. Ik mis haar zo fucking hard. Maar zij mij kennelijk niet. Ik dacht dus echt dat ze van me hield. Wat dus niet zo is.

Als we aangekomen zijn bij het centrum stap ik uit en loop ik snel naar de Apple Store. Ik word herkent door een paar fans en met een paar fans maak ik foto's.

Ik word daarna snel geholpen en mag meteen mijn telefoon meenemen en loop dan snel weer terug naar de auto. Onderweg wordt ik gebeld door Ilham.

Ilham: Schiet op, straks komen we nog telaat
Ik: Omw
Ilham: Jeetje man

"Heeft u kunnen vinden wat u zocht" Zegt Rogier.

"Ja man bro, of je nu dan terug wilt rijden? Zou echt fijn zijn" Zeg ik. Hij doet wat ik zeg en snel komen we aan bij mijn huis waar Amine en Ilham voor de deur wachten. Ze stappen meteen in als ze ons zien.

"Awilie.. gekke auto ah sabhi" Zegt Amine als hij de auto binnen komt. "Rogier, Amine. Amine, Rogier. Mijn nieuwe chauffeur en bodyguard. Rogier dit is mijn beste vriend Amine" Stel ik ze aan elkaar voor. Ze schudden beide elkaars hand en Rogier begint dan met rijden.

"We komen echt heel laat aan, ik zei toch tegen je dat we het niet zouden redden" Zegt Ilham geïrriteerd. Waarom is ze zo opgefokt vandaag? "Ontspan eens ah sahbi, kleine tien minuten telaat is echt geen drama" Zeg ik. Ilham draait zich om en kijkt me diep in de ogen aan. "Zorg dat je de volgende keer optijd klaar bent" Zegt Ilham. "Wejow kanker veel fans staan daarvoor" Zegt Amine als we bij de locatie zijn aangekomen.

"Het is inderdaad druk dus ik ga even om verstrekking vragen voor bescherming. Jullie mogen al uit de auto gaan" Zegt Ilham. Ik bekijk mezelf op me telefoon en fix mijn haar nog een beetje. Ookal zijn er mensen die haar en alles doen doe ik me haar toch liever zelf.

"Thanks bro" Zeg ik tegen Rogier als hij de deur voor kan opent. Als ik uitstap hoor ik veel fans gillen en mijn roepen. Hier doe ik het voor.

"Maroune is net aangekomen op de locatie ondanks dat we dachten dat hij niet meer zou opdagen door zijn relatiebreuk met Khadija-"

"Relatiebreuk? Wat praat je allemaal man. Kowed" Zeg ik boos terwijl ik de journalist weg duw. Hij valt op de grond en iedereen kijkt me geschrokken aan.

Ik schrik als ik bloed zie lopen vanuit zijn hoofd.

What the fuck heb ik gedaan?

-

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 21, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu