7

2.8K 157 4
                                    

We lopen dus met z'n alle naar de Footlocker. Wollah als zo nadenkt is hayeck raar we doen alsof hij justin bieber is ofz. Niet dat hij mijn idol is ofs daarnietvan.

"Wjwww we zijn hier voor 1 izjen boy die niet eens komt opdagen. 'Jawel hij komt wel' zegt Nour heel blij.

Perspectief Marouane

Salam niffauwwss. Eerste ontmoeting he. Mohim ik zit nu in de auto ik moet foto's maken met fans en en schoenen passen bij Footlocker voor promotie. Mijn manager en bewaker zitten ook in de auto.

Ik zit gewoon op me telefoon en krijg een appje van Yessir.
Y:Eeh bro ik kom daarzo bij Footlocker he met paar mensenn
M:Isgoed bro
M: Neem die vriendin van je mee
Y: Wie?
M: Ik weet niet meer hoe ze heet die vorige keer in stu was met ons
Y: Aaah zij ze heet Khadija, ja ze komt ook
M: Saffi tot straks
Y: Thallaa

Eerlijk gezegd was ik haar naam niet vergeten want anders zou hij raar denken. Ze is gewoon leuk om me te praten enz.

'Marou we zijn er' zegt mij manager. 'Oke' zeg ik en ik stap uit. Gelijk hoor ik gekke chaos allemaal chimies schreeuwen en gillen. 'Omffg kijk Marouane daar' 'Marouane ik hou van je' 'Wollah ik ga flauwvallen' hoor ik ze allemaal roepen.😂😂😂😂 Wllh ik hou echt van me fans. Ik loop de Footlocker in en ik zie gelijk dat het helemaal vol is. Me manager praat wat met die eigenaar en zegt vervolgens tegen mij dat ik allemaal schoenen moet passen met fans en daarna fotos maken enz. Dit word een lange dag wollah.

'Volgende' roept me manager. Ik zie een meisje met lang zwart haar( so naar me bradda Armoowasright) en ze glimlacht heel schattig. Awh ze is verlegen. 'Hooi' zeg ik en ik geef haar een knuffel. 'Hoi' zegt ze heel zacht en ik zie aan haar dat ze helemaal trillt. Meskiena. 'Wil je me helpen met schoenen kiezen? Deze witte of zwarte?' vraag ik dr. Ze wijst naar de witte. 'Wollah dankjewel zonder jou he' zeg ik en ik knuffel haar. 'M-Mag ik een foto' vraagt ze. 'Maar natuuuurlijk' zeg ik vriendelijk en mij manager neemt een foto en ze bedankt mij en hem en loopt weg. 'Volgende' roept me manager.

-

'Oke, meneer, nog een paar mensen en u kunt stoppen' zegt de eigenaar. Ik knik en hoor een groepje mensen marokkaanse straattaal praten. Ik kijk om en zie Yessir met een paar jongens en meiden. Ik loop naar hem toe en groet hem. 'Ewa' zeg ik en ik geef hem onze begroeting met onze handen (bestfriend shit). 'Fakka bro' 'Ewa dit zijn me vrienden en vriendinnen van me klas. Ik groet de jongens en ook de meisjes. Ik kijk nog even rond en zie Khadija😍. Ik weet niet man maar gekke gevoel kwam in me maag wollah.

Perspectief Khadija

'Waar is die tan2 footlocker bro' vraagt een vriend van Yessir. 'We zijn er kijk' zegt Yessir en we lopen met hem naar binnen. 'Omgggg kijk hem daar' zegt Nour heel zacht. Ik zie hem ook. Ohnee ik durf niet naar binnen ik sta wel achter Chaimae. 'Ewaa' zegt Marouane. 'Fakka bro' zegt Yessir. 'Gaat rustig man' 'Saffi' 'Ewa dit zijn me vrienden en vriendinnen van me klas' zegt Yessir en Marouane groet hun allemaal. Nour trillt helemaal en kan haar ogen niet van hem afhouden. 'Hey,' zegt hij tegen Chamai en ze groet hem terug. Ik loop een beetje naar links en hij ziet me en glimlacht. 'Ewa' zegt hij. 'Hooi' zeg ik heel verlegen. Hij geeft me een zijknuffel en gelukkig was niet echt iedereen meer aan het kijken. Ik voelde me hart niet meer en werd helemaal warm van binnen. ' 'Alles goed?' Ik knik. 'Saffi k moet nog foto's maken met fans en dan kom ik bij jullie ja?' 'Isgoed' zeg ik en ik loop weer naar Nour enz. Nour gaat ook in die rij staan en maakt een foto met Marouane en fimpjes. Ik zie dat hij glimlachend met haar in dat fimpje is. Wjww zijn lach is zo😍😍 niet beschrijfenlijk knap. Wollah I can't.

-

'Okee iedereen de Footlocker is gesloten, dus.." zegt de eigenaar. 'Ze zijn met mij' zegt Marouane naar hem toe en wijst naar ons. Hij knikt en geeft hem nog een hand. Marouane komt onze kant op lopen. 'Gaan jullie weg of gaan we nog ergens eten?' vraagt Marouane. Nour komt naast hem staan en kijkt hem verliefd aan. 'Uhm ja we gaan we ff chappe, gaan jullie mee boys?' vraagt Yessir aan zijn vrienden. Ze schudden hun hoofd. 'Is al laat man bro, thanks nog voor de gastvrijheid Marouane' 'We zien elkaar nog wel' zeggen ze. 'Inshallah' zegt Marouane en geeft hun een hand.

We lopen met zijn 5 naar de een restaurant. Ik weet niet welke heb nog nooit gezien. We lopen naar binnen en Marouane laat een pasje aan de bewaker voor de deur zien en we zitten dan bij een bewakende tafeltje. 'Hoezo hier?' vraag ik. 'Voor de fans, duhh, toch Marouane?' zegt Nour verliefd. Wollah Nour hou je bek nu je irriteert me echt. Pff. 'Oke neem maar wat jullie willen ik zet het op mijn kosten' zegt Marouane en hij probeert oogcontact te maken maar ik kijk snel weg.

Het eten is er inmiddels al en we eten en praten gewoon gezellig. Nou meer ik en Yessir want Nour zit de heletijd snaps met Marouane te maken. En dan geeft ze hem een kus op zijn wang. 'Ik ga, me moeder wacht op me' zeg ik heel meet een beetje booze toon. 'Wacht Khadija wacht' zsgt Yessir maar ik loop gewoon door en ga naar huis.

Thuis aangekomen loop ik meteen me kamer in en plof op me bed neer. Waarom maakt mij dit zo boos? Vind ik hem leuk? Ik heb echt geen idee😴

Iemand klopt aan me deur. 'Hoooi' zegt Ouahib. 'Hoi' kort ik af. 'Is er iets' vraagt hij terwijl hij me een Jumbo tasje geeft. 'Nee, gwn hoofdpijn' zeg ik en ik pak het aan. Ik kijk erin en zie allemaal snoep en milka chocolade. 'Ahw dankjewel Ouahib' zeg ik en ik knuffel hem. 'Geen probleem, slaap lekker he'

-

1040 woorden.
Stemmen is gratis he. Ik weet dat jullie lezen maar probeer ook te stemmen want dan zie ik echt dat jullie het leuk vinden❤️

@Meisjetree

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu