13.

2.9K 131 8
                                    

Khadija's Perspectief

Ik opende mijn ogen en kijk op mijn telefoon. Het was 12:00 en ik schrok. Waarom ben ik zo vroeg wakker? Gelukkig is het weekend kan ik nog een beetje doorslapen..

Ik verander snel van gedachte en spring van me bed af. Ik pak een handdoek en mijn telefoon en loop richting de douche.
'Waarom ben je zo vroeg wakker?' vraagt Salim als hij naar zijn kamer wilt lopen. 'Is dat verboden?' vraag ik gelijk chagerijnig. Ya Allah ben net pas wakker wilt die me weer jnoen geven😴..

Als ik klaar ben met douchen loop ik weer terug naar mijn kamer. Ik doe mijn keldingkast open..

Ik besluit om hem maar te appe en te vragen wat ik ongeveer aan ga doen

Khadija: Ewaa uhm wat moet ik aan doen dan
Khadija: Straks gaan we zwemmen en kom ik met izjen jurk😂

Ik wacht tot die reageert wat best wel lang duurd..

Zal ik gewoon een broek aan doen met een kenzo shirt? Of gewoon in trinna😂? Pfff! Ik weet het niee..
Als ik merk dat mijn telefoon trillt kijk ik gelijk op

Cassandra in "AllochtoonBitches💋💄" heeft een bericht gestuurd in de groep.

Cassandra: Heeey bby veel plezier nog vandaag! xx
Nour: Wat gaat ze doen?
Khadija: Shokran hbiba! Ik ga met me neef shoppen! Ik heb hem echt heel lang niet meer gezien.
Nour: Ohh isgd

Waarom ik lieg tegen Nour? Dat weten jullie vast zelf wel.

Marouane: Hahaha nee trek gewoon basic aan niet te netjes gewn simpel saffi?
Khadija: 👍🏼
Khadija: Hoelaat eigenlijk? Als k vragen mag?
Marouane: Ik app je wel
Khadija: Neee zegg please anders kan ik niet voorbereiden😴
Marouane: Deel je locatie ff
Khadija: Done

Hij laat me gewoon op blauw? Tazz

Dan trek ik maar dit aan:

/14:00/Als ik zeker weet wat ik aan wil down loop ik naar beneden en maak een onbijtje klaar voor mezelf

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



/14:00/
Als ik zeker weet wat ik aan wil down loop ik naar beneden en maak een onbijtje klaar voor mezelf. Niemand is in de woonkamer zelfs Ouahib niet en hij is altijd in het weekend in de woonkamer.

Als ik een hap wil nemen van mijn broodje tref ik Ouahiba in de woonkamer. 'Goeie morgen' zegt ze zacht. 'Goeie m-...' Wat is er met jou?' vraag ik haar als ze der heel zwak uit ziet. 'Ik ben ziek' zegt ze heel zielig. 'Ahw meskienaa' zeg ik en ik geef haar een knuffel. 'Waar ga je heen?' vraagt ze als ze me scant. Ik geef haar een gebaar dat ze met der oor moet komen. 'Ik heb een date' 'Met wie?' vraagt ze terug. Ik lach heel sneaky. 'Met Marouane' zeg ik. 'Die rapper?!' vraagt ze geschrokken. Ik knik. 'Zeg wollah?!' 'Wollah!' zeg ik. 'Wjww' zegt Ouahiba. 'Hahaha maar ik moet gaan opmaken enz wens me geluk' zeg ik en ik loop naar boven en maak me op.

"HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH HIGH JA DIE SHIT MAAKT ME HIGHT' zing ik mee op het nieuwe liedje van Famke Louise. Ik kan nooit mezelf opmaken zonder izjen goeie muziek.

Als ik mijn wenkbrauwen wil tekenen trillt me telefoon.

Marouane: Ik ben er kom naar beneden
Khadija: Zeg wollahh? Ik ben me aan het opmaken?
Marouane: 😂😂
Marouane: Saffi ik wacht wel

Snel teken ik me wenkies en doe een beetje highlighter op. Ik spuit wat parfum en loop snel naar beneden. Ik trek mijn schoenen en jas aan en groet Ouahiba nog. 'Beslema!' roep ik nog als ik de deur dicht doe.

Ik zoek Marouane met mijn hoofd zoekend in autos en hoor in de verte een auto die toeterd. Het is een witte Range Rover. Ik loop er naar toe en dan stapt er iemand uit.
'Ewaaa' zegt Marouane. 'Hey' zeg ik als ik hem zie. Hij glimlacht naar me en geeft me een knuffel. Okee ik ga echt verbranden want ik krijg het echt warm van hem. 'Hahahah waarom bloos je?' vraagt die lachend. Ik hef me schouders op. Hij lacht nog kort en doet voor mij de deur open we stappe samen in.

-

'Oke nu mag je kijken' zegt Marouane als hij de heletijd met zijn handen voor me ogen lopend hield. Ik keek en zag voor me 'Lasergamen'
'Omg zeg wollah we gaan lasergamen?' vraag ik verrasst. 'Vind je niet leuk?' vraagt hij met een teleurstelling in zijn stem😂. Awh😂. 'Jawell is juist leuk' zeg ik. Hij kijkt me heel lang lachend aan zonder iets te zeggen. 'Wat?' vraag ik lachend.

Marouane Perspectief

Ik kijk heel lang naar der. Ze is echt mooi man wjw😍. 'Wat?' vraagt ze lachend. 'Niks kom we gaan naar binnen mooierd' zeg ik. Ze knikt heel verlegen en we lopen naar binnen.

Ik betaal bij de kassa en we beginnen met lasergamen.

Ik spoel even veder als ze hebben gelassergamed.

'Ik had gewonnen hoor!' zegt ze zelfverzekerd. 'Wollahmeeeh ik was beste!' zeg ik. 'Wat lieg jij man😂? zeg ze lachend. 'Saffi jij won nou blij?' zeg ik lachend.

Als we lopen naar mijn auto staan 2 bewakers voor de deur. Dat betekend dat er fans staan.. Ik hou echt van me fans maar nu is echt niet het goeie moment..
'MAROUANEE!' 'OMG MOGEN WE MET JE OP DE FOTO?' 'IS DAT ZIJN VRIENDIN' roepen al die meisjes. Ik kijk Khadija aan en zie dat ze jaloers is. 'Ga maar alvast naar de auto ik kom straks Saffi?' ze knikt en doet wat ik zeg.

Ik loop naar me fans en maak fotos met ze. Sommige maken der 1000! Ik maak nog een laaste foto en loop naar de auto. 'Marouane je hebt straks een optreden in Almere dat weet je toch?' zegt mijn manager. Ik zucht diep. Ik was het helemaal vergeten.
Ik stap in de auto en zie dat Khadija naar me glimlacht. 'Vond je het leuk?' vraag ik der. 'Jawel😊' zegt ze verlegen. 'Wacht maar als we trouwen dan gaan we nog meer leukere dingen doen' zeg ik tegen der. 'Hahaha' lacht ze. 'Maar Khadija?' begin ik. 'Jaa?' zegt ze en ze kijkt in me ogen. Ik glimlach naar der ze maakt me echt gelukkig. 'Ik heb gevoelens' zeg ik. 'Voor?' 'Nour' zeg ik voor de grap. Haar gezicht veranderd gelijk naar boos. 'Ok' zeg ze. 'Hahahahha nee g g grapje wollah was grapje' Ik heb gevoelens voor jou' zeg ik lachend. 'Ben je serieus?' 'Jaa wollahh' zeg ik. 'Ik niet voor jou' zsg ze. Maar aan haar stem hoor je dat ze liegt. Ze probeert haar lach in te houden dat zie ik gewoon. 'Jammer' zeg ik en ik strat de auto. Ik rijd naar huis en doe zehma verdrietig.

Als we zijn aangekomen zucht ik diep. 'Doei' zeg ik voor de grap. 'Marouane het was een grapje ik vind jou ook leuk' zegt ze verlegen en kijkt naar der vingers. 'Echt?' vraag ik verrasst. Ze knikt. 'Dan zijn flows van elkaar toch?' vraagt ze. 'Als je dat wilt?' vraag ik haar lachend. Ze kijkt me lachend aan en knikt. 'Awh ik hou echt van jou' zeg ik en ik knuffel haar. 'Ik moet nu wel gaan' 'Waar?' vraagt ze. 'Optreden' zeg ik. 'Mag ik mee?' vraagt ze. 'Saffi we gaan samen' zeg ik en ik strat de auto en rijd naar Almere met 2 bodyguard die in 2 autos achter ons rijden.

-

Khadija Perspectief

Als ik thuis aankom trek ik gelijk me pyjama aan en lig in me bed. Ben hayeck moe. Het was zo een leuke dag omg😍😍😍😍😍 ik heb echt gewoon gevoelens voor hem en hij ook voor mij😊😊 ik hou echt van hem..

-

Binnenkort foto van Marouane💙

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu