54.

1.5K 122 16
                                    

Marouane
Donderdag, 05:30

Ik heb gewoon helemaal geen slaap, ben al de heletijd wakker en heb helemaal geen oog dicht gedaan. Ik heb zoveel dingen aan me hoofd pfff. Ik besef opeens dat ik best wel dorst heb dus loop naar beneden de keuken in en pak wat drinken. Ik pak mijn telefoon erbij en zie meteen een foto van mij en Khadija. Ik moet die nog verwijderen ik vergeet altijd! Ik kijk er even lang naar en dan komen der tranen langs mijn wangen glijden. Ik mis haar zo erg ze was echt mijn alles, dat het gewoon zo erg verboden is dat we van elkaar houden. Ik moest meer voor haar vechten dan waren we nu nog samen. Gatverdamme zeg ik walg van mezelf. Tfoe kanker leven! Pfff ik drink nogwat en loop dan richting mijn balkon. Ik kijk naar buiten en geniet even van de natuur en zie nog een sigaret pakje en ik rook een sigaret. Sinds wanneer ik dit doe? Sinds kort. Dit helpt me vaak als ik stress heb ookalweet ik dat het echt heel slecht is voor me.

Amine is hier elke dag en hoor ik hem altijd zeggen van niet roken is slech voor je en blablabla. Ewa wat moet ik anders doen zelfmoord plegen yek? Ik loop gooi sigaret weg en loop weer naar boven en ga liggen en probeer ik te slapen.

15:00
Ik wordt wakker gemaakt door meerdere stemmen. "Kijk hoelang hij in zijn kamer is maak hem wakker!" "Nee hij gaat mij uithalen broer!" Ik open rustig mijn ogen en ik zie Amine en Yassir in mijn kamer. Ze staren me aan alsof ik net uit een coma ben gekomen. "Wat is er man?!" zeg ik nog met een ochtendstem. "Ga ja omkleden we gaan uit!" zegt Yassir streng en ik sta meteen op. Ik gaap en kijk ze raar aan. "En waarom heb je dat zomaar besloten?" "Ik had Ilham geappt en ze zei dat je vandaag geen meetings of shows hebr dus je gaat met ons mee!" zegt Yassir en hij kijkt kort op zijn horloge. "Kiffesh uitgaan ik ben ziek broer!" lieg ik en ik kijk even uit het raam. Amine komt voor me staan en kijkt me lang aan. "Broer die khadija maakt je een hele andere mens maak het met haar goed want dit is echt niet goed voor je!" zegt Amine en hij spreekt nog met een beetje verdriet in zijn stem. "Haar broer wilt hem niet dus.." begon Yassir maar hij begon stoptte meteen met praten. "Gaan jullie maar ik blijf thuis" zeg ik en ik loop weer richting mijn bed. "Okee dan doen we het op onze manier.." zegt Yassir en hij trekt me aan mijn arm samen met Amine en ze gooien mij de douche in. "Yallah opschieten en trek iets leuks aan" hoor ik Amine nog roepen als hij de deur opslot heeft gedaan. Ik zucht en besluit maar naar hun te luisteren.

Khadija

Ik sluit mijn computer af en ruim nog mijn bureau op. Ik hoor iemand kloppen op mijn deur. Ik kijk op en ik zie Jaïro. "Hey!" zegt die een beetje vrolijk. "Hoi" zeg ik droog en ik leg mijn papieren in mijn la. "Morgen begin je achter de balie he" "Ja weet ik" zeg ik weer droog en ik pak mijn jas en mijn autosleutels. "Gaat het wel je lijkt een beetje.." "Wil je aub niet zoveel vragen stelllen?Dankjewel!" zeg ik luid en ik sluit mijn deur en zie dat Jaïro al weg is. Ik zucht en ik loop naar de lift en ga dan richting mijn auto.

Ik stap mijn auto in en zucht diep. Mijn hoofd trekt dit niet meer. Ik moet echt even een pauze nemen van dit werk. Maar als ik dat doe dan raak ik het misschien wel kwijt. Ik mis Marouane mijn prinsje😭😍. Hij zou nu echt de enige zijn die mij op dit moment gerust kan stellen. Ik zucht en pak even mijn telefoon erbij. Ik denk dat ik weer langs Chaimae ga.

Ik: Ben je thuis?
Ik: Ik wil weer langskomen Xx

Ik sluit mijn telefoon en besluit weer langs haar te gaan. Wanneer ik aanbel doet niemand open. Waar moet ik nu heen? Als ik naar huis ga heb ik weer een chagerijnige Salim die mijn leven wilt verpesten. Warda! Ik ga gewoon naar hun toe.

-

Ik pak mijn jas en sleutels en tas en loop richting de voordeur van het huis van Ouahib en Warda. Ik bel aan en meteen wordt de deur geopend. "Omg wat een verrassing!" roept Warda en ze omhelst me helemaal stevig. "Heeey schattiee!" zeg ik en ik knuffel haar stevig terug. "Kom verder het is koud kom" zegt Warda we lopen samen naar binnen. "Is Ouahib thuis?" "Nee hij komt zo hij is nog op werk" "Ohh" zeg ik en ik neem plaats op de bank. "Wil je iets drinken?" "Jaa heb je energie?" "Tuurlijk hahah" zegt Warda lachend en ik lach met haar mee. "Zo.." zegt Warda als ze mijn drinken aan me heeft geveven. "Hoe gaat het met je?" "Slecht..." begin ik en ik kijk naar de grond. "Ohh waarom schat??" Meteen voel ik tranen over mijn wangen heen glijden. De bezorgde blik in Warda zie ik meteen. "Omg schat zeg me wat er aan de hand is😨" Ik snik. "Salim is er achter gekomen dat ik met Marouane ging en hij heeft mij verboden om contact met hem op te zoeken en ik mag ook niet met hem trouwen..." zeg ik met een hele erge brok in mijn keel. Warda omhelsd me meteen en sust me. "Omg ik vind het echt erg voor jullie beiden jullie psssen zo goed bij elkaar" zegt Warda en ze troost me nog steeds. "Ik mis hem zo erg Warda" zeg ik snikkend en meteen horen we iemand de deur openen. Ik kijk meteen op en zie Ouahib. "Wie mis je?" vraagt Ouahib verwarrend. Ik keek Ouahib sprakenloos aan en dan weer naar Warda. "Bae kom even zitten" steld Warda Ouahib voor. Ik kijk Ouahib nog steeds heel sprakenloos aan. "Wat is hier aan de hand dan?!" vraagt Ouahib een beetje geïriteerd. "Ik heb een jongen genaamd Marouane en we gaan al een tijdje samen..." Ouahib kijkt me meteen verrassend aan maar zegt niks. Hij staat op en kijkt me lang aan. Wat heb ik gedaan.. "Ik ben trots op je" zegt Ouahib opeens. Warda en ik kijken elkaar raar aan. "Hoe bedoel je?" "eindelijk ga je beginnen om je toekomst te maken dat maakt mij blij wollah" zegt Ouahib en hij trekt aan mijn wangetjes. "Ben je niet boos dsn?" Hij schud zijn hoofd.  "Maar was dat het?" Ik schud mijn hoofd en vertel de hele situatie.

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu