Perspectief Ouahiba
Vandaag ga ik eindelijk een nieuwe auto halen. Een Range Rover Zwart😍 dats hayeck mooi! Ik ga samen met Khadija en Ouahib om 2 uur daar naartoe. Hopelijk zijn ze al wakker.
Ik neem snel een douche en was mezelf heel goed. Ik vind het natuurlijk belangrijk om lekker fris te zijn en te ruiken. Lol.
Als ik klaar ben loop ik in me badjas terug naar mijn kamer. Ik smeer mezelf in en trek mijn kleren.
Als ik klaar ben loop ik naar Khadija's deur en klop ik aan. "Khadija" vraag ik. Ze antwoord niet. "Hallo?" vraag ik nog een keer kloppend. Ja als ze niet open doet dan doe ik gewoon open. Ik doe de deur open. "Khadija hallo sta op a hmara" zeg ik met een boze toon wanr we zijn al bijna laat. "Wjw kan je niet kloppen? Kiffesh je komt zomaar me kamer binnen?" zegt ze slapperig. Lol. "We gaan mijn auto halen met Ouahib, kom op staan" zeg ik. Ze kijkt me heel boos aan en staat op. Ze pakt een handdoek en loop de douche in. Pff eindelijk. Nu Ouahib.
Ik loop naar zijn kamer en voordat ik wil kloppen hoor ik "Ouahiba gaan we nog of niet?" vraagt Ouahib beneden in de woonkamer blijkbaar. Oh gelukkig hij is beneden. Ik loop naar beneden en zis hem. "Oh lol ik dacht dat je nog sliep" zeg ik terwijl ik mijn schoenen pak en ze aantrek. "Oh nee ben gewoon al een tijdje wakker, maar ik heb een vraagje, mag Warda mee?" vraagt hij bijna smeekend. "Hzo?" vraag ik niet begrijpend. "Gewoon ik ga daarna met haar ergens naartoe. En wees gewoon aardig tegen haar" zegt Ouahib met een nadruk op aardig. Ik knik en wacht ongeduldig op Khadija.
Perspectief Khadija
Ik loop uit de douche en hoor Ouahiba praten met Ouahib. Ik besluit gewoon snel om tekleden. Dit wordt mijn oufit:
'Khadija schiet op man' roept Ouahiba van beneden. 'Ja ik kom' zeg ik terug en ik pak mijm telefoon en loop naar beneden. 'Eindelijk man, oke kom we gaan nu' zegt Ouahiba en we volgen haar. 'Wie gaat rijden?' 'Khadija' zegt Ouahib lachend. 'Haha kkr grappig' zeg ik. Omdat hij weet dat mijn kkr rijbewijs afgepakt is voor 3 maanden. Lang lang verhaal. 'Ik ga wel' zegt Ouahiba en ze stapt in.
We stoppen vervolgens bij een andere huis. Waar de fuck gaan we naartoe?
'Uhmm?' zeg ik niet begrijpend. 'Ssst ze komt zo' zegt Ouahib. 'Wie?' vraag ik. 'Warda' 'Oh lol' zeg ik. Ik had het kunnen weten. Hij is helemaal smoorverliefd.-
We zijn inmiddels al een tijdje thuis en Ouahiba heeft haar auto. Het is izjen gekke Range kapot goeie G.
Mohim ik zit nu op de bank met Ouahiba, Ouahib en Warda in de woonkamer. Ik zit wat op me tel en Ouahib en Warda praten met elkaar en Ouahiba belt met iemand ofz. 'Volgensmij gaat ze niet leuk vinden' hoor ik Ouahib fluisterend naar Warda toe. 'Jawel wollah geloof me' zegt Warda weer. 'Khadija?' vraagt Warda naar me. 'Ja schat?' vraag ik. 'Heb je zij om straks met mij en Ouahib naar de bios te gaan?' 'Uhh heel lief maar hou niet van derde wiel zijn' zeg ik. Wollah ben eerlijk ik haat dat. 'Oh maar je gaat niet alleen, me neefje gaat ook mee' zegt Warda. 'Hmm.. Ik weet het niet..' zeg ik twijfelend. 'Kom op je wordt sws goed beveiligd met hem 100%' zegt Warda met een knipoog naar me toe maar wollah me begrijp haar. 'Primaaa' zeg ik 🙄. 'Mooizo!We gaan 7/8 uur' zegt Ouahib en ik knik vervolgens.
//19:30 //
We trekken allemaal onze schoenen aan. 'Moet ik rijden?' vraagt Warda beleefd naar ons toe. Ik hef me schouders op. Maar Ouahib die luilak schud weer uitbundig ja. 'Sgoed kom we gaan' zegt Warda en we lopen naar buiten richting de auto naar de bios. Beter is die neefje gewoon normaal want wollah anders ga ik hem stoten
We zijn ondertussen aangekomen in de bioscoop. Ouahib heeft al voor ons betaald. We lopen nu de zaal in zonder het neefje van Warda. 'Waar is je neefje dan?' vraag ik terwijl we onze plaats nemen. 'Hij komt er zo aan, wil je hem dan halen? Hij wacht bij de voor wc deur van de meisjes' zegt Warda. 'Tuurlijk' zeg ik heel saractisch. Ugh..
Nogsteeds in de reclame bij de bios. Ik veveel me dood. Warda en Ouahib zijn alleen met elkaar bezig en die neefje komt niet eens. 'Khadija, ga maar hij is' zegt Warda. Ik knik en als ik wil weg lopen zie ik dat de film begint. Fack man!
Ik loop dus de zaal uit en loop richting de meisjes wc. Als ik er bijna ben zie ik een jongen met een nike tech fleece trainingspak😍. Wacht... Hij draait zich om en kijkt me aan. WTKK? Marouaneee?! Hij glimlacht naar me en loopt naar me toe. 'Uh wat doe je?' vraag ik hem. 'Naar bios gaan, toch?' 'Ik wacht niet op jou maar op het neefje van W..' 'Warda' maakt hij af met een glimlach. Huh wow neeee wtf. Zeg niet dat dit waar is. 'Wat wist je het niet?' 'Nee man daarom zei ik het' zeg ik heel sarcatisch. 'Waarom doe je z.." "OMGGGG KIJK MAROUANEEEE!! OMGGGG!" roepen allemaal meisjes en ze rennen naar hem toe maar al snel komt zijn bodyguard en stuurt ze weg. Uit verveling loop ik gewoon weer terug naar Warda en Ouahib. 'Heb je heb gevonden?' vraagt Warda naar mij kijkend. 'Ik ben hier' zegt iemand achter me. Jup Marouane. Hij geeft Ouahib een hand en zit naast me. Ik kijk zijn kant niet op maar hij wel naar de mijne. Dat zie ik vanuit me ooghoek
Perspectief Marouane
Pfff allemaal meisjes komen nu. Wollah ik hou van mn fans maar nu was geen goeie timing. Ik zie dat Khadija gewoon wegloopt maar ik volg haar. 'Heb je hem gevonden?' vraagt Warda. 'Ik ben hier zeg ik tegen der. Ik geef Ouahib een hand en zit naast Khadija. Ze doet zo raar tegen me echt jammer man.
-
❤️❤️❤️