41.

2.7K 152 35
                                    


Stem eerst voordat je door leest❤️

XXL deel (winactie van 100 volgers, nogmaals bedankt allemaal)

Even eerst een dikke s/o naar: @Soumayaatjeeh Lees haar boek mensen hijs is echt leukkk, zelf heb ik. hem nog niet af maar ze schrijft heel interressant!

Tip: Luister het liedje terwijl je leest je gaat echt verliefd worden😭😍

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Tip: Luister het liedje terwijl je leest je gaat echt verliefd worden😭😍..

-------------------------------------------------------
Marouane

"Geen probleem" zegt ik en ik geeft een knipoog via die ene spiegelding. "Maar ehh, khadija?" "Hmm?" "Wij zegmaar eh, we zijn toch gewoon vrienden of dat ook niet meer?" "Kan" zegt ze heel smooth. "Saffi" zegt ik en ik rijd verder gefocust op de weg. Ik vind het echt zo jammer dat ze mij niet meer wilt, ik hou nog steeds super veel van haar maar als ik haar terug probeer te krijgen raak ik haar helemaal kwijt😪. Waarom houd ik zoveel van haar man!

"Stap uit" zeg ik als we er zijn. "Kiffesh "sToP uIt" ik ben je hondje niet hoor" zegt ze heel koppig. Ze stapt uit eindelijk uit en loopt voor op. Wjw haar billleehh😍😍🤤🤤🍑🍑... Omg Marouane broer focus doe niet zo nasty..

Ze kijkt achterom maar ik kijk snel naar voren. "Kan je even sneller lopen ik wil snel naar huis" zegt ze bot. Ik begin sneller te lopen en we lopen samen naar de juwelier. "Goeieavond" zegt de medewerker. Khadija loopt meteen naar de balie en ik volg haar.

"Ik ben hier voor Ouahib ***** en Warda ******" zegt khadija tegen de vrouw achter de balie. "Ja momentje" zegt ze en ze geeft khadija een doosje en verpakt het in een tasje en zet het in nog een tasje. Ik zie "Cartier" staan. Wow Ouahib heeft gewoon een Cartier ring voor Ward gekocht. Heb echt respect voor die gast man😶

"Dankuwel" zegt Khadija en we lopen de winkel weer uit. "Ey" zeg ik. Ze draait zich heel hc om. "Wat?" zeg ze zuchtend. "Waarom ben je zo geïriteerd?" "Weet ik veel" zegt ze boos. "Doe de deur open" zegt ze streng. "Ja mevrouw" zeg ik zehma gehoorzaamd. We stappen beiden in en we gaan onderweg naar mijn huis.

Als we zijn aangekomen stappen we beide uit maar ik sta voor de auto. "Kom je niet mee naar binnen?" "Nee ik moet naar Ilham" zeg ik voor de grap. "Ok" zegt ze en ze loopt naar binnen. "Ik ga wel even je broers groeten" zeg ik en ik volg haar naar binnen. "Hebben jullie de ringen vraagt Warda. "Ewaa Marouane" zeggen Oualid en Saïd. De rest ken ik niet echt zo goed maar ik groet hun wel want ze zitten in de tuin.

Khadija

"Khadija geef maar" zegt Warda en ik geef haar
de ringen. "Mohammed mag ik je lader lenen de mijne is kwijt" zegt ik tegen hem. "Fix je eigen lader G mijne krijg je niet" "Misgunner" zeg ik vloekend en ik loop naar boven en tref daar een slapende Amel en Romaissa aan. Hadden ze zo een drukke dag dan?

Het Leven Na Jou.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu