Marouane
"Dankjewel" zeg ik en ik neem het tasje aan en loop naar mijn auto. Ik kijk op mijn telefoon en beantwoordt alle mensen die mijn feliciteren omdat het mijn verjaardag is. Ik zie nog geen bericht van Khadija, wat wel iets met me doet.
Ik app snel Yassir en vraag waar hij is. Ik zie dat hij een streepje heeft en ik leg dan mijn telefoon weg en rijd naar huis.
Thuis aangekomen zie ik allemaal ballonnen en versieringen in mijn woonkamer. "VERRASSINGGGGG!" roept Yassir heel blij. Ik ga helemaal stuk. Deze johnny😂 hij is gewoon enigste hierzo. "Broer..." zeg ik lachend. "Wat?" zegt hij lachend en hij geeft me een boks. "Heb je alles geregeld?" Hij knikt en geeft me een schouderklopje. "Gefeliciteerd schat met je verjaardag" zegt Yassir en hij wilt me een kus geven. Ik wijk hem af en kijk hem raar aan. "Doe normaal vriend" zeg ik lachend en hij lacht met me mee en we regelen nog de andere dingetjes. "Wie komen der eigenlijk allemaal?" vraag ik als we de ballonnen blazen. "Gewoon iedereen, maar als ze komen moet je niet overdreven verrasst reageren anders komr het niet geloofwaardig over weetje" "Safe" zeg ik. Ja mensen hij wou dus een surprise party origaniseren maar deze zemmer stuurde mij een appje van "Waar gaan we marouane's surprise party houden?" echt hoe dom kun je zijn😂.
"Komt Khadija ook dan?" "Sws man bro jullie zijn toch weer samen?" "Jaa maar misschien vind ze het te snel ofs..." "Nee tuurlijk niet broer ze houdt van je tuurlijk komt ze" Ik zucht en ga verder met waar ik mee bezig was.
Khadija
Ik ben nu al een tijdje thuis ik moest echt een outfit halen voor vanavond. Vandaag is het feestje van Marouane alleen ik heb hem nog niet gefeliciteerd, ik doe dat op het feest. "Khadija wat heb je gehaald?" vraagt Ouahiba als ze mij in de woonkamer ziet zitten. "Kleren" zeg ik en ik scroll door mijm telefoon heen. Ik pak mijn tas en ik loop naar boven. Even geen zin in haar op dit moment. Ik leg mijn kleren op mijn bed en doe mijn jas uit. Straks ga ik naar Chaimae dan gaan we samen daarnaartoe. Nu moet ik even een douche nemen en dan ga ik gelijk naar Chaimae.
-
Enkele uren later ben ik al gedoucht en pak ik alles wat ik nodig heb om me klaar te maken en stop ik het in mijn tas. Ik doe mijn Céline op rn myn rode NY pet. Ik heb helemaal niks opgedaan en mijn haar ziet er ook niet uit. Ik trek mijn Canada Goose jas aan en ik pak mijn tas en loop naar beneden. "Waar ga jij?" hoor ik Salim zeggen als die voor mij staat. "Weg" zeg ik droog en ik loop naar buiten en dan naar mijn auto. Ik kijk even snel in de spiegel en ga dan onderweg naar Chaimae.
Aangekomen bij Chaimae;
Ik pak mijn tas en sluit mijn auto. Ik bel aan en de deur wordt meteen geopent. "Heey schat" zegt Chaimae. "Heee" zeg ik en ik geef haar een knuffel. "Heb je alles meegenomen?" "Ja ik
moet nog omkleden en alles dus ik ga dat boven even doen ja?" "Isgoed, kan je dan op Nouri letten hij slaapt in mijn kamer dan ga ik even snel douchen. "Isgoed" zeg ik en ik neem al mijn spullen naar boven. Ik kom de kamer binnen in ik zie Nouri heel schattig slapen. Omg zijn handjes zijn zo klein en hij is soooo cuteeee ik wil ook een baby😍😍😍😭!Ik trek al mijn kleren uit en trek dan vervolgens mijn outfit aan:
Ik kijk goedkeurend naar mijnzelf en ik maak mezelf een beetje heftig op. Alleen voor vandaag dan hè😳. "IK BEN KLAAR" hoor ik Chaimae opeens roepen en ze komt de kamer binnen. Ik kijk haar aan en scan haar. Ze heeft een rode jumpsuit aan met Louboutin hakken. "Omg je bent zo mooi Chaimae ik loeeev" zeg ik op dat laatste stukje lachend. "Haha thankyou schat ik moet me alleen nog opmaken" zegt Chaimae en ze gaat naast me zitten bij de make up tafel. "Zou ik me haar stijlen of krullen?" vraag ik aan Chaimae. "Stijlen, dat staat meer bij je outfit" zegt Chaimae en ze kijkt naar mijn haar. "Isgoed" zeg ik en ik pak de stijl tang en begin mijn haar te stijlen. Chaimae is ondertussen haar make-up aan het doen.Enkele minuten later zijn we allebei klaar en lopen we naar de woonkamer met Nouri. Ik maak nog een paar snaps en we lopen naar de auto. "Waar ga je Nouri brengen dan?" "Bij mijn kennis, is soort van familie" zegt Chaimae en we stappen beide in en Chaimae begint meteen met rijden. We brengen eerst Nouri naar de oppas en daarna gaan we naar Marouanes's huis. Als we Nouri hebben gebracht rijden we naar Marouane huis. We komen iets minder dan 20 minuten aan en stappen vervolgens uit. Ik kijk Chaimae zenuwachtig aan en ze merkt het meteen op. "Don't be nervous babe its your boyfriend" zegt Chaimae gerustellend. Ik kijk heel moeilijk aan en we lopen samen naar binnen. We ziek veel jongens bij de deur staan en ze scanen ons helemaal. Ik wist niet dat er zoveel mensen zouden komen om eerlijk te zijn. Als we de woonkamer binnenlopen zien we aardig wat mensen. Ik ken bijna niemand maar dan zie ik Nabil. Hij lacht en loopt naar ons toe. "Eey jullie zijn der eindelijk!" zegt Nabil als die ons ziet. "Jaa" zeg ik droog en ik geef hem een zijknuffel en Chaimae doet het zelfde. "Waar is Yassir?" vraagt Chaimae als ze naar hem zoekt. "In de keuken, hij legt de sisha klaar" zegt Nabil en Chaimae loopt naar de keuken. "Ben je een beetje zenuwachtig meid" zegt Nabil plaagend. "Wollah stop ben niet in de mood nu ja?" zeg ik een beetje boos. Hij irriteert me gewoon. "Ey kijk Younes daarzo, YOUNES!" roept Nabil naar hem toe. Ik kijk om me heen en er komen steeds meer mensen. Veel meer jongens dan meisjes. "Ewaa" zegt Younes en hij geeft Nabil een boks. Younes scant me kort en spant zijn kaken aan. "Hey allesgoed?" vraagt Younes en hij omhelsd me. "Ja, met jou?" "Hmdlh" "Mooizo" zeg ik dan. I hate small talk ewaja wat moet je anders doen met dit gesprek.
Enkele miniten later is de muziek aan gegaan en is iedereen een beetje aan het dansen. Ik sta gewoon met Chaimae en Nabil te wachten tot Yassir komt met dat Marouane komt. "EEY DAMENS EN HEREN!" hoor ik opeens via een microfoon. Iedereen kijkt naar boven en zien Yassir bij de grote trap staan. "Marouane heeft mij net geappt en hij komt over 2 minuten hier dus iedereen verstoppen, maak aub geen geluid als hij voor de deur is anders neuk ik je moer" "YASSIR!" zegt Chaimae waarschuwdend. "Sorry habiba, okee iedereen verstop je ergens en maak geen geluid. Als ik vraag hoe het met hem gaat roepen jullie
allemaal SURPRISE! Safe?" zegt Yassir en iedereen doet wat hij zegt. De lampen gaan uit en iedereen begint meteen te fluisteren. "Kom achter de deur staan van de gang gewoon" zegt Chaimae en ik loop met haar mee. Ik zie dat Yassir een gebaar maakt dat hij voor de deur staat. "Ssssst hij is er!!!" zegt Yassir en hij loopt naar de voordeur. "Hewa broer allesgoed?" hoor ik Yassir zeggen. "Ja rustig man b-" "SURPRISEEEEEEEEEEEE!!!!" schreeuwd iedereen en Chaimae en ik ook. Ik kijk Marouane aan en hij kijtk helemaal vrolijk. "Omg serieusss?" zegt Marouane verrassend. Hahaha hij had die volgemsij echt totaal niet verwacht. Iedereen loopt een voor een naar hem toe en hij groet ze terug. Steeds kom ik bijna aan de deur. Een meisje verwdijnr voor mij en ik kom oog in oog met Marouane. Hij kijkt me lang aan en lacht breed. "Je bent zo mooi" zegt hij zacht en hij knuffelt me. Ik lach en knuffel hem terug. "Gefeliciteerd schatje" zeg ik en houd hem vast bij zijn hoofd. "Dankjewel baby" zegt Marouane heel smooth en hij houdt me vast bij mijn heupen en kijkt naar mijn lippen. "Mag ik geen kusje?" vraagt Marouane nep verdrietig. Ik lach en zoen hem lang. Hij bijt op mijn tong en ik trek meteen terug. "Rustig aan he" zeg ik lachend en ik kijk hem lachend aan. Hij lacht waardoor zijn kuiltjes goed tevoorschijn komen. "Hahaha schat ik kom zo ja even me vrienden groeten" zegt Marouane en hij laat me los en loopt weg.
Waarom loopt hij nou weg☹️
-